Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

Kjenner meg igjen i det dere sier om speilbildet hos frisøren! :lol::lol:
Var hos legen i dag og fikk resept på melatonin. Noen her med ubrukelig døgnrytme som har prøvd det? Nå skal jeg visstnok klare å få en døgnrytme som passer bedre med resten av verden, men jeg tror det ikke før jeg ser det :aww:


Jeg har brukt melatonin! Funker veldig bra på meg hvertfall! Eneste som var problemet her var at vi la oss så forskjellig hver dag at jeg kunne aldri t den en time før vi skulle legge oss. Måtte alltid ta det når vi la oss, så jeg brukte alltid en time på å sovne pga det :P


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

1 time siden, Siri skrev:

:lol: Sorry... jeg bare kjente meg så godt igjen :lol: 

Felles skjebne, felles trøst? :lol: 

1 time siden, Siri skrev:

Forresten skremte jeg vettet av mine kolleger nå nettopp.... Jeg kom på at jeg hadde en termos stående, og at den antakelig inneholdt gammel kakao. Sånt bør jo ikke stå for lenge, liksom, så jeg tok den med til kjøkkenavdelingen for å vaske den. Da jeg åpna korken smalt det faktisk :o Den kakaoen var gjæret noe skikkelig, så det var jo DET trykket i termosen vøtt... :lol: Også spruta det jo da selvsagt gjæra kakao utover hele kjøkkenet.... Nå stinker det oppkast av meg... og av kjøkkenet... :aww: 

Æææææsj :x

1 time siden, Tonje skrev:

:lol: Jeg får alltid sånn trang til å freshe meg opp litt etter å ha vært hos frisør og blitt tvunget til å glo på meg selv i speilet over litt for lang tid..Kan det være et fenomen? Det hjelper heller ikke at mange frisører ser så uforskamma flotte ut på både på hår, fjes, negler og sånt dill. 

Vel, jeg ville vel kanskje vært litt skeptisk til å få håret mitt fiksa hos en frisør som ikke så ut på hodet selv? De lever jo av å få andre til å i det minste tro at de kan bli penere og freshere, så en ustelt og ufiks frisør er jo dårlig reklame :lol: 

17 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Alle ser gamle og slitne ut hos frisøren. Når jeg sitter der lurer jeg på det var dumt å bruke penger på frisør, jeg er jo døden nær i følge speilbildet.

Jeg var hyggelig med meg selv, jeg så ut som jeg var døden nær hos frisøren. Gammel og sliten ser jeg ut i mitt eget speil også, til tross for at bare halvparten av lyspærene på badet virker :lol: 

--

AN morer jeg meg over at det i år, som i fjor, klages over Halloweenfeiring all over sosiale media. At folk gidder? Hvis vi førstes skulle lage en ny tradisjon, så trengte det vel ikke å være sutring og syting? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Wachita skrev:

 


Jeg har brukt melatonin! Funker veldig bra på meg hvertfall! Eneste som var problemet her var at vi la oss så forskjellig hver dag at jeg kunne aldri t den en time før vi skulle legge oss. Måtte alltid ta det når vi la oss, så jeg brukte alltid en time på å sovne pga det :P


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Høres jo lovende ut! :D Hvis jeg planlegger litt, og har rutiner :P Hvordan var døgnrytmen din før da? Og hvordan ble den?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo lovende ut! [emoji3] Hvis jeg planlegger litt, og har rutiner [emoji14] Hvordan var døgnrytmen din før da? Og hvordan ble den?


Helt ubrukelig var døgnrytmen! Sovnet i 3-4 tiden og våknet i 1 tiden [emoji23]
Bruker melatonin innimellom når det blir slik igjen, så jeg kommer meg på rett vei.

