Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

9 minutter siden, MarieR skrev:

Facebook-feeden min renner over at hyllester til Brækhus, mens jeg syns dama er skikkelig høy på seg selv, og fatter ikke hva det er med boksing som fenger så enormt mange mennesker ...

 

 

6 minutter siden, Meg skrev:

synes bare det er trist jeg.   Senest i går døde en bokser pga skader

Det der er en av livets store gåter for meg også. Det verste er at helt vanlige, fornuftige mennesker digger boksing! :shocked:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
12 minutter siden, MarieR skrev:

Facebook-feeden min renner over at hyllester til Brækhus, mens jeg syns dama er skikkelig høy på seg selv, og fatter ikke hva det er med boksing som fenger så enormt mange mennesker ...

 

Ja helt plutselig var halve vennelista mi full av boksefans også. Rart fenomen det der at alle blir blodfan så snart det lokale fotballaget scorer sesongens første mål, noe skjer for første gang i Norge, eller noe blir lovlig til tross for at de ikke har hatt noen form for interesse av det tidligere. 
Veldig rare greier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså...jeg har tidligere holdt på med kickboksing, vært i miljøet noen år og gått noen kamper. Likevel kan jeg faktisk ikke helt forstå hvorfor Norge har opphevet knockout-regelen. Sjansen for senskader virker jo å være ganske stor :( , så personlig synes jeg det var helt greit med restriksjoner for sporten. Men jeg vet jo at de fleste jeg trente med er helt uenige med meg...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Artemis skrev:

Har ikke noe imot Brækhus, men har heller ikke noe til overs for sporten. Synes ikke noe om en sport som går ut på å denge løs på et annet menneske. 

Ja her også. Har ingen ting imot utøveren :)

 

Idag har vi vært på restaurant på biff aften. Igår spiste vi egenoppdrett angus x charolais og jeg må si vår biffmiddag igår var bedre enn på restauranten, venneparet vi spiste med igår og satt på nabobordet idag var enig :lol:  Etterpå stakk vi innom noen nye naboer og inviterte dem på kaffe imorgen :) Så til svigers å se på skal vi danse, og nå er det film og popcorn hjemme. Må rydde og vurdere om jeg skal steke noen vafler til imorgen, har litt jordbær jeg tenkte å røre før de kommer imorgen isåfall.

Også er det offisielt at denne frøknen blir boende :)

 

14568121_10154467303850256_5328727417511936386_n.jpg?oh=4a56235d505cfcfa42e3506063a2f6e1&oe=586B9D68

14502901_10154467303695256_4735360243348337766_n.jpg?oh=0d51187b369dbd8f8f4ab4d6aab78acc&oe=58A674EE14495264_10154467303645256_25443370853990682_n.jpg?oh=d744ac9137f24f5ee27914992be8d629&oe=58A818B4  

 

  • Like 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har Blaze fått prøvd seg som vakthund og skremt bort en mann som luska utenfor her. Jeg slapp han ut så han skulle få lufte seg, men så ble han stående med halen i været og stirre inn mot husveggen. Jeg sto i døråpningen og så ikke bort dit, så jeg trodde han hadde fått ferten av pinnsvin igjen. I det jeg snur meg for å ta på skoene så setter han i å bjeffe og når jeg ser ut løper en mann frem og stikker avgårde. 

Jeg har sykkelen min stående der han sto og i det jeg åpna døra så klistra han seg tydeligvis inntil veggen, men løp avgårde da Blaze begynte å bjeffe. Sikkert ute etter sykkelen, men jeg synes allikevel det er fader så ekkelt å tenke på at noen kan luske rundt utenfor her på kveldstid :| 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig var jeg et skjørt rikere :D Må fikse pittelitt på det i morgen, men veldig fornøyd ellers :) Gleder meg til å bruke det! 

Men søvn er det vist dårlig med :P tipper jeg er i en lite-søvn periode, så da kommer nok snart mye-søvn perioden. Mark my words :aww:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Snoffe skrev:

Plutselig var jeg et skjørt rikere :D Må fikse pittelitt på det i morgen, men veldig fornøyd ellers :) Gleder meg til å bruke det! 

Men søvn er det vist dårlig med :P tipper jeg er i en lite-søvn periode, så da kommer nok snart mye-søvn perioden. Mark my words :aww:

 

Du også?.. Fungerer ikke litt engang for tiden.

1 time siden, Tonje skrev:

Akkurat nå har Blaze fått prøvd seg som vakthund og skremt bort en mann som luska utenfor her. Jeg slapp han ut så han skulle få lufte seg, men så ble han stående med halen i været og stirre inn mot husveggen. Jeg sto i døråpningen og så ikke bort dit, så jeg trodde han hadde fått ferten av pinnsvin igjen. I det jeg snur meg for å ta på skoene så setter han i å bjeffe og når jeg ser ut løper en mann frem og stikker avgårde. 

