Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mai


mokken
 Share

Recommended Posts

9 minutter siden, Mud skrev:

Da er huskyen nyvasket, festdrakten funnet frem og jeg har konstatert at poden ikke har noe å ha på seg. 

Penbuksa er ALTFOR liten. 

Han vil ha på seg vikingklærne sine i stedet. Er det veldig teit? Eller skal jeg tvinge på han en sort turbukse  ( han har 3 turbukser og ingen penbukser... ) , skjorte og en litt for liten vest? 

Sonenorakel!  Svar fort!  Vikingskjortelen hans er pen. Skreddersydd,  ikke sånn karnivalgreie.  

Min første reaksjon var nei, men strengt tatt så handler det ikke så mye om hva man har på seg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

....Nuff said    

Si hei til Yumi  

Jeg så på bilder fra i fjor sommer: ...og oppdaget at lillegutt jammen meg har vokst inn i ørene sine: De var jo mange nummer for store!  

Posted Images

12 minutter siden, Mud skrev:

Da er huskyen nyvasket, festdrakten funnet frem og jeg har konstatert at poden ikke har noe å ha på seg. 

Penbuksa er ALTFOR liten. 

Han vil ha på seg vikingklærne sine i stedet. Er det veldig teit? Eller skal jeg tvinge på han en sort turbukse  ( han har 3 turbukser og ingen penbukser... ) , skjorte og en litt for liten vest? 

Sonenorakel!  Svar fort!  Vikingskjortelen hans er pen. Skreddersydd,  ikke sånn karnivalgreie.  

Kjør på sier jeg. :aww: 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Min første reaksjon var nei, men strengt tatt så handler det ikke så mye om hva man har på seg.. 

Min første reaksjon var også nei, men den er faktisk veldig pen.  

Akkurat nå, Raksha skrev:

Kjør på sier jeg. :aww: 

 

Jeg prøver å få han over på skjorte og sort bukse,  går det ikke så går det ikke. Han er vrang som fy når det kommer til klær. 

Sånn var jeg også , jeg var pottesur hele 17 mai og skamklipte meg på hodet 16 mai fordi mamma sa jeg måtte ha på kjole 17  :icon_redface:

What goes around comes around. ..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Mud skrev:

Da er huskyen nyvasket, festdrakten funnet frem og jeg har konstatert at poden ikke har noe å ha på seg. 

Penbuksa er ALTFOR liten. 

Han vil ha på seg vikingklærne sine i stedet. Er det veldig teit? Eller skal jeg tvinge på han en sort turbukse  ( han har 3 turbukser og ingen penbukser... ) , skjorte og en litt for liten vest? 

Sonenorakel!  Svar fort!  Vikingskjortelen hans er pen. Skreddersydd,  ikke sånn karnivalgreie.  

Kjør på! En 5-6 åring i vikingkostyme er bare sjarmerende :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perfect Image skrev:

Da er det greit med unge som insisterer på cars gardiner men kunne ikke brydd seg hva han har på så lenge det ikke er rosa, hehe. Minner meg på at han faktisk på prøve klærne han også...

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Nå hadde jeg lett gått for cars gardiner :lol:

 

Fader...Det er egentlig min feil.  Dårlig forberedt og har ikke rukket å forberede han på skjorte og slips.  Og når dressbuksa var for liten slo han seg helt vrang gitt.  Skjorte under kjortel kanskje? 

 

@Snoffe : det er heldigvis ikke full outfit han vil ha, det er kjortel med belte og drikkehorn han insisterer på *sukk* 

Han fikk den av en dame som er skredder som takk for hundepass for et år siden og det er favotittplagget.  Han hadde den tilmed på barnehagebildene. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mud skrev:

Nå hadde jeg lett gått for cars gardiner :lol:

 

Fader...Det er egentlig min feil.  Dårlig forberedt og har ikke rukket å forberede han på skjorte og slips.  Og når dressbuksa var for liten slo han seg helt vrang gitt.  Skjorte under kjortel kanskje? 

 

@Snoffe : det er heldigvis ikke full outfit han vil ha, det er kjortel med belte og drikkehorn han insisterer på *sukk* 

Han fikk den av en dame som er skredder som takk for hundepass for et år siden og det er favotittplagget.  Han hadde den tilmed på barnehagebildene. .

Jeg hadde latt han gått i det :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mud skrev:

Nå hadde jeg lett gått for cars gardiner :lol:

 

Fader...Det er egentlig min feil.  Dårlig forberedt og har ikke rukket å forberede han på skjorte og slips.  Og når dressbuksa var for liten slo han seg helt vrang gitt.  Skjorte under kjortel kanskje? 

 

@Snoffe : det er heldigvis ikke full outfit han vil ha, det er kjortel med belte og drikkehorn han insisterer på *sukk* 

Han fikk den av en dame som er skredder som takk for hundepass for et år siden og det er favotittplagget.  Han hadde den tilmed på barnehagebildene. .

Men er det så krise hvis han går med det? Han syntes jo selv han er veldig flott, og det er som du sier ordentlig laget :) Hadde vært litt annerledes hvis de andre klærne hadde passet, og han var endel år eldre tenker nå jeg.

 

Urk, jeg har fått UVI igjen :( Er så vondt, og jeg må tisse hele tiden. Lenge siden sist nå, men liker det ikke uansett. Fått pelmet i meg tranebærkapsler, paracet og masse veske. Håper det går fort bort!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillekrapyl skrev:

Ungen min bryr seg ikke om gardiner, og tar på seg det jeg sier han skal ha på seg.

 

Jeg vant :P

:lol::lol:

 

Ok, sonen har talt . Hvis han fortsatt insisterer i morgen tidlig blir det skjortel.  Han fikk jo gå med Darth Vader kostyme på julaften et år så...

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Mud skrev:

Da er huskyen nyvasket, festdrakten funnet frem og jeg har konstatert at poden ikke har noe å ha på seg. 

Penbuksa er ALTFOR liten. 

Han vil ha på seg vikingklærne sine i stedet. Er det veldig teit? Eller skal jeg tvinge på han en sort turbukse  ( han har 3 turbukser og ingen penbukser... ) , skjorte og en litt for liten vest? 

Sonenorakel!  Svar fort!  Vikingskjortelen hans er pen. Skreddersydd,  ikke sånn karnivalgreie.  

Klart han må få ha på vikingkjortelen sin :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Wednesday skrev:

Vi krangler om aaaaalt :aww:

Vi og :lol:  klart å unngå de store krigene i dag, men i går satt hun på gulvet med ryggen til meg i over en time. :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2016 at 0:26 PM, Symra&Pippin skrev:

Det er sikkert sant, men det var en sterk og fin sang. Kanskje folk begynner å bli litt lei av egotripp og overfladisk glam

Glam er slettes ikke overfladisk!

Vi er hjemme fra årets pinsetreff, og alle tre føler seg sånn passe utslitte og trøtte - jeg holder meg våken for å vente på at grandiosaen blir ferdig. Det er hektisk med alt som skal gjøres, etter alt som er planlagt - men det er veldig morsomt når det blir vellykket, når folk skryter av opplegg, og det er god stemning hele tiden. Ekstra stress er det jo at jeg insisterer overfor meg selv på å bli med på mest mulig av moroa.

Så på lørdag konkurrete Foenix og jeg i klasse 1, jeg fikk endret på rekkefølgen slik at jeg gikk først og ikke sist, og rakk dermed akkurat å gå ferdig, før jeg løp til bilen, skiftet, tok ut Glam, gredde over ham, og stilte ham i junior. Han var litt for høy til at han fikk vist seg fra sitt beste, men jeg er fornøyd med excellent og tredjeplass av syv. Klassevinneren endte som 2 BHK med cert, så da varmer det ekstra at dommeren ville gitt ham CK om han hadde vist seg litt bedre. Han klarte å hevde seg fint, synes jeg da, på bare sin andre juniorutstilling.

På slutten av dagen var det premieutdeling i LP, og fine Foenix som egentlig bare er trent i noen uker etter et års pause klarte å gå til 113 poeng og delt klubbmestertittel! (Beste berner i hver LP-klasse, hvor eier er medlem av raseklubben, blir klubbmester. Det samme med eksteriør; beste berner hvor eieren er medlem blir også klubbmester) Det er første gang i historien at det har blitt delt, så jeg skal få ettersendt rosetten - jeg syntes at jeg som klubbens leder viker der, og lar hun som faktisk debuterte i LP og ble delt klubbmester få mest mulig av hva hun kunne få med en gang.

Søndag stilte Foenix i åpen klasse, med "bare" 19 påmeldte. Med en pels som raser av så jeg ser forskjell fra time til time er jeg strålende fornøyd med excellent og en god kritikk. Etter åpen klasse var det utdeling av klubbmesterpremiene i LP i eksteriørringen, og hver klubbmester skulle demonstrere en LP-øvelse slik at alle fikk sett litt. Jeg valgte innkalling, for det er en knalløvelse for Foenix - men noen hadde sølt godbiter midt i ringen, så hun kom stormende mot meg, fikk godbitene i nesa, og tverrsnudde for å spise. Dette skjedde TO ganger, og da ga jeg meg, og tok henne flirende ut av ringen. Men de andre tre klubbmesterne fikk vist fine øvelser.

Deretter var det rett i briefing for klubbens første uoffisielle rally-stevne, litt oppvarming av Foenix i håp om å få henne mer på nett enn femten minutter tidligere under oppvisningen, også startet vi - i skjørt og pensko. Foenix var kjempepå og storkoste seg med en lett løype og høy rosfrekvens fra meg, så det var en god avslutning for henne. Premieutdelingen avslørte at hun gikk til 197 av 200 poeng, og det ble en femteplass. Jada, løypa var lett og dommeren sikkert snill, men moro boost lell, og vi tar all konkurransetreningen vi kan få.

Siste post på konkurranseprogrammet var parklasse, og fordi jeg er den som bare må være med på mest mulig moro og sponse klubben med penger meldte jeg på og regnet med at det ble fullstendig kaos. Men de viste seg kjempefint, sto pent og oppførte seg som om vi skulle ha trent på dette i lang tid - hvilket er helt motsatt av sannheten. Kjempemorsomt bare det, og da dommeren satte oss på tredjeplass av seks par var det virkelig prikken over i'en for meg.

I dag var vi en gjeng på seks tobeinte og ni bernere som gikk en flott tur, klatret opp en bratt og fin sti til et utkikkspunkt, hvor det ble kaffeslaberas og fotoshoot. Jeg tenker vi var i skogen i rundt fire timer - en perfekt avslutning på ei flott pinsehelg, og deilig for alle involvert å gå en real tur i dag.

Jeg kom hjem med så mye premier, og jeg har jo ikke en gang gjort det superbra, men klubben satser virkelig på mye premier til flest mulig på pinsetreffet. Jeg har fått en duk, to kubbelys, to søte vaser fra Hadeland, fem jordbærglass fra Hadeland, tre rosetter og 15 kg tørrfôr.

Jeg hadde nesten et halvt års utstillingspause, fordi det ikke var noe moro. Men nå er det moro, og jeg storkoser meg - helt uavhengig av resultat.

Nå skal jeg spise pizza, og sjekke om jeg rekker å lage pavlova i kveld. Og kjenne etter om jeg eventuelt orker å gjøre det i kveld.

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Raksha skrev:

 

Vi har bare hatt krig i dag :P Det ene tantrumanfallet ble dog avbrutt av at C plutselig ble oppmerksom på en edderkopp som spankulerte på spisebordet, da glemte også M hva han var så sint for :lol: Takk og lov for edderkopp. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Vi har bare hatt krig i dag :P Det ene tantrumanfallet ble dog avbrutt av at C plutselig ble oppmerksom på en edderkopp som spankulerte på spisebordet, da glemte også M hva han var så sint for :lol: Takk og lov for edderkopp. 

:lol: Hurra for edderkopp! :D  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Kaja skrev:

Det fungerer dersom det blir tatt tidlig nok, sammen med indomet :) cluet er å dope seg i søvn, trist nok

Hm, skal prøve det neste gang. Anfallene er ganske etter klokka så muligens håp. :)

Vet om en som måtte legges i "morfinkoma" på sykehuset under hver periode. Skulle ønske jeg også ble det i blant, men heldigvis ikke like plaget lengre. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snoffe skrev:

Gratulerer med strålende kritikk til prinsessen (og deg)! 

 

2 timer siden, Line skrev:

Wow @Siri, det var kritikken sin det!! :thumbs: Grattis!

 

1 time siden, *Kat84* skrev:

Gratulere med super kritikk! :D 

Tusen takk dere :D. Hun æ'kke så verst, denne frøkna altså :wub: Men onkelen er ikke så aller verst, han heller, selv om dommeren hadde ønsket seg et par-tre ekstra cm på beina... og jeg kan vel ikke være helt uenig, sånn egentlig :aww:
13112890_1347132878647251_16903580757560

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, SFX skrev:

Glam er slettes ikke overfladisk!

Vi er hjemme fra årets pinsetreff, og alle tre føler seg sånn passe utslitte og trøtte - jeg holder meg våken for å vente på at grandiosaen blir ferdig. Det er hektisk med alt som skal gjøres, etter alt som er planlagt - men det er veldig morsomt når det blir vellykket, når folk skryter av opplegg, og det er god stemning hele tiden. Ekstra stress er det jo at jeg insisterer overfor meg selv på å bli med på mest mulig av moroa.

Så på lørdag konkurrete Foenix og jeg i klasse 1, jeg fikk endret på rekkefølgen slik at jeg gikk først og ikke sist, og rakk dermed akkurat å gå ferdig, før jeg løp til bilen, skiftet, tok ut Glam, gredde over ham, og stilte ham i junior. Han var litt for høy til at han fikk vist seg fra sitt beste, men jeg er fornøyd med excellent og tredjeplass av syv. Klassevinneren endte som 2 BHK med cert, så da varmer det ekstra at dommeren ville gitt ham CK om han hadde vist seg litt bedre. Han klarte å hevde seg fint, synes jeg da, på bare sin andre juniorutstilling.

På slutten av dagen var det premieutdeling i LP, og fine Foenix som egentlig bare er trent i noen uker etter et års pause klarte å gå til 113 poeng og delt klubbmestertittel! (Beste berner i hver LP-klasse, hvor eier er medlem av raseklubben, blir klubbmester. Det samme med eksteriør; beste berner hvor eieren er medlem blir også klubbmester) Det er første gang i historien at det har blitt delt, så jeg skal få ettersendt rosetten - jeg syntes at jeg som klubbens leder viker der, og lar hun som faktisk debuterte i LP og ble delt klubbmester få mest mulig av hva hun kunne få med en gang.

Søndag stilte Foenix i åpen klasse, med "bare" 19 påmeldte. Med en pels som raser av så jeg ser forskjell fra time til time er jeg strålende fornøyd med excellent og en god kritikk. Etter åpen klasse var det utdeling av klubbmesterpremiene i LP i eksteriørringen, og hver klubbmester skulle demonstrere en LP-øvelse slik at alle fikk sett litt. Jeg valgte innkalling, for det er en knalløvelse for Foenix - men noen hadde sølt godbiter midt i ringen, så hun kom stormende mot meg, fikk godbitene i nesa, og tverrsnudde for å spise. Dette skjedde TO ganger, og da ga jeg meg, og tok henne flirende ut av ringen. Men de andre tre klubbmesterne fikk vist fine øvelser.

Deretter var det rett i briefing for klubbens første uoffisielle rally-stevne, litt oppvarming av Foenix i håp om å få henne mer på nett enn femten minutter tidligere under oppvisningen, også startet vi - i skjørt og pensko. Foenix var kjempepå og storkoste seg med en lett løype og høy rosfrekvens fra meg, så det var en god avslutning for henne. Premieutdelingen avslørte at hun gikk til 197 av 200 poeng, og det ble en femteplass. Jada, løypa var lett og dommeren sikkert snill, men moro boost lell, og vi tar all konkurransetreningen vi kan få.

Siste post på konkurranseprogrammet var parklasse, og fordi jeg er den som bare må være med på mest mulig moro og sponse klubben med penger meldte jeg på og regnet med at det ble fullstendig kaos. Men de viste seg kjempefint, sto pent og oppførte seg som om vi skulle ha trent på dette i lang tid - hvilket er helt motsatt av sannheten. Kjempemorsomt bare det, og da dommeren satte oss på tredjeplass av seks par var det virkelig prikken over i'en for meg.

I dag var vi en gjeng på seks tobeinte og ni bernere som gikk en flott tur, klatret opp en bratt og fin sti til et utkikkspunkt, hvor det ble kaffeslaberas og fotoshoot. Jeg tenker vi var i skogen i rundt fire timer - en perfekt avslutning på ei flott pinsehelg, og deilig for alle involvert å gå en real tur i dag.

Jeg kom hjem med så mye premier, og jeg har jo ikke en gang gjort det superbra, men klubben satser virkelig på mye premier til flest mulig på pinsetreffet. Jeg har fått en duk, to kubbelys, to søte vaser fra Hadeland, fem jordbærglass fra Hadeland, tre rosetter og 15 kg tørrfôr.

Jeg hadde nesten et halvt års utstillingspause, fordi det ikke var noe moro. Men nå er det moro, og jeg storkoser meg - helt uavhengig av resultat.

Nå skal jeg spise pizza, og sjekke om jeg rekker å lage pavlova i kveld. Og kjenne etter om jeg eventuelt orker å gjøre det i kveld.

Dette var fryktelig koselig lesning :ahappy: 

Akkurat nå, Siri skrev:

 

 

Tusen takk dere :D. Hun æ'kke så verst, denne frøkna altså :wub: Men onkelen er ikke så aller verst, han heller, selv om dommeren hadde ønsket seg et par-tre ekstra cm på beina... og jeg kan vel ikke være helt uenig, sånn egentlig :aww:
13112890_1347132878647251_16903580757560

Riktig så lekker gutt! Min søster sier alltid:  Bedre å være liten søt og sjarmerende, enn stor stygg og irriterende. Tipper det er det Willy har gått for :aww:  (er 15 cm som skiller oss, og hun er lavest :lol: ).   Og den buksen din var kjempe fin!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Siri skrev:

 

Uhhhm... "rett" nedi gata her jo... 

Er vi hjemme etter en herlig briardspesial med masse glade og trivelige folk, masse aktiviteter og en spesialutstilling i strålende solskinn! Kan ikke bli bedre enn det... eller jo - når prinsessebarnet topper hele greia med å bli BIR og får en aldeles fantastisk kritikk - DA er helga helt perfekt :D. Jeg har aldri fått en slik kritkk på noen hunder noen sinne... " Tispe av meget høy standard. Perfekt ballanse, alt passer i hop som hånd i hanske. Herlig hode. Perfekt pigment.Smukke ører. Helt fantastisk siluett. Velvinklet. Velgående og ser ut  som hun kan arbeide åtte timer med sauer og like etterpå gå inn i utstillingsringen og vinne. Fantastisk haleføring. Smuk pels. Hun har en feil: Hun er ikke min!" 

Nå er det bare å fikse alle bildene fra utstillingen da, skrive resultater, fikse alt i DogWeb, skrive referat fra årsmøtet, fikse alle endringer på web... og alt sånt... :)

Oi, DET var kritikken sin det! :o:D  Grattis! :D

Akkurat nå har Bris og jeg sunket ned i sofaen hjemme. Brukte ekstra langt tid fra Hörnefors da jeg valgte å gå en litt lengre tur (ikke så veldig lang, men lengre enn lufteturene ellers) mellom Solleteå og Østersund + jeg var innom litt butikker. Har kommet hjem med over 500 bæsjeposer blant annet. :lol:  Jeg er flink å shoppe altså. Flere av dem er råååsa og lekre til og med, med dødningehoder på. :aww:  Ble ikke så mye shopping da det var sol og null skygge på parkeringa, med vind og bare 11 plussgrader så holdt det seg kjølig i bilen med vindu og bagasjeluke åpen, men var ikke komfortabel med det.

Nå skal jeg titte litt på de få bildene jeg tok av Bris og Krut. Håper et par av dem ble bra. Ikke lett å få tatt fine bilder av en høyløpsk tispe og en hannhund sammen. Tenker hannhunden har et litt vel fårete uttrykk på de fleste av bildene *flire*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hei! Litt bakgrunnsinfo om oss: jeg og min kjæreste diskuterer når vi bør skaffe oss valp. Vi er begge i 20-årene og bor i ett hus på landet med gode utemuligheter og turmuligheter i skog og mark. Vi begge studerer over nett, og begge vil ha en fremtid med hjemmekontor da vi studerer programering og UX/UI developer. Vi har generelt stabil økonomi, og partneren min jobber ved siden av studiene i tillegg. Jeg får tileggsstipend fra lånekassen. Jeg mistet min far for nesten ett år siden og har vært i en tung periode veldig lenge, nå er jeg bedre og føler meg mye bedre da jeg kommer meg ut mer osv. Jeg har erfaring med hund fra før, men dette er første egne hund. Hos mine foreldre har jeg vokst opp med sibirsk husky, jeg har også hatt mange sommerjobber som hundepasser der "klientene" mine har vært hos meg flere uker om gangen. Vi har bestemt oss for at vi ønsker oss en svart engelsk labrador, og har satt oss inn i hva det vil så å eie en slik rase. Jeg ønsker også å bruke hunden som hobby-hund og tenker å trene lydighet, og drive med dummy-trening. Jrg har godkjent jegerprøve og hadde vært utrolig gøy å utforske jakt videre også! Men når er det rett tidspunkt? Jeg personlig føler meg klar. Jeg er ikke glad i å reise, og trives best ute på sommeren i telt eller hengekøye. Studiene tillater meg å være hjemme med valpen, og å komme meg ut mer etterhvert som han / hun blir eldre. Vi har råd til forsikring, uforutsette veterinær utgifter osv. Jeg føler meg så, sæ klar, men har fått kritikk av andre (hovedsakelig familie) om at det ville vært dumt å skaffe seg valp nå da jeg er student...
    • Synes dere de er fine?
    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...