Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mai


mokken
 Share

Recommended Posts

9 minutter siden, SFX skrev:

Åh, nå måtte jeg le godt av den lappen din! Men selv om en person er forutsigbar, kan det være både sårende og irriterende i lengden for det. 

Jeg har prøvd å "ta igjen" med samme mynt, og være ærlig når jeg synes vedkommende gjør feil valg i livet framfor å jatte med, men da får jeg selvfølgelig bare høre at jeg forstår ikke hvordan det er, og sånn er det bare, men jeg vil forstå når jeg bare et-eller-annet.

Vi diskuterte til og med det å sette opp et gjerde, som vedkommende aldri noensinne har gjort, men som jeg faktisk har gjort der jeg bodde før OG jeg har gjort en del research for å finne ut hvordan jeg skal løse her. Men det ble bare en snurpet sammen "jaja, hvis du sier det så"-kommentar da jeg bastant mente at jeg ikke kan spenne opp ti meter sauenetting med bare en staur i hver ende - som var forslaget for å få et enkelt og billig gjerde. Etterfulgt av "du får passe på hundene, i hvert fall". Neida, jeg skal bare slippe dem ut og åpne døra fem timer senere, og håpe de er ferdigtisset og luftet da.

Har jeg noensinne framstått som så ansvarsløs og korttenkt at det er nødvendig med alle disse stikkene?

Tusen takk! Jeg vet bare ikke hva en kan snakke om da - jeg nevnte at jeg bakte, og da kom det kommentarer på at jeg måtte passe på at kaka ikke ble svidd. Kjøpte jeg komfyr i går, eller har jeg bodd hjemmefra og laget min egen mat siden 2. januar 2001? :gaah:

God bedring, håper en dupp hjelper deg!

Nå spiser jeg pavlovakake, og den ble ikke av de mest vellykkede, men den smaker godt nok for meg. 

13256329_10156790558750136_8861595575073

Men i alle? Hva slags menneske er dette?  Det mennesket hadde jeg valgt  bort eller faset ut :blink: Noe så irriterende! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

....Nuff said    

Si hei til Yumi  

Jeg så på bilder fra i fjor sommer: ...og oppdaget at lillegutt jammen meg har vokst inn i ørene sine: De var jo mange nummer for store!  

Posted Images

Guest lijenta
23 minutter siden, SFX skrev:

Åh, nå måtte jeg le godt av den lappen din! Men selv om en person er forutsigbar, kan det være både sårende og irriterende i lengden for det. 

Jeg har prøvd å "ta igjen" med samme mynt, og være ærlig når jeg synes vedkommende gjør feil valg i livet framfor å jatte med, men da får jeg selvfølgelig bare høre at jeg forstår ikke hvordan det er, og sånn er det bare, men jeg vil forstå når jeg bare et-eller-annet.

Vi diskuterte til og med det å sette opp et gjerde, som vedkommende aldri noensinne har gjort, men som jeg faktisk har gjort der jeg bodde før OG jeg har gjort en del research for å finne ut hvordan jeg skal løse her. Men det ble bare en snurpet sammen "jaja, hvis du sier det så"-kommentar da jeg bastant mente at jeg ikke kan spenne opp ti meter sauenetting med bare en staur i hver ende - som var forslaget for å få et enkelt og billig gjerde. Etterfulgt av "du får passe på hundene, i hvert fall". Neida, jeg skal bare slippe dem ut og åpne døra fem timer senere, og håpe de er ferdigtisset og luftet da.

Har jeg noensinne framstått som så ansvarsløs og korttenkt at det er nødvendig med alle disse stikkene?

Tusen takk! Jeg vet bare ikke hva en kan snakke om da - jeg nevnte at jeg bakte, og da kom det kommentarer på at jeg måtte passe på at kaka ikke ble svidd. Kjøpte jeg komfyr i går, eller har jeg bodd hjemmefra og laget min egen mat siden 2. januar 2001? :gaah:

God bedring, håper en dupp hjelper deg!

Nå spiser jeg pavlovakake, og den ble ikke av de mest vellykkede, men den smaker godt nok for meg. 

13256329_10156790558750136_8861595575073

Nydelig kake og nyt dagen.