Jeg har sykkelen min stående der han sto og i det jeg åpna døra så klistra han seg tydeligvis inntil veggen, men løp avgårde da Blaze begynte å bjeffe. Sikkert ute etter sykkelen, men jeg synes allikevel det er fader så ekkelt å tenke på at noen kan luske rundt utenfor her på kveldstid :| 

Så ekkelt :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tonje skrev:

Akkurat nå har Blaze fått prøvd seg som vakthund og skremt bort en mann som luska utenfor her. Jeg slapp han ut så han skulle få lufte seg, men så ble han stående med halen i været og stirre inn mot husveggen. Jeg sto i døråpningen og så ikke bort dit, så jeg trodde han hadde fått ferten av pinnsvin igjen. I det jeg snur meg for å ta på skoene så setter han i å bjeffe og når jeg ser ut løper en mann frem og stikker avgårde. 

Jeg har sykkelen min stående der han sto og i det jeg åpna døra så klistra han seg tydeligvis inntil veggen, men løp avgårde da Blaze begynte å bjeffe. Sikkert ute etter sykkelen, men jeg synes allikevel det er fader så ekkelt å tenke på at noen kan luske rundt utenfor her på kveldstid :| 

Håper du ringte politiet? 

Sånt er veldig ekkelt! Og jeg har dessverre blitt veldig vant med det, og på den siden elsker å ha hunder som feks rottis.. Senest i natt faktisk har vi hatt fremmende rundt husene.. For hundene klikket i vinkel, men vi kan ikke slippe de ut da for da blir det nok skader er jeg redd :P vi så ingenting i natt, men nå ser vi at feks kaninburet er åpnet osv.. Det er bare voksne mennesker som får til det, for man må løfte opp hele taket og det er tungt. Men her er det ingen vits å ringe politi, for de er minst en time unna.. 

Men du verden det frister litt å ta med meg hundene ut og slippe de, for å skremme livskiten ut av de som holder på sånn.. Dessverre vet jeg at man vet aldri hva slags folk man møter ute, så man bør ikke gå ut sånn.. Det er alt for mye rart som drar forbi her.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Krutsi skrev:

Håper du ringte politiet? 

Sånt er veldig ekkelt! Og jeg har dessverre blitt veldig vant med det, og på den siden elsker å ha hunder som feks rottis.. Senest i natt faktisk har vi hatt fremmende rundt husene.. For hundene klikket i vinkel, men vi kan ikke slippe de ut da for da blir det nok skader er jeg redd :P vi så ingenting i natt, men nå ser vi at feks kaninburet er åpnet osv.. Det er bare voksne mennesker som får til det, for man må løfte opp hele taket og det er tungt. Men her er det ingen vits å ringe politi, for de er minst en time unna.. 

Men du verden det frister litt å ta med meg hundene ut og slippe de, for å skremme livskiten ut av de som holder på sånn.. Dessverre vet jeg at man vet aldri hva slags folk man møter ute, så man bør ikke gå ut sånn.. Det er alt for mye rart som drar forbi her.. 

Usikker på hva jeg ville gjort, jeg hadde nok vært pissredd selv. Hadde nok ikke sluppet japaneren, men han er skummel nok når han sinnabjeffer, så kanskje hatt han inntil meg i et kort bånd for å gå ut å se om det er noen der. 

og Akkurat nå så skal jeg spise frokost. Er strålende vær i dag, så tenker å gå en laaaang søndagstur med gutta i skogen. Kanksje til og med gjøre alvor av den "gå den veien Tanuki vil"-planen jeg har hatt en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, WelshenNemi skrev:

Du også?.. Fungerer ikke litt engang for tiden.

Jeg fungerer skremmende godt for tiden:| Lite søvn, kan gjøre mer enn normal... Så lenge det varer da :P Tipper jeg har en eller max to uker igjen som er god :P Da er jeg nok dårlig til godt over jul regner jeg med. Gleden ved å ha opplevd samme rundansen i noen år.

Og en klem til deg :hug: 

 

Her er det deilig vær i dag! Våknet opp til 2 grader ute, og hele dalen full i tåke. Nå har den lettet endel, og solen titter frem :ahappy: Casper har fått brukt ullgenseren sin for første gang :D  genser,sele og halsbånd kolliderer så innmari mye med tanke på fargene :lol: Jeg bare velger en farge jeg syntes er fin jeg, tenker ikke på at jeg muligens skal bruke det med andre farger :lol: Så han har orange ullgenser, lilla sele og rosa halsbånd:whistle: Om det teller så er jeg kjempe fornøyd med passformen på alle de tre tingene :aww: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noens idiottenåringsoppførsel igår på tur har resultert i at jeg har fått en strekk i høyre side av ryggen, nå er høyrehånda hoven og det er vondt å bruke den sida *klage*
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MaritaS skrev:

Usikker på hva jeg ville gjort, jeg hadde nok vært pissredd selv. Hadde nok ikke sluppet japaneren, men han er skummel nok når han sinnabjeffer, så kanskje hatt han inntil meg i et kort bånd for å gå ut å se om det er noen der. 

og Akkurat nå så skal jeg spise frokost. Er strålende vær i dag, så tenker å gå en laaaang søndagstur med gutta i skogen. Kanksje til og med gjøre alvor av den "gå den veien Tanuki vil"-planen jeg har hatt en stund. 

