Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå - september


Bananen
 Share

Recommended Posts

6 minutter siden, Ozzy skrev:

Fikk gratis leiebil så slapp å henge i drammen en hel dag mens jeg venter på bilen! Service! 

Og hver gang jeg kjører noe annet enn BMW så priser jeg meg lykkelig for at jeg har BMW.  Kjørt tyve minutter i en Toyota og har vondt i ryggen. Ikke mye komfort der altså! :lol:  Blir bortskjemt med premiumbil gitt! 

Når jeg kjørte Opel fikk jeg vondt i ryggen etter rundt 20 minutter i Toyota, så trenger ikke være bortskjemt av den grunn :lol: 

Men nå vrir jeg meg i setet på alt annet enn Volvo eller Mercedes. Så er kanskje litt bortskjemt jeg også :whistle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når du står midt på en idrettsplass et sted i Ungarn og griner av lykke, men du kjenner ikke en kjeft rundt deg som du kan sprette metaforiske champagneflasker med... Foenix ble internasjonal cha

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd og litt stolt av lille store Fetter som har blitt B-godkjent redningshund på ettersøk i helgen. Flinke gutten min.  

Jaggu ble hun ikke fylkesmester og vinner av klassen også

Posted Images

13 timer siden, Kelpiemind skrev:

Din jobbturnus og tider hadde passet helt perfekt for meg! :) 

 

Jeg stortrives i den turnusen :ahappy:

 

 

.....er det på tide å få i seg litt frokost før vi må ut i skogen å jakte på på potesokken til Lykke som ble borte i går kveld. Håper vi finner den for det var et he...e å få tak i en høy vanntett potesokk. Var innom 2 dyrebutikker og 3 vetrinækontor før jeg fant noe som fungerte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker den "nye" Bjølsethen vår! Med rosa bad og fløyelslampe i taket :wub: Gleder meg som en unge til neste sommer! Solcelle er det på den og, så vi kan campe uten strøm og greier :D Trym godkjente den med en gang han kom inn i den, la seg i senga og begynte å snorke :lol: Eneste "minuset" er at senga er litt smal for 2 pers og 3 hunder, så da må noen av de stakkars hundene sove i sofaen eller på senga dems på gulvet :sleep:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått ryddet litt på kjøkkenet og spist frokost. Nå skal jeg se på Dr.Phil og manne meg opp til å sette på en klesvask. 

Den hunden min er en ordentlig puppemann, akkurat nå ligger han i sofaen ved siden av meg med en pote på puppen min:icon_redface::lol: Er ikke første gang heller, han pleier også å stikke hodet ned i genseren min og legge snuten mellom puppene. Hva for et dyr er det jeg har:icon_confused:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært flink og klippet gresset, nå må jeg forsette å være flink. Det er slitsomt å være flink. Gleder meg til jeg kan slaske meg i sofan, når jeg er ferdig med å være flink. Men da skal jo Prima ha sitt. Får slaske når jeg er gammel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wednesday skrev:

Har spist meg stappmett på sjokolade. Jeg er en idiot. Kan ikke ha slikt i huset, for jeg spiser det opp umiddelbart. Gjelder vanlig mat også :aww: 

Ååh det er så frustrerende... Viljestyrke, hvor får man kjøpt det? 

15 minutter siden, Bananen skrev:

Sitter her og venter en times tid før jeg går inn og forhåpentligvis blir litt glupere. ? Kanskje jeg skal ha meg litt å drikke! Hmh!

Skal du bli smart? :o 

 

Trøtt. :aww:  Kaffe og lunsj kanskje? Spiste frokost halv syv. Barnet var ekkelt våkent halv seks i dag, men rakk å bli sliten og trøtt før de dro i barnehagen, så det slo litt feil. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Wednesday skrev:

Si gjerne ifra om du kommer over det! Kanskje wish.com har.

JA! Må sjekke. Finner ikke på ebay :aww::lol:

 

Nydelig vær ute, så burde vært ute. Men skal inn i fjøset og skru på kaninstallen, prøve å få ting øøøørlitegranne mer i vater enn den var i går. 60 år gamle murfjøs er ikke spesielt rette i linjer eller vinkler - og hjelper ikke at snekkern ikke er helt rett hun heller :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Lola Pagola skrev:

 

Lurer på om jeg ikke skal ha Internett jeg. Tror dere jeg overlever?

 

Litt usikker selv. Det blir jo minimum 400 kr i mnd, jeg trodde ikke det var så dyrt, har alltid hatt nett inkludert ? jeg har jo råd, men jeg tror jeg vil prioritere andre ting en periode. Facebook og sånn kan jeg sjekke på mobilen.

 

Ok... dette kommer sikkert ikke til å holde lenge ? men får prøve, så evnt ta fra 1. Oktober om jeg blir desperat etter å streame ?

Hva med nettbank og sånn da? Men du kan kanskje bruke mobilen til det? Jeg personlig hadde ikke klart meg uten internett, jeg bruker det mye(litt for mye innimellom... )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Lola Pagola skrev:  

Lurer på om jeg ikke skal ha Internett jeg. Tror dere jeg overlever?