Sanne mennesker så lenge jeg har dem på telefonen så ja da leker jeg tom for strøm eller ups dårlig linje eller. Men ja kjenner godt til hvor sårende det kan være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste følelsen i verden å ta av den her. Elsker bunaden min, men herlighet så tung den er å bruke i fem timer :lol:  

IMG_20160517_161037.jpg

Håper sonen hadde en fin feiring uansett om dere var og hva dere gjorde! :)   

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med drektig tispe på dag 50 som har fått livmorbetennelse? En bekjent har vært hos veterinær i dag og fått påvist dette - og lurer veldig på hva hun bør gjøre. Hun har selvsagt fått råd fra veterinæren, men lurer da på om det er noen som har erfaringer med dette fra før? Hva har blitt gjort av behandling, hvordan har det gått? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Siri skrev:

Den der ligger mange ligaer over min... :D. Jeg konkluderte med at det er ikke utseende det kommer an på... og når sant skal sies, så var det vel ikke så mye preg av kake overhodet på min - den har stått i kjøleskapet siden torsdag liksom... marengsbunn holder seg ikke "sprø" over natta en gang - men smaken var fortsatt fortreffelig :D

Derfor lager jeg alltid porsjonskaker :ahappy: mange små bunner, så er de alltid like gode, sprø og "ferske" når jeg har lyst på. 

 

Nettopp kommet inn fra en fin tur med samboer og voffser :wub: nå blir det straks middag!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Sjef rulla seg over på rygg (som vanlig) nettop. Og der hvor det satt en flått for en ukes tid siden har han plutselig fått en hevelse som ser ut som har farge som blåmerke. 
Har ikke sett det på andre hunder, så får jo litt hetta her :icon_redface:

Blir dyrlege i løpet av uka altså ;)

 

20160517_184832.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bananen skrev:

Gratulerer med dagen alle sammen!!

Jeg liker Gjensidige! Tror jeg betalte litt over en tusenlapp året for Kamar der der han var forsikret for 30 000 i veterinærutgifter og livforsikting (tror jeg hadde rehabilitering også?).

Det er ikke så gæærn pris for basenji i Agria heller :) Er saluki som var dyrere, men den kommer ikke før om en stund likevel. Jeg står mellom Agria og Gjensidige da. Har veldig god erfaring med Agria og liker dem godt, men har alle de andre forsikringene mine med NITO-rabatt hos Gjensidige. Så setter stor pris på å høre om erfaringer fra Gjensidige :flowers:

4 timer siden, SFX skrev:

Jeg blir grinete når folk skal belære meg om ting som burde være åpenbart at jeg klarer å skjønne selv.

"Du burde vel ikke planlegge høstferie, når du ikke vet hvordan situasjonen din er da?"

Nei, jeg også skjønner at jeg ikke kan garantere for meg selv og andre at jeg får dratt på en ferie i september jeg har lyst til å dra på, fordi jeg ikke vet noe om jobbsituasjonen, eller om jeg får spart nok penger. Men jeg kan vel få **** få lov til å planlegge litt, gjøre research, glede meg over forberedelsene, og håpe at det lar seg gjøre framfor å måtte improvisere noe på kort tid om jeg om fire måneder ser at jeg kan få ferie og har penger?

"Du synes ikke du har andre ting du trenger pengene på da?"

Joda, jeg bor i et gammelt hus med mye som må gjøres - men om jeg ikke skal kunne unne meg en ferie eller noe annen luksus før alt av hus og hage er helt ferdig modernisert, oppusset og tilpasset mine behov - da tror jeg kanskje det blir et nytt århundre før jeg kan reise noe sted!

Jeg kveles, rett og slett, når jeg i en alder av snart 35 år skal belæres og pepres med unødvendig informasjon. For eksempel tekstmelding i går: "Husk at NRK sender fra 17. mai om du ikke har noen planer på morgenen, det begynner klokka åtte". NO FUCKING KIDDING, er det noe nytt NRK har begynt med i år det???

Batteriet på mobilen gikk tom midt i en setning, og jeg har ikke ringt opp igjen. Jeg får sånn hodepine når jeg må himle med øynene og bite meg i tunga i over en time.