Vi pleier bare å titte ut igjennom vinduene og så vurdere derfra. I natt så vi ingenting, har utelys over hele gården, og noen som reagerer kun på bevegelser, så da legger vi oss bare å sove videre.. 

Det er nesten mer ekkelt når det ringer på døra og slikt om natta.. Men som oftest har de rent mel i posene, ellers ville de vel sjeldent ringe på.. Men det er noe ekkelt med det allikevel :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Siri skrev:

Jeg har aldri tatt vare på betalte regninger, og har ennå aldri hatt behov for sånt :D 

Jeg har sånn Skogini :D 
sneaky-balaclava-baselayer-womans-greencamo.jpg

*klipp klipp*

Neimen der er det jo en skogini!! Usikker på om jeg skal bli skuffa for at ideen allerede er satt ut i livet eller om jeg skal danse av glede for nå er fremtidige skogsturer sikret:banana: Hvor har du herligheta fra?

Men det er lys i tunnelen, i går kveld når jeg kom hjem fra jobb var det 0 grader her ute. Og da er det vel ikke lenge til drittdyra fryser i hjel...hirr hirr  :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ugh når dere snakker om skumle mennesker som romsterer rundt så savner jeg riesendyret mitt ekstra. Salukier og basenji har liksom ikke heeeeelt samme avskrekkende effekt :lol: Når det er sagt så har jeg hatt med meg Lupin ut i yttergangen en gang, kom en meget suspekt utseende hvit rusten varebil og en litt småskummel type ut av bilen og jeg var hjemme alene på hele gården :lol: Var bare fiskemannen da *fnis* 

 

Gleder meg til jeg kan ha stor "skummel" hund igjen. Snusern var jo ikke skummel, tror jeg da - fikk aldri testa henne (heldigvis). Men det visste jo ikke folk :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Tonje skrev:

Akkurat nå har Blaze fått prøvd seg som vakthund og skremt bort en mann som luska utenfor her. Jeg slapp han ut så han skulle få lufte seg, men så ble han stående med halen i været og stirre inn mot husveggen. Jeg sto i døråpningen og så ikke bort dit, så jeg trodde han hadde fått ferten av pinnsvin igjen. I det jeg snur meg for å ta på skoene så setter han i å bjeffe og når jeg ser ut løper en mann frem og stikker avgårde. 

Jeg har sykkelen min stående der han sto og i det jeg åpna døra så klistra han seg tydeligvis inntil veggen, men løp avgårde da Blaze begynte å bjeffe. Sikkert ute etter sykkelen, men jeg synes allikevel det er fader så ekkelt å tenke på at noen kan luske rundt utenfor her på kveldstid :| 

Og det er en av grunnene til at jeg oppbevarer denslags innendørs. Både sykkel, bildekk og andre ting som andre kan finne på å stjele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Raksha skrev:

ugh når dere snakker om skumle mennesker som romsterer rundt så savner jeg riesendyret mitt ekstra. Salukier og basenji har liksom ikke heeeeelt samme avskrekkende effekt :lol: Når det er sagt så har jeg hatt med meg Lupin ut i yttergangen en gang, kom en meget suspekt utseende hvit rusten varebil og en litt småskummel type ut av bilen og jeg var hjemme alene på hele gården :lol: Var bare fiskemannen da *fnis* 

 

Gleder meg til jeg kan ha stor "skummel" hund igjen. Snusern var jo ikke skummel, tror jeg da - fikk aldri testa henne (heldigvis). Men det visste jo ikke folk :aww: 

 

Dixi er ledig for oppdrag hun :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder alltid Pippin langt unna folk han ikke kjenner. Som jeg har fortalt før: Han biter ikke, men det er ille nok hvis han løper bort til folk og bjeffer og knurrer, dessuten vil jeg ikke vite om han kan finne på å bite hvis anledningen byr seg. I dag sto jeg og skulle plukke opp etter Symra, Pippin sto bak meg, og plutselig sto det en mann med barnevogn sammen med Pippin og hadde tenkt å bøye seg ned for å klappe (jeg hadde regnkåpe med hette, derfor hørte jeg ikke at de kom). Jeg fikk hjertet i halsen og ropte at han er litt sur, den hunden der. Mannen smilte og gikk videre. Hva om den ungen som satt i vogna hadde strekt ut arma og lugget Pippin? Aldri mer regnkåpe med hette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uno høres skummel ut med mørk stemme og kraftig lyd om han hører noe ukjent ute, men de færreste ville blitt skremt av å se ham. Men jeg vet jo fortsatt ikke hvordan han oppfører seg om noen faktisk oppfører seg truende mot meg, de er jo voktere de også selv om de er små...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pixie skrev:

@Snoffe, var det du som godt kunne hatt ei ekstra ridebukse? Lagersalg på Horze.no med halv pris!

AN har jeg fått opp nye gardiner og er godt fornøyd med å ha fått inn litt farge i stua :)

Apropos hjortelusfluer, fant denne til hundene! http://www.divinedog.se/hundoveraller/sun-bug-blocker

Nei, var ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...