Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

42 minutter siden, mushi skrev:

Mener du wr up? Men de var vel inn for et par år siden.

Nei var Floyd. 

13 minutter siden, Malinka skrev:

Floyd? Mener å huske en diskusjon om det for noen mnd siden.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

Ferieeee! Ville egentlig på NKK Trondheim å se i helga, men vi starta campingturen litt tidligere istedet. Så nå er vi på vår første tur med egen campingvogn. En eldgammel skranglekasse. Tror den er fra 85 jeg :lol: Jeg, Stig, Selma og Pax som er på tur. Vi skal til Sverige og Danmark. Første natt har vi tilbringt på Hamar hos broren til Stig, og her blir vi en natt til før vi freser videre. Gleder meg!

Har aldri vært på sånn tur med hunder uten å dra på utstilling før jeg, haha!

Hvis dere vil følge turen videre blir den dokumentert med hashtaggen #saraogstigtour16 på Instagram :D

13529162_10157073361250263_3614584624113324380_n.jpg

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, SaraS skrev:

Ferieeee! Ville egentlig på NKK Trondheim å se i helga, men vi starta campingturen litt tidligere istedet. Så nå er vi på vår første tur med egen campingvogn. En eldgammel skranglekasse. Tror den er fra 85 jeg :lol: Jeg, Stig, Selma og Pax som er på tur. Vi skal til Sverige og Danmark. Første natt har vi tilbringt på Hamar hos broren til Stig, og her blir vi en natt til før vi freser videre. Gleder meg!

Har aldri vært på sånn tur med hunder uten å dra på utstilling før jeg, haha!

Hvis dere vil følge turen videre blir den dokumentert med hashtaggen #saraogstigtour16 på Instagram :D

13529162_10157073361250263_3614584624113324380_n.jpg

GOOOOOD TUUUUUR!!  f055.gif

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Yellow skrev:

Hvilken modell? :whistle: 

Kjøpte ingen, endte opp med vanlig skinnyjeans fra h&m, to stk for 198 og de veit jeg rumpa mi ser bra ut i. :lol:   Orka ikke stresse med å finne ut størrelse ogsånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

"... exc eyes. he has a little bit problem with the breeding. exc shoulderplacement..."

gode og dårlige ting ved åpne kritikker. Når man leser slike kritikker og ser at hunden også har fått cert. :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt ny Hurtta treningsvest frå Divinedog. Kanskje ikkje så rart at den gamle er "litt" stor, når den er i str L, og nye mål tilsvarar at eg skal passe i ein str XS :teehe: Den gamle vesten får heller bli vintervest, den passar i vert fall utapå tjukke dunjakka :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Aslan skrev:

http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/For-alle-oss-som-bare-drikker-kaffe-av-og-til-[les-er-inkonsekvente-monster]--Tegnehanne-585581b.html endelig noen som setter ord på dette gedigne sosiale problemet :teehe: Jeg er en sånn selv, og folk blir faktisk satt ut :lol: 

Hehe, før drakk jeg mye kaffe, hele dagen. Det er mye fordi jeg var sammen med en fyr som sikkert drakk to liter om dagen, så da smitta det. Og jo mer kaffe jeg drakk, jo mer kaffetørst blei jeg.  Når jeg bytta han ut ( :lol: )  så gikk kaffedrikkingen betydelig ned da Rørlegger'n ikke drikker kaffe overhodet. Så nå drikker jeg en kopp hver morgen, og har sjeldent lyst på mer. En sjelden gang vil jeg ha til kake eller noe, men jeg sier som regel nei og fortsatt (etter 2,5år) er det nesten kryssavhør om hvorfor jeg ikke vil ha kaffe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Line skrev:

@Aslan Jeg er litt lei meg for at jeg ikke drikker kaffe, for det virker jo så koselig :lol: 

 

Ja, det er både godt og koselig, men ikke til enhver anledning som eksisterer :lol:

2 minutter siden, Ozzy skrev:

Hehe, før drakk jeg mye kaffe, hele dagen. Det er mye fordi jeg var sammen med en fyr som sikkert drakk to liter om dagen, så da smitta det. Og jo mer kaffe jeg drakk, jo mer kaffetørst blei jeg.  Når jeg bytta han ut ( :lol: )  så gikk kaffedrikkingen betydelig ned da Rørlegger'n ikke drikker kaffe overhodet. Så nå drikker jeg en kopp hver morgen, og har sjeldent lyst på mer. En sjelden gang vil jeg ha til kake eller noe, men jeg sier som regel nei og fortsatt (etter 2,5år) er det nesten kryssavhør om hvorfor jeg ikke vil ha kaffe. :P

Haha ikke sant! Jeg liker jo kaffe, men iblant har jeg bare lyst på vann liksom. Jeg liker melk og, drikker det ikke døgnet rundt fordet! :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aslan skrev:

Ja, det er både godt og koselig, men ikke til enhver anledning som eksisterer :lol:

Haha ikke sant! Jeg liker jo kaffe, men iblant har jeg bare lyst på vann liksom. Jeg liker melk og, drikker det ikke døgnet rundt fordet! :lol: 

Men du drikker jo i alle fall kaffe, så du må ikke ha spesialbehandling - jeg er som hun der tante Grethe :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Wilhelmina skrev:

Allergitabletter altså... Begynte å få et snev av pollenallergi så i går ettermiddag tok jeg en Zyrtec - nå har jeg sovet i 15 timer :blink:

Jeg kan heller ikke ta de. Fungerte delvis så lenge jeg tok de et par timer før jeg skulle legge meg for da kom den største smellen når jeg sov. Men når jeg en gang måtte ta en på formiddagen fordi jeg ble dårlig på jobb så holdt jeg på å sovne bak rattet på vei hjem. Våknet heldigvis før jeg traff autovernet.... :huh:

5 timer siden, Malamuten skrev:

Mange som ikke er sånn også, men zyrtec er helt forferdelig for meg ihvertfall, aerius merker jeg ikke noe til. :) 

Aerius funker supert for meg og! 

38 minutter siden, JeanetteH skrev:

"... exc eyes. he has a little bit problem with the breeding. exc shoulderplacement..."

gode og dårlige ting ved åpne kritikker. Når man leser slike kritikker og ser at hunden også har fått cert. :o 

Atte hæ? Bedømmer de formeringsevnen på utstilling også nå...? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
15 minutter siden, mokken skrev:

Jeg kan heller ikke ta de. Fungerte delvis så lenge jeg tok de et par timer før jeg skulle legge meg for da kom den største smellen når jeg sov. Men når jeg en gang måtte ta en på formiddagen fordi jeg ble dårlig på jobb så holdt jeg på å sovne bak rattet på vei hjem. Våknet heldigvis før jeg traff autovernet.... :huh:

Aerius funker supert for meg og! 

Atte hæ? Bedømmer de formeringsevnen på utstilling også nå...? :P

Skal nok stå "breathing" :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn , da har jeg tapet listene. Og lagt meg under dyna på sofaen igjen. 

Jeg har ikke orket å se på tv i helgen en gang. 

Godt Toddy er av den late typen. I går fikk han en tur på 45 min i mellom regnbyger og oppkast.  

Huset ser like rotete ut som når sambo dro fredag.  Muligens verre :P

Dritthelg.  Virkelig.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
8 minutter siden, Line skrev:

@JeanetteH NKK har faktisk fjernet bildet av den flatnesehunden fra FB..

Sist jeg tittet i går så var det faktisk endel reaksjoner på bilde. Så det var nok lurt for eieren sin del :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...