Gaah, jeg har også noen sånne. Det er veldig slitsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Det er ikke så gæærn pris for basenji i Agria heller :) Er saluki som var dyrere, men den kommer ikke før om en stund likevel. Jeg står mellom Agria og Gjensidige da. Har veldig god erfaring med Agria og liker dem godt, men har alle de andre forsikringene mine med NITO-rabatt hos Gjensidige. Så setter stor pris på å høre om erfaringer fra Gjensidige :flowers:

Har bil, innbo og hunder i Gjensidige og er veldig fornøyd. Super kundeservice og de få gangene jeg har brukt forsikringen har pengene vært på konto allerede neste virkedag. Har sjekket pris opp mot Frende og If de siste 2-3 årene, men pga ys rabatt og flere forsikringer så kommer Gjensidige bedre ut i pris.

Sjekket min første bil opp mot den banken jeg brukte på den tid og da var det nesten 7000 å spare pr år bare på bilen. 

 

 

.....er jeg stappmett etter rømmegrøt og spekemat. Burde gå en tur med hundene men spørs om ikke de får en hviledag i dag.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
6 minutter siden, Wednesday skrev:

Det er ikke så gæærn pris for basenji i Agria heller :) Er saluki som var dyrere, men den kommer ikke før om en stund likevel. Jeg står mellom Agria og Gjensidige da. Har veldig god erfaring med Agria og liker dem godt, men har alle de andre forsikringene mine med NITO-rabatt hos Gjensidige. Så setter stor pris på å høre om erfaringer fra Gjensidige :flowers:

Gaah, jeg har også noen sånne. Det er veldig slitsomt. 

Jeg har virkelig fått kjørt Gjensidige hardt denne runden: 3 veterinærer og ingen diagnoser. Kjappe med å svare på hva de dekker og ikke dekker (dvs alt utenom CT, der dekket de kun inntil 3000kr). Ikke noe trøbbel med at jeg sendte inn papirene selv på første veterinær og de 2 neste klinikkene har sendt inn til direkteoppgjør. Den opplevelsen kan jeg ikke si Agria har nådd de til knærne en gang: Agria har stilt spørsmål ved nødvendighet av ting, og jeg har måtte avvente til "deres" veterinær har lest igjennom journalen og tatt 14 dager før jeg har fått pengene på konto. 

Eneste jeg angrer på nå er at jeg "bare" har 30000kr i veterinær utgifter som dekkes, men det kan ikke Gjensidige noe for :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos å servere selvinnlysende oppfordringer så må jeg tilstå at når sønnen og samboeren skal sykle mellom Rindal og Trondheim, som de gjør ganske ofte, så sier jeg alltid at nå må de sykle pent og forsiktig. Men jeg tror de forstår at det er noe jeg baresi for min egen sjelefreds skyld, og at det egentlig bare er et uttrykk for kjærlig omtanke. Er jeg egentlig like ille som min egen mor tro? :|

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mokken skrev:

Har bil, innbo og hunder i Gjensidige og er veldig fornøyd. Super kundeservice og de få gangene jeg har brukt forsikringen har pengene vært på konto allerede neste virkedag. Har sjekket pris opp mot Frende og If de siste 2-3 årene, men pga ys rabatt og flere forsikringer så kommer Gjensidige bedre ut i pris.

Sjekket min første bil opp mot den banken jeg brukte på den tid og da var det nesten 7000 å spare pr år bare på bilen. 

 

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Jeg har virkelig fått kjørt Gjensidige hardt denne runden: 3 veterinærer og ingen diagnoser. Kjappe med å svare på hva de dekker og ikke dekker (dvs alt utenom CT, der dekket de kun inntil 3000kr). Ikke noe trøbbel med at jeg sendte inn papirene selv på første veterinær og de 2 neste klinikkene har sendt inn til direkteoppgjør. Den opplevelsen kan jeg ikke si Agria har nådd de til knærne en gang: Agria har stilt spørsmål ved nødvendighet av ting, og jeg har måtte avvente til "deres" veterinær har lest igjennom journalen og tatt 14 dager før jeg har fått pengene på konto. 

Eneste jeg angrer på nå er at jeg "bare" har 30000kr i veterinær utgifter som dekkes, men det kan ikke Gjensidige noe for :P 

Takk :flowers: Jeg har samme erfaring med Agria som dere har med Gjensidige. Har brukt forsikringen veldig mye, og det har aldri vært noe spørsmål. De har dekket alt av undersøkelser og behandling, og pengene har kommet raskt. Men det er kjekt å høre at dere er så fornøyd med Gjensidige! :) Da er det nok bare prisen det står på, så det skal jeg undersøke.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

 

Takk :flowers: Jeg har samme erfaring med Agria som dere har med Gjensidige. Har brukt forsikringen veldig mye, og det har aldri vært noe spørsmål. De har dekket alt av undersøkelser og behandling, og pengene har kommet raskt. Men det er kjekt å høre at dere er så fornøyd med Gjensidige! :) Da er det nok bare prisen det står på, så det skal jeg undersøke.