Men nå legger vi oss i 12 tiden, da bruker jeg gjerne en time på å sovne, fremfor 3-4 timer. Også sover jeg til jeg våkner eller alarmen går av :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, 2ne skrev:

Felles skjebne, felles trøst? :lol: 

Mye trøst i felles skjebne :lol: 

7 minutter siden, 2ne skrev:

Æææææsj :x

De smileyene er helt på tur altså :lol: 
Men ja... det lukta ikke akkurat roser og fioler :lol: 

7 minutter siden, 2ne skrev:

AN morer jeg meg over at det i år, som i fjor, klages over Halloweenfeiring all over sosiale media. At folk gidder? Hvis vi førstes skulle lage en ny tradisjon, så trengte det vel ikke å være sutring og syting? :P 

Jeg har egentlig ikke klager over dette i år, før du klaga over at andre klaga .... da måtte jeg klage litt, da :lol: Jeg liker forøvrig ikke mors- og farsdager heller - eller andre sånne typisk "kjøpehysteri"-dager :aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Wachita skrev:

 


Helt ubrukelig var døgnrytmen! Sovnet i 3-4 tiden og våknet i 1 tiden emoji23.png
Bruker melatonin innimellom når det blir slik igjen, så jeg kommer meg på rett vei.

Men nå legger vi oss i 12 tiden, da bruker jeg gjerne en time på å sovne, fremfor 3-4 timer. Også sover jeg til jeg våkner eller alarmen går av :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Høres ut som meg :D Ekstremt forskjøvet døgnrytme som passer fryktelig dårlig med unger som står opp halv sju hver dag. Blir lite søvn av sånt. 

 

Rafiki fikk en pølse av meg. Nå har han spist ca halvparten, og nå løper han rundt med resten i munnen mens han gråter og piper. Wtf? Så legger han den fra seg et sted, henter den igjen og flytter den til et annet sted osv..  Prøver han å gjemme den? Og piper fordi han ikke finner en egna plass? :lol: Skrue...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, 2ne skrev:

 

Vel, jeg ville vel kanskje vært litt skeptisk til å få håret mitt fiksa hos en frisør som ikke så ut på hodet selv? De lever jo av å få andre til å i det minste tro at de kan bli penere og freshere, så en ustelt og ufiks frisør er jo dårlig reklame :lol: 

 

Joa, sant det altså. Ukeblad å glo ned i funker sikkert bedre enn å sitte å studere seg selv så jeg får kjøre den løsningen neste gang :P Evt bare si meg fornøyd med ståa sånn som den er :lol:

Jeg gleder meg til lunsj i dag jeg. Har juice i kjøleskapet OG eple! Hverdagsgleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Wednesday skrev:

Kjenner meg igjen i det dere sier om speilbildet hos frisøren! :lol::lol:

Var hos legen i dag og fikk resept på melatonin. Noen her med ubrukelig døgnrytme som har prøvd det? Nå skal jeg visstnok klare å få en døgnrytme som passer bedre med resten av verden, men jeg tror det ikke før jeg ser det :aww:

Jeg hadde ingen effekt av det, men jeg vet mange andre har :) Bare husk å følge "bruksanvisningen" riktig, og ingen skjerm i senga. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som meg [emoji3] Ekstremt forskjøvet døgnrytme som passer fryktelig dårlig med unger som står opp halv sju hver dag. Blir lite søvn av sånt. 

Ja, det er litt uheldig!
Jeg har ikke barn enda, men fortsatt er det fryktelig irriterende.
Jeg brukte ikke hele boksen opp heller når jeg brukte det, for det var enkelt å slutte på :) jeg tok vel 2 stk hver natt tror jeg i samråd med lege, så trappet jeg ned til en så ikke omveltningen skulle bli så stor for psyken min [emoji14] vanedyr deluxe her, men det var ikke noe stress når jeg sluttet å ta, og rytmen holdt seg.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Snoffe Takk, trenger en klem for tiden :wub:

 

22 timer siden, Raksha skrev:

Neei? Så utrolig bæsj :(:hug:   

 

 

