Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mai


mokken
 Share

Recommended Posts

Spent på om det blir streik på bussene eller ikke. Håper inderlig ikke det... Siden jeg skal mye frem og tilbake hver dag frem til neste fredag. Selv om man liker å gå så er det ett godt stykke ned til jobb, og hjem igjen. Mye gåing på jobb og mye stress hjelper ikke på det heller. Krysser alt man har for at det ikke blir streik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

....Nuff said    

Si hei til Yumi  

Jeg så på bilder fra i fjor sommer: ...og oppdaget at lillegutt jammen meg har vokst inn i ørene sine: De var jo mange nummer for store!  

Posted Images

Fri imorgen :banana: Vel nesten fri.. men kan sove lenge imorgen ihvertfall! Og så skal det kjøpes inn 2 epletrær, noen syriner.. og så teller jeg på knappene duftskjærsmin eller sånn busk-hortensia eller hva de heter? Og det skal settes poteter.. og tomatene ryker ut i drivhuset imorgen, må tas inn et par kvelder men så skal de få bo i drivhuset.. lange fislete gespenstene - litt kjøligere forhold skal nok stoppe den voksinga tenker jeg!

Og det skal legges spor, og masse skogstur med bisker og bare nyyyyyte våren!  Og sove lenge om morgenen..

 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohuu! S ymtet frempå at han faktisk gleder seg litt til det blir collie i hus. :D Fremskritt! 
Ikke at det er planlagt enda, men plutselig skal vi se at det blir gang på det. 
Har satt litt hardt mot hardt på et hyttesalg/arveoppgjør som har drøyet ut i 2,5 år nå, så kan håpe finansieringen av colliepelsen og vel så det kommer i boks om ikke så altfor lenge. :D Et stort steg på veien bare det. :) 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vips har jeg gjort mer fornuftig den siste halve timen enn i hele dag... eh går. :aww:  Men gjort er gjort, eller no. Kan ikke legge meg, for må ut og sjekke kaninunger, men Bonden er bonde enda. Babycallen har ikke dekning i fjøset, så da får jeg holde meg våken og løpe kjapt ut når han kommer inn. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Teserere skrev:

Hvorfor er folk så utrolig engasjerte online og ikke irl?? Idag har jeg sittet 2,5 timer i bilen for et medlemsmøte ikke EN ENESTE person kom til :no:

Det er så surt det :hug: 

52 minutter siden, 2ne skrev:

AN ser jeg på Dagfinn Lyngbøs Stereo på NRK, fordi Dagfinn Lyngbø er morsom, og jeg må teste latterformen til Dara O'Briain til lørdag. Jeg kan fnise og humre, men latterkramper tror jeg at jeg må spare til senere :aww::P 

Dara O'Briain :banana: Åååh flirer fortsatt inni meg av standupen sist uke :teehe: 

 

________

 

Ble forøvrig stoppet i promillekontroll i dag! Altså, det var sånn storkontroll med både vegvesenet, politi og toll som stoppet alle, men jeg snakket bare med politiet. Besto promilletesten, enda godt det to uker før termin :aww: Jeg kom for seint til avtalen min pga det, men syns det er greit med sånne store kontroller jeg, jeg kjører såpass mye at jeg liker at rusa/uegna personer får kjørenekt (liker det selv om jeg ikke kjører mye og forsåvidt). Syns politiet kunne gjort sånt enda mer jeg, men det koster vel endel :hmm: Når jeg passerte på vei hjem var det noen biler som ikke hadde fått kjøre videre så jeg, så det trengs!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnkiogBonita skrev:

Spent på om det blir streik på bussene eller ikke. Håper inderlig ikke det... Siden jeg skal mye frem og tilbake hver dag frem til neste fredag. Selv om man liker å gå så er det ett godt stykke ned til jobb, og hjem igjen. Mye gåing på jobb og mye stress hjelper ikke på det heller. Krysser alt man har for at det ikke blir streik.