De gangene eg har hatt saker inne hos agria har de brukt 4-6 uker på utbetalingene. + at de er kranglete. Gjensidige betaler kjapt ut, har så langt ikke vert vanskelige, og på belgere er det ca halv pris av agria. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

 

Takk :flowers: Jeg har samme erfaring med Agria som dere har med Gjensidige. Har brukt forsikringen veldig mye, og det har aldri vært noe spørsmål. De har dekket alt av undersøkelser og behandling, og pengene har kommet raskt. Men det er kjekt å høre at dere er så fornøyd med Gjensidige! :) Da er det nok bare prisen det står på, så det skal jeg undersøke.

Jeg har også veldig god erfaring med Agria. Pengene rett inn på kontoen min kort tid etter at jeg sendte kravet.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jeg har også veldig god erfaring med Agria. Pengene rett inn på kontoen min kort tid etter at jeg sendte kravet.

Har ikke Agria direkteoppgjør? I så fall skal jeg begynne å sjekke andre muligheter. Har Gjensidige det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ingidano skrev:

De gangene eg har hatt saker inne hos agria har de brukt 4-6 uker på utbetalingene. + at de er kranglete. Gjensidige betaler kjapt ut, har så langt ikke vert vanskelige, og på belgere er det ca halv pris av agria. 

Jeg har som sagt kun gode erfaringer med Agria, og jeg har brukt dem veldig mye. Men skal undersøke prisen hos Gjensidige :)

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Har ikke Agria direkteoppgjør? I så fall skal jeg begynne å sjekke andre muligheter. Har Gjensidige det? 

Agria har direkteoppgjør :) Mener Gjensidige også har det. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Har ikke Agria direkteoppgjør? I så fall skal jeg begynne å sjekke andre muligheter. Har Gjensidige det? 

Det er et par år siden jeg har brukt dem, men er ikke det avhengig av om veterinæren har ordning med direkteoppgjør? Sist jeg brukte dem var Symra akutt syk på natta, veterinæren med nattevakt sa at jeg måtte betale kontant, det var ikke den veterinæren vi vanligvis bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Har ikke Agria direkteoppgjør? I så fall skal jeg begynne å sjekke andre muligheter. Har Gjensidige det? 

Klinikken må ha direkteoppgjør :) Jeg har bare brukt forsikringa til Thorvald en gang, og da betalte jeg kun egenandelen, alt annet tok klinikken og agria seg i mellom. Fikk først sms fra Agria, og så brev noen dager etterpå om at alt var i orden og ting var registrert. Kjempeenkelt!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Direkte oppgjør kommer an på om vetrinærklinikken har avtale med forsikringsselskapet. Agira er vel den som har flest direkte oppgjør tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SFX skrev:

Åh, nå måtte jeg le godt av den lappen din! Men selv om en person er forutsigbar, kan det være både sårende og irriterende i lengden for det. 

Jeg har prøvd å "ta igjen" med samme mynt, og være ærlig når jeg synes vedkommende gjør feil valg i livet framfor å jatte med, men da får jeg selvfølgelig bare høre at jeg forstår ikke hvordan det er, og sånn er det bare, men jeg vil forstå når jeg bare et-eller-annet.

Vi diskuterte til og med det å sette opp et gjerde, som vedkommende aldri noensinne har gjort, men som jeg faktisk har gjort der jeg bodde før OG jeg har gjort en del research for å finne ut hvordan jeg skal løse her. Men det ble bare en snurpet sammen "jaja, hvis du sier det så"-kommentar da jeg bastant mente at jeg ikke kan spenne opp ti meter sauenetting med bare en staur i hver ende - som var forslaget for å få et enkelt og billig gjerde. Etterfulgt av "du får passe på hundene, i hvert fall". Neida, jeg skal bare slippe dem ut og åpne døra fem timer senere, og håpe de er ferdigtisset og luftet da.