Jeg har vært skrekkelig effektiv før jeg stod opp i dag jeg, eller mellom oppståelser eller noe sånt :lol: Snakket med forbrukerrådet, de skal prøve å prate med bilforhandlern igjen, de nekter å betale ut egenkapitalen, vil bare betale lånet - hvilket sier at vi taper penger på tullet deres... Da jeg tok dem på det så skylder de på takboksen som "vi har valgt å beholde og blablabla" - problemet er bare at takboksen forlot oss 20. mai da bilen dro herfra bakpå en falckbil...  Får hun ikke noe fornuftig utav dem nå, så går saken til forbrukertvistutvalget. Jeg sa det at vi kan alltids betale for takboksen, men da må de hoste den opp og den må være i samme stand som da den dro her fra for over 5 mnd siden. 

 

Sånn om noen lurte - ikke kjøp bil hos bilportalen... Vi kjøpte på hamar, men er vel samme røkla som driver brummundalavdelingen. Hamar sin forsvant fra fb merkelig nok :aww: 

 

 

Takk :heart: Var ikke akkurat sånn her det skulle bli...selv om jeg har lukta lunta nå i snart ett år. Må jo ha vært uten luktesans for at det skulle vært en hemmelighet. Så nå som jeg er i det litt bitre hjørnet så kommer jeg gjerne opp en tur for å riste de bilforhandler-folka dine. Herreminhatt for noen tullinger!!! :gaah:

21 timer siden, SFX skrev:

Kanskje det er nå du skal få oppfylt ditt potensiale for stavsprang?

Jeg skjønner det er frustrerende og akkurat nå demotiverende, men om det gjør oppgava bedre så den kan ha sterkere påvirkning så er det nok til det beste.

Så kjedelig, håper du kan tenke på det som en lengre juleferie, og at 2017 venter på deg med en ny og flott jobb!

Jeg drømte i natt om Secret Santa vi hadde noen år på Sonen. Noen andre som synes det var litt koselig?

Takk :heart: Er faktisk akkurat sånn jeg tenker. Det er heller ikke det at jeg må finne ny jobb som er den store sorgen, men at jeg må slutte der jeg er. De folka som jeg jobber med (ikke admin / ledelsen) er de beste kollegaene du kan få :wub: Så dette blir som et lengre forhold som tar slutt med den kjærlighetsorgen som følger med :icon_cry:Kjempe trist!

 

21 timer siden, *Kat84* skrev:

*klipp*
Kjempetrist at du mistet jobben :( Krysser fingre for at du finner noe nytt veldig snart! :hug: 

Gutter er herlige skapninger som man bare ikke kan la være å kosemose litt på :wub: Og alt det bekymringer man slipper ifht løpetid og slikt i tillegg gjør det jo bare enda bedre ;)  
Jeg håper at han stresser og kollapser ekstra på grunn av at han har en annen plage som kan behandles. Men som jeg skrev i sykdomstråden hans så er rar tissing, frekvens på dette, og diverse rar lukt borte. Lukten fra ham viste seg å være at han ruller seg under en busk i hagen her, i tillegg til at han prøver å markere over der hvor Sjef har tisset. Med nesten 50 cm i størrelsesforskjell på dem så sier det seg selv at det drypper ned på ham :pinch: Etter siste bading har han ikke luktet noe heller. 

Men jeg hååååper at det er noe som kan prøves i hvert fall. Ellers så får jeg bare bruke tid på å finne meg i at nå begynner slutten. Jeg er forberedt på det allerede, for jeg vil absolutt ikke at han skal ha det vondt på noen måte. Lærte av den stygge episoden med mopsen vår som jeg krevde å behandle alt for lenge :hmm:

*klipp*

Takk :heart: Drittrist, surt og masse andre negative ord :no:
Nei, det er jo vår plikt som hundeeiere og ta det ansvaret. Har selv holdt en hund litt for lenge i livet og det er noe jeg aldri skal gjøre igjen. Men heia, heia for at det finnes noe du kan gjøre!

