Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

13 minutter siden, Bellare skrev:

Sambuar, som liksom ikkje skulle komme heim igjen frå elgjakta før på onsdag, kom brått kjørandes inn på tunet og overraska meg med å komme heim nokre dagar tidleg + med ein stor bukett roser :wub:

Å nei! Hva har han gjort nå??!! :lol::teehe: 

neeeeida :P 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Fornøyd med å ha gått tre turer med Bizi i dag. Tror hun er fornøyd også. Det blir nok ikke jobb i morgen heller, og jeg gruer meg til å legge meg for da blir jeg bare potte tett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Krutsi skrev:

Å nei! Hva har han gjort nå??!! :lol::teehe: 

neeeeida :P 

Det spurte jeg gubben om, en gang han kom hjem med blomster..

Det var visst bryllupsdagen vår :icon_redface: (og han påsto at han aldri mer skulle kjøpe blomster til meg :P )

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Pringlen skrev:

Det spurte jeg gubben om, en gang han kom hjem med blomster..

Det var visst bryllupsdagen vår :icon_redface: (og han påsto at han aldri mer skulle kjøpe blomster til meg :P )

Altså, når de både kommer hjem tidlig fra jakt og kjøpt med blomster, da veit du noe er galt liksom :lol::lol: 

men ja, man blir jo litt mistenkelig når de plutselig slår på stortromma :whistle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Krutsi skrev:

Altså, når de både kommer hjem tidlig fra jakt og kjøpt med blomster, da veit du noe er galt liksom :lol::lol: 

men ja, man blir jo litt mistenkelig når de plutselig slår på stortromma :whistle: 

Jepp, det er høyest mistenkelig :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovna visst på sofaen en eller annen gang mellom 21 og 22 i går... Det resulterte i at jeg er våken nå, og ikke aner hva jeg skal finne på. Også er jeg sulten, men butikken åpner ikke før 9 og vi har ingenting her hjemme som jeg vil ha :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte veldig på hvor mye godteri jeg kunne spise på kort tid, eller om jeg skulle porsjonene det ut den neste uken (svenske shopping i helgen).
Jeg trenger ikke lure lengre.  Talli var høy på sukker når jeg kom hjem (heldigvis nesten ikke noe sjokolade i posen, og det som var er med fyll av annet enn sjokolade)

Talli løste nok ett verdensproblem i mitt fravær ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Krutsi skrev:

Å nei! Hva har han gjort nå??!! :lol::teehe: 

neeeeida :P 

Akkurat det tenkte jeg og :lol: Men så kom jeg til å tenke på at det finnes mannfolk av den romantiske sorten og visstnok :teehe:

Finværet bare fortsetter! Kaldt på morraturen idag, så nå sitter vi alle foran peisen og koser oss. Bikkjene fikk varmt vann oppi maten sin idag og, vannet og ikke minst tørrforet i gangen holdt nok minusgrader idag :lol:

Gruer meg litt til å gå ut på do da..... :brr:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Akkurat det tenkte jeg og :lol: Men så kom jeg til å tenke på at det finnes mannfolk av den romantiske sorten og visstnok :teehe:

Finværet bare fortsetter! Kaldt på morraturen idag, så nå sitter vi alle foran peisen og koser oss. Bikkjene fikk varmt vann oppi maten sin idag og, vannet og ikke minst tørrforet i gangen holdt nok minusgrader idag :lol:

Gruer meg litt til å gå ut på do da..... :brr:

Dem sier så, evt bare flinkere til å skjule hemmelighetene sine :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Krutsi skrev:

Dem sier så, evt bare flinkere til å skjule hemmelighetene sine :lol: 

:lol::lol: Vi er bare misunnelige på @Bellare vi!

Ingen elgjegere som har kjørt forbi enda, så da tar jeg sjangsen på å gå tur på myrene idag :ahappy: Igår kom de ikke før etter 16, så de hadde nok fri forrige uke :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Stine skrev:

:lol::lol: Vi er bare misunnelige på @Bellare vi!