Har jeg noensinne framstått som så ansvarsløs og korttenkt at det er nødvendig med alle disse stikkene?

Tusen takk! Jeg vet bare ikke hva en kan snakke om da - jeg nevnte at jeg bakte, og da kom det kommentarer på at jeg måtte passe på at kaka ikke ble svidd. Kjøpte jeg komfyr i går, eller har jeg bodd hjemmefra og laget min egen mat siden 2. januar 2001? :gaah:

God bedring, håper en dupp hjelper deg!

Nå spiser jeg pavlovakake, og den ble ikke av de mest vellykkede, men den smaker godt nok for meg. 

13256329_10156790558750136_8861595575073

 

 

Åååh jeg har en lignende person i min familie. Der skal ALT jeg sier diskuteres - og da mener jeg virkelig alt. Alt fra navnet til barnet vårt, og kom da i ettertid da barnet var nesten året gammelt og insisterte på at hun MÅ at et mellomnavn. Og avfeide mine ord om at navnetvalget er nøye gjennomtenkt og hun har etternavnet mitt som mellomnavn. Da jeg ble sint så får jeg bare "Tenk på det du". Som betyr "Du tar feil, og bare du får tenkt deg om så vet du det nok, siste ord er ikke sagt" Sånn er det på alt. Lager jeg middag og serverer, eller sier noe om hva jeg gjør eller "Vet du hva jeg gjør? Blablalbla". Male vegger, jobb, utdanning, klesvalg,  hårfrisyre, ønsker, drømmer, planer, legge gulv, oppdra barnet, alt skal diskuteres, stilles kritiske spørsmål til, og sammenligned med enten personen selv eller noen vedkommende kjenner som gjør ting myyyyyyye bedre enn meg. Tilogmed noe så banalt som at jeg ikke bader lillemor hver dag, for da blir hun så tørr i huden "DA skulle jeg blitt tørr i huden om det var sånn, for jeg dusjer hver dag!"  Alt, blir overstrømmet av "råd og tips" og "konstruktiv kritikk" helt uten at jeg har bedt om det, og sier jeg noe så kommer det "ja, men jeg må jo får si hva jeg mener" "hvorfor det?" "fordi jeg har levd lenger enn deg." ... :gaah:  Resultatet er jo at jeg vegrer meg ekstremt for å si noe som helst, sier minst mulig og så blir det bråk av det og. :aww::lol: 

Ooops :icon_redface: Har ikke noen gode tips, men du er ikke alene, noe trøst i det? Bittelitt? Ikke? Du kan i det minst blåse ut og få forståelse da ... :icon_redface:

 

Gikk fullstendig ned for telling, våknet først av lillemor som kom inn for å finne dukka si, og da måtte opp og kose litt i senga med meg :wub:  Pappaen hentet henne ut, og så våknet jeg to timer senere av at de var på badet fordi hun skulle legge seg. Nå har jeg sjanglet meg ned og sitter her bittelitt, skal opp og avløse pappaen så han kan gå i fjøset. Skal bare... 

 

Den kaka så helt fantastisk god ut! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mett.... Kommer aldri til å bli sulten igjen... Bikkjene har vært så snille idag :D Kjempeflinke når vi så på toget, og etterpå når vi var hos søstern. Tok med lekegrinda dems :lol:

IMG_20160517_153554.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Er det noen som har erfaring med drektig tispe på dag 50 som har fått livmorbetennelse? En bekjent har vært hos veterinær i dag og fått påvist dette - og lurer veldig på hva hun bør gjøre. Hun har selvsagt fått råd fra veterinæren, men lurer da på om det er noen som har erfaringer med dette fra før? Hva har blitt gjort av behandling, hvordan har det gått? 

Husker ikke hvor langt på vei hun var, men hun ble lagt inn og de prøvde å berge både tispa og valpene. Dessverre mistet de både tispa og valpene.

Firfotingene har fått mat og luftings. Tunnelen har blitt rågøy, og de fiser frem og tilbake som om det er meningen med livet :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gode erfaringer med Gjensidige her også. Bella var vel gjennom 5-6 forskjellige operasjoner i løpet av livet sitt og det var aldri noe problemer med utbetalingene :)

Dere kan tro vi var populære med denne gjengen i "byen" i dag:ahappy:

2016-05-17 20.09.25.jpg

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...