AN strømmer sollyset inn i stua. Så deilig etter mange uker med grå skyer. Kan nærmest kjenne optimismen sprer seg (men bare nærmest...har tenkt å være litt bitter en stund til :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Pringlen skrev:

Jeg også. Mulig det ikke er den billigste banken (sånt vet jeg svært lite om) men alt er enkelt, oversiktlig og brukervennlig (idiotsikkert :P )

Og det er gull verdt i seg selv :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Siri skrev:

Mye trøst i felles skjebne :lol: 

Det er det! :ahappy: 

29 minutter siden, Siri skrev:

De smileyene er helt på tur altså :lol: 
Men ja... det lukta ikke akkurat roser og fioler :lol: 

Er de? Var det ikke en sånn grønn kvalm-smiley? :lol: 

29 minutter siden, Siri skrev:

Jeg har egentlig ikke klager over dette i år, før du klaga over at andre klaga .... da måtte jeg klage litt, da :lol: Jeg liker forøvrig ikke mors- og farsdager heller - eller andre sånne typisk "kjøpehysteri"-dager :aww: 

Du, jeg klager aldri! Jeg bare kommenterer :aww: Jeg liker ikke noe kjøpehysteri-greier jeg, men det er jo fordi jeg er kronisk blakk.. Hadde vært mye morsommere med kjøpefester om jeg hadde råd til å kjøpe noe :lol: 

24 minutter siden, Tonje skrev:

Joa, sant det altså. Ukeblad å glo ned i funker sikkert bedre enn å sitte å studere seg selv så jeg får kjøre den løsningen neste gang :P Evt bare si meg fornøyd med ståa sånn som den er :lol:

Jeg tror at det enkleste er å være fornøyd med ståa sånn den er :lol: Jeg prøvde det mens jeg satt i frisør-stolen, snakka litt med meg selv; "Det er ikke så galt med tanke på hvordan formen din er nå, 2ne. Du kunne sett verre ut, tenk om du hadde hatt mørke hår i kortisonbartene og skjegget, liksom? Og posene under øynene er i det minste ikke blå, det er jo noe" osv. Det funka ikke helt, men speilet mitt er mer barmhjertig enn det hos frisøren, og jeg avreagerer greit (eller dårlig hukommelse som det også heter), så jeg tipper at jeg glemmer det i løpet av dagen :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LØJ skrev:

 

Rota til quoten :aww:  Men kjipt uansett hvor mye du har lukta det. For no dritt. :( 

Jeg håper inderlig at jeg ikke jublet for tidlig, tror det jo ikke før pengene kommer på konto... og det har de ikke enda... Er så lei den saken, så ufattelig drittlei den saken. Den har kosta oss både penger, søvn, ørten migreneanfall (stress er min største triggerfaktor) , frustrasjon, sikkert noen nye grå hår og i det heletatt. NÅ må det bli ferdig.

 

Skal visst en liten tur til trondheim i dag likevel jeg :D Venninne skal til "by'n" - tenkte tynset jeg, så klart jeg blir med, men by'n for henne er trondheim :lol:  Jaja, godt å få litt andre impulser. :D

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
12 timer siden, *Kat84* skrev:

De kan ikke ha det helt bra de som mener slikt alvorlig. 

Ikke lett å være så trangsynt at man kan se gjennom et nøkkelhull med begge øynene :lol:

 

:lol: 

2 timer siden, Wednesday skrev:

Kjenner meg igjen i det dere sier om speilbildet hos frisøren! :lol::lol:

Var hos legen i dag og fikk resept på melatonin. Noen her med ubrukelig døgnrytme som har prøvd det? Nå skal jeg visstnok klare å få en døgnrytme som passer bedre med resten av verden, men jeg tror det ikke før jeg ser det :aww:

Jeg prøvde det. Endte med å sove hele natta igjennom, noe som var fint. Det som ikke var så fint at jeg ikke klarte å våkne til tross for alarm og folk som prøvde å vekke meg, så jeg våknet som regel etter 16 timer, helt utslitt. Tror det er sånn at enten så fungerer det, eller så fungerer det absolutt ikke :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

Er de? Var det ikke en sånn grønn kvalm-smiley? :lol: 

Det var en sånn opprinnelig, men da jeg quota ble den omgjort til sånn smiley med hjerter :lol: 

1 time siden, 2ne skrev:

Du, jeg klager aldri! Jeg bare kommenterer :aww: Jeg liker ikke noe kjøpehysteri-greier jeg, men det er jo fordi jeg er kronisk blakk.. Hadde vært mye morsommere med kjøpefester om jeg hadde råd til å kjøpe noe :lol: 

Kommenterer var det ja... :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysøren, dere er NØDT til å prøve havregrøt kokt på soyamelk med smak av vanilje. Jeg er ikke vegansk eller noe, fikk bare et rart innfall om å kjøpe med en kartong vaniljesoyamelk. Og det er jo såå godt! Veldig god å lage chai te med også. Nam!

Dagen startet mye senere enn planlagt, sto ikke opp før over 11. Også jeg som pleier å våkne av meg selv seneste 08:30 da.. Spiser frokost først nå, så er vel strengt tatt mer lunsj. I det minste har jeg rukket både dagens langtur med bikkja og støvesuge leiligheten, så ligger ikke såå langt etter skjema likevel :ahappy: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sa jeg opp jobben min, jeg! Fordi helsa mi er viktigere enn å sitte og tvære med noe som gjør en sjuk!
Det er en befrielse uten like! For første gang på 10 år er jeg uten akademias tyngde på mine skuldre. Det er en helt usedvanlig merkelig følelse jeg ikke er vant med! Alle som er student og som har vært innom doktorgradsyrket vet hvordan det er, at man har mye frihet - uten å ha frihet. Du har ferie, men du vet du skulle ha. Burde hatt. Skriveangst hele tiden.
Burde burde burde i 10 år. NO MOAR!!!!! WOOOOOOHOOOOOOO! :cool:

God juleferie, folkens! :P

Jeg gjør *nesten* dette, for jeg drar allerede på Lørdag. NEVER to return! Føkk you, Sweden!

05103f3861762a4486825ac76ab1d6b70da352-w

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være en deilig følelse @Kangerlussuaq ! 
Jeg har aldri prøvd meg på noen PhD, men jeg vet ett og to ting om jobber man ikke trives i, og det og alltid ha noe hengende over seg som man burde gjort i stedet for hele tiden. 

 

Har ikke fått fulgt helt med her på en god stund. Men vet det er flere jeg burde kommentert til som har gjort noe, fått til noe, opplevd noe bra eller trist osv osv. 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

I dag sa jeg opp jobben min, jeg! Fordi helsa mi er viktigere enn å sitte og tvære med noe som gjør en sjuk!
Det er en befrielse uten like! For første gang på 10 år er jeg uten akademias tyngde på mine skuldre. Det er en helt usedvanlig merkelig følelse jeg ikke er vant med! Alle som er student og som har vært innom doktorgradsyrket vet hvordan det er, at man har mye frihet - uten å ha frihet. Du har ferie, men du vet du skulle ha. Burde hatt. Skriveangst hele tiden.
Burde burde burde i 10 år. NO MOAR!!!!! WOOOOOOHOOOOOOO! :cool:

God juleferie, folkens! :P

Jeg gjør *nesten* dette, for jeg drar allerede på Lørdag. NEVER to return! Føkk you, Sweden!

05103f3861762a4486825ac76ab1d6b70da352-w

Vet akkurat hvordan du har det! Gikk tom for penger i 2012 og sa endelig stopp nå for tre uker siden. Sorg, nederlag og en enorm lettelse. Få steder som driver så rovdrift på de ansatte som akademia... 