Ingen elgjegere som har kjørt forbi enda, så da tar jeg sjangsen på å gå tur på myrene idag :ahappy: Igår kom de ikke før etter 16, så de hadde nok fri forrige uke :)

Vi er nok det! Min mann hadde jo nok aldri droppet elgjakt uten en god grunn :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Krutsi skrev:

Å nei! Hva har han gjort nå??!! :lol::teehe: 

Akkurat min tanke også :lol: 

18 minutter siden, JeanetteH skrev:

Lurte veldig på hvor mye godteri jeg kunne spise på kort tid, eller om jeg skulle porsjonene det ut den neste uken (svenske shopping i helgen).
Jeg trenger ikke lure lengre.  Talli var høy på sukker når jeg kom hjem (heldigvis nesten ikke noe sjokolade i posen, og det som var er med fyll av annet enn sjokolade)

Talli løste nok ett verdensproblem i mitt fravær ??

:lol: Da jeg åpnet skapdøra der jeg har alt mitt "godis", undret jeg meg på hvordan jeg i all verden hadde greid å spise opp all godisen jeg kjøpte på Danmarksturen for bare kort tid siden.... det var INGEN hunder inn i bildet her :aww:. Herrefred for noen mengder godis man kan gafle i seg på kort tid altså :aww:

Har hjemmekontor i dag, og det blir fint å sitte her og kunne se ut på det vakre været i stedet for å sitte bak mørke persienner på jobb :aww: (jeg, jeg har veldig dårlig avreagering...). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj altså. Fikk en strekk eller noe sånt når jeg sklei på tur for en stund siden (5-6 uker siden kanskje). Flere ganger har det blitt nesten bra også plutselig så er det bare en bitteliten vridning som skal til før det blir vondt igjen. Hadde bestemt meg for en tur til kiropraktor denne uken siden det nå er vondere enn på lenge. Gjett hvem som er fullbooket hele uken... :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Stine skrev:

:lol::lol: Vi er bare misunnelige på @Bellare vi!

Ingen elgjegere som har kjørt forbi enda, så da tar jeg sjangsen på å gå tur på myrene idag :ahappy: Igår kom de ikke før etter 16, så de hadde nok fri forrige uke :)

Ha på de refleksvest! :D 

Jeg er syk i dag også. Nå klikker det for meg snart!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg blitt litt irritert på pappas vegne da han har blitt permittert fra jobben pga lite jobb.. Men så får han høre ifra andre kanter at bedrifter har avvist folk som har forespurt etter tjenester (på pappas arbeidsområde og pappa er alene om den jobben) fordi de ikke har kapasitet.. 

Men han er jo på jobbintervju nå, så bare dumt hvis man skal kontakte noen om dette siden da må pappa tilbake i jobben sin og jobbe evt oppsigelsestid.. 

Men jah.. Fortsatt irritert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, mushi skrev:

Ha på de refleksvest! :D 

Jeg er syk i dag også. Nå klikker det for meg snart!! 

Tror jeg dropper det idag siden Vigdis alltid setter seg fast og mister dem :lol:

C har noen dager fri og kommer opp rett etter jobb, og siden han da kjører forbi bolleland så ba jeg han kjøpe med litt forskjellig bolleslag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Nå er jeg lei av å nyse og tørke snørr.

Bizi har kjempelyst til å ut, men det er 3 minus ute, og jeg er kald.

Hun gulper litt i dag og ville ikke ha mat. Nei da, så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok det! Min mann hadde jo nok aldri droppet elgjakt uten en god grunn [emoji38] 

Det hadde nok ikkje han her heller gjort, men resten av laget hadde gitt seg og reist heim, så var kun han og svigerfar igjen. Litt tungt å skyte ein okse på x kilo og slepe den med seg utan sekshjulingen [emoji23]

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuu... gikk tidlig tur i dag og møtte på tidenes søteste IU:wub: Hun var bare 4 mnd, og fikk leke litt med Casper. Whippeten var allerede endel mindre enn henne :o Hjelpe meg, syntes synd på gubben! Jeg har per dags dato lyst på 4 forskjellige mynder nå :aww: Godt vi har stort hus :aww::lol: 

Fått gjort litt husarbeid har jeg også gjort *blomst til meg selv*:flowers: 

I går kom bestemoren til gubben innom med 800gram tyttebær, så har rørt dem med sukker, porsjonert dem og fryst ned. Jeg elsker rørte tyttebær:drool:  Gleder meg til middag i morgen for å si det sånn :D 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...