 

Litt usikker selv. Det blir jo minimum 400 kr i mnd, jeg trodde ikke det var så dyrt, har alltid hatt nett inkludert ? jeg har jo råd, men jeg tror jeg vil prioritere andre ting en periode. Facebook og sånn kan jeg sjekke på mobilen.

 

Ok... dette kommer sikkert ikke til å holde lenge ? men får prøve, så evnt ta fra 1. Oktober om jeg blir desperat etter å streame ?

Hva med nettbank og sånn da? Men du kan kanskje bruke mobilen til det? Jeg personlig hadde ikke klart meg uten internett, jeg bruker det mye(litt for mye innimellom... )

Ja slike ting får jeg gjort på mobil, pleier egentlig å bruke den til det uansett. Men det er jo klart, det er mer praktisk å kunne bruke pc til visse ting. Jeg tipper dette ikke kommer til å holde lenge ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gangsperr!
Har endelig kommet meg på hesteryggen igjen! Har vært supergira på å ri i flere uker nå, men ikke fått sjangsen før i går. Så da slo jeg til og red begge jeg hadde muligheten til å ri. :P Ganske utrolig hvor mange muskler man bruker på sånt, spesielt når man faktisk RIR og ikke bare er passasjer som jeg har en tendens til å kunne bli når selvtilliten ikke er på plass. 

Nåh, pugge litt på teoritentamen så jeg kan få gang på lappen selv, så jeg kan ri omtrent når jeg vil. Og endelig kan bli selvstendig på stallturing! Det gledes! :D(Superdårlige bussforbindelser til stallen, omtrent kun skolebuss som går forbi) Senere blir det ny stallturing, tenker det blir laaaaaang skritte og travetur på frøkna idag. Alt etter hva ryggen min orker, ble litt øm i går, ikke nok kjernemusklatur til å støtte opp og stabilisere den der stakkars korsryggen enda. Kondis på henne og så ikke altfor overdreven jobbing på meg. :) 


Og på slike dager får jeg dårlig samvittighet for bikkja, tenk hvor mye aktivitet han egentlig går glipp av. Hadde han bare kunne gått løst så hadde han elsket å kunne bli med på slike rideturer. :hmm: Vi har ypperlig turterreng for å ha med løshund hos oss. (Så sant den ikke har interesse for å jage sau, hest eller ku, går en del beitedyr i området store deler av året) Istedenfor må han stå igjen i en boks eller ligge i bilen, eventuelt henge med søs om hun gidder å ha han ute mens jeg er å rir.  Ser jo hvor ufattelig stor glede M og K viser når de er med på ridetur, de virkelig elsker det. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Ja slike ting får jeg gjort på mobil, pleier egentlig å bruke den til det uansett. Men det er jo klart, det er mer praktisk å kunne bruke pc til visse ting. Jeg tipper dette ikke kommer til å holde lenge ?

Er det bare enkelte småting, så kan du jo bruke mobilen som hotspot og koble pc'en til, sier hun som aldri selv ville klart seg uten internettabonnement :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg føler jeg tok ett bilde som var litt mer enn "bare" ett bilde. FB kvalitet her, men føler liksom at alt klaffet :D 

Også er søte-søte kelpisen på besøk til søndag :wub: 

14310408_10157426981085072_1238547963658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, JeanetteH skrev:

Lenge siden jeg føler jeg tok ett bilde som var litt mer enn "bare" ett bilde. FB kvalitet her, men føler liksom at alt klaffet :D 

Også er søte-søte kelpisen på besøk til søndag :wub: 

14310408_10157426981085072_1238547963658

Kuuuuult bilde!!! Men sjekk det litt halvfårete uttrykket hennes da *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Siri skrev:

Kuuuuult bilde!!! Men sjekk det litt halvfårete uttrykket hennes da *ler*

Hun var veldig lykkelig, hadde en liten lykke dans og hoppet litt på både meg Arya og Talli. Arya syns det var rart, for hun hadde jo ikke sett henne før :lol:  Og full rulle med hale knekk og innlagte runder første 3 km. Etter 3 km så kunne hun vist gå normalt :lol:  

Nuuuu ut å klippe gress. Om dette været fortsetter så blir det ikke siste gangen denne gangen heller :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snoffe skrev:

Casper hadde fått en kvist og en brunsnegle mellom tærene:huh: Det var vist ekkeeeeelllt:icon_cry::lol:

 

I går på kveldsturen var jeg sikker på at Uno hadde blitt stukket av en veps eller tråkket på glass og skadet seg, for han hylte til og hev seg ned på asfalten for å slikke ene bakfoten frenetisk. Men neida, det bare satt en liten snegl i pelsen :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

I går på kveldsturen var jeg sikker på at Uno hadde blitt stukket av en veps eller tråkket på glass og skadet seg, for han hylte til og hev seg ned på asfalten for å slikke ene bakfoten frenetisk. Men neida, det bare satt en liten snegl i pelsen :D

Forstår dem altså, det ER ekkelt å tråkke på en snegle barbeint:| Men litt morsomt hvor hysterisk man kan bli over en snegle :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...