Vi ble blant annet fortalt at om vi ikke levde for jobben var det noe feil med oss... og ferie er vel mer å regne som "ferie" for ingen utsatte deadlines eller sluttet å ha forsøk av den grunn. Så da var det ofte bare jobbe hjemmefra istedet for å på jobb... sukk... 

Velkommen hjem til Norgelandet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Vet akkurat hvordan du har det! Gikk tom for penger i 2012 og sa endelig stopp nå for tre uker siden. Sorg, nederlag og en enorm lettelse. Få steder som driver så rovdrift på de ansatte som akademia... 

Vi ble blant annet fortalt at om vi ikke levde for jobben var det noe feil med oss... og ferie er vel mer å regne som "ferie" for ingen utsatte deadlines eller sluttet å ha forsøk av den grunn. Så da var det ofte bare jobbe hjemmefra istedet for å på jobb... sukk...

 

Exactly! Når jeg satt der og nesten grein på kontoret til veileder. Hva sa han? Jo: "yes but you can not let your personal problems affect your work". Det var da jeg tenkte at nå må jeg gjøre noe. Jeg er ikke som disse folkene. Livet er mer enn kontoret, papirer, kaffe, tennissokker i sandaler og ustelt hår. Når økonomien falt på plass og jeg er sikret til 2017 uten å gå personlig konk eller måtte leve på dagpenger, så var det bare å kjøre på i 6th gear RAKA vegen ut derfra. Ferier ble alltid godkjent med "du leser vel 14 papers og fikser denne databasen på flyet? Og kjører disse utregningene mens du sitter på toget?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

 

Exactly! Når jeg satt der og nesten grein på kontoret til veileder. Hva sa han? Jo: "yes but you can not let your personal problems affect your work". Det var da jeg tenkte at nå må jeg gjøre noe. Jeg er ikke som disse folkene. Livet er mer enn kontoret, papirer, kaffe, tennissokker i sandaler og ustelt hår. Når økonomien falt på plass og jeg er sikret til 2017 uten å gå personlig konk eller måtte leve på dagpenger, så var det bare å kjøre på i 6th gear RAKA vegen ut derfra. Ferier ble alltid godkjent med "du leser vel 14 papers og fikser denne databasen på flyet? Og kjører disse utregningene mens du sitter på toget?".

Faren min døde mens jeg jobbet på doktorgraden, hadde møte med veiledere hvor de ble enige om å gi meg litt tid så jeg kunne få sørge så derfor flyttet de en deadline 3 dager... ikke det sunneste miljøet i verden. Tror for å være ærlig at det er en sterk overvekt av folk innen atuismespekteret i akademia. 

Nå jobber jeg som lærer og selv om det er mye å gjøre så kjenner jeg iallefall at jeg gjør en god jobb og at jeg blir verdsatt for jobben jeg gjør...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kangerlussuaq skrev:

Exactly! Når jeg satt der og nesten grein på kontoret til veileder. Hva sa han? Jo: "yes but you can not let your personal problems affect your work". Det var da jeg tenkte at nå må jeg gjøre noe. Jeg er ikke som disse folkene. Livet er mer enn kontoret, papirer, kaffe, tennissokker i sandaler og ustelt hår. Når økonomien falt på plass og jeg er sikret til 2017 uten å gå personlig konk eller måtte leve på dagpenger, så var det bare å kjøre på i 6th gear RAKA vegen ut derfra. Ferier ble alltid godkjent med "du leser vel 14 papers og fikser denne databasen på flyet? Og kjører disse utregningene mens du sitter på toget?".

Tøft gjort!!! Og det der er en av grunnene til at jeg aldri engang har tenkt tanken på å gå videre etter masteren liksom. Jeg lever ikke for jobben min, selv om jeg er glad i den og trives, men livet består av så mye mer enn å være flink pike :)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...