Krysser fingrene for at vi slipper streik. Har ingen sjans å komme meg til byen uten buss, og vi må ha minst 90% nærvær for å få godkjent praksisen. Dvs at jeg kan være borte to dager, men ikke noe mer. Beste er jo om jeg ikke er borte noe. Og de tar ikke hensyn til busstreik, siden det er studentens ansvar uansett å komme seg til skolen..

 

Jeg ville egentlig sovet nå, men typen er på fest, så da ble visst jeg sjåfør. Han skulle visst ikke være så sen, men nå er klokka snart 3, samt at det tar 50min å kjøre inn. Menmen, han henter jo meg rundt forbi, så jeg får holde ut :P Jeg er bare iikkenoe nattmenneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkne med smertekramper, øverst i magen/brystet.. 

Snakka med legevakta,og hu fiksa legetime på fredag,hun.

Fine dama, vil at det skal taes flere prøver, for sånn kan man ikke ha det nemlig :)

Godt å bli tatt på alvor,for once.. Meeeen,da ligger jeg her da.. :-P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
6 timer siden, Pringlen skrev:

Velg den du likte best når de ble født. *slår aldri feil* :ahappy:

Jeg har faktisk bare gjort det en gang :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kelpiemind skrev:

Masse lykke til! :) 

Tusen takk!

7 timer siden, Siri skrev:

Føler meg litt skyldig :aww:

Lykke til i morgen :) 

Tusen takk - og det er ikke din skyld, jeg skulle ha gjort masse av forberedelsene tidligere i uka, jeg er bare altfor god på å utsette.

Jeg er våken, og har skallebank, tett bryst, surklete bryst og sår hals. Dette lover godt for å løpe ringspring senere. Hvis en legger på at ankelen som ble vond på lørdag fremdeles murrer, så har vi oppskriften på suksess. Litt irriterende når jeg endelig har lyst til å dra på utstilling etter et halvt års pause - så kommer jeg med to hunder som røyter og en kropp som streiker. Jeg spiser brød med leverpostei og et glass melk til frokost, det er jo sunt og gjør meg sikkert kjapt frisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte melding til en på Facebook som jeg ikke er venn med, og nå står det bare under meldinga mi at personen har godtatt forespørselen min? Hva betyr det? Har hun lest meldinga eller ikke? Er litt spent på eventuelt svar og, vøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey 7,5 timer sammenhengende søvn gjør underverker. Ikke oppe med hund i natt. Han er fremdeles dårlig i magen og hoster, men sov gjennom natta, så det ser jeg på som et godt tegn :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Jeg sendte melding til en på Facebook som jeg ikke er venn med, og nå står det bare under meldinga mi at personen har godtatt forespørselen min? Hva betyr det? Har hun lest meldinga eller ikke? Er litt spent på eventuelt svar og, vøtt...

Han må godkjenne meldingen din for at dere skal kunne chatte. Hvis ikke blir du sperret fra å sende flere meldinger når dere ikke er venner. Så, ja han har lest den. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mushi skrev:

Han må godkjenne meldingen din for at dere skal kunne chatte. Hvis ikke blir du sperret fra å sende flere meldinger når dere ikke er venner. Så, ja han har lest den. 

Ah, takk! Det er to timer siden! Men hun har ikke skrevet noe tilbake :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, mushi skrev:

Andre som har sett på One Night Stand på NRK? Jeg duer! https://tv.nrk.no/serie/one-night-stand/MYNT19000416/sesong-1/episode-4

Tenkte å se den :).

--

3 timer siden jeg kom på jobb, har akkurat inhalert en kopp kaffe og en kanelsnurr, så nå begynner formen å ta seg opp. Sov hele EN time i natt, om det i det hele tatt var en hel time.... jaja, man overlever alltid :D .

Takk for rekordmange likes på bildet mitt i går :wub:, utrolig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MarieR skrev:

Oi, helligdag i dag ja, det kom litt brått på :P Noen som vet om alle butikker er stengt eller om de som vanligvis holder søndagsåpent også er åpne i dag?

Her har nærbutikken åpent. Den er åpen om søndager også.

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, laikamor skrev:

Krysser fingrene for at vi slipper streik. Har ingen sjans å komme meg til byen uten buss, og vi må ha minst 90% nærvær for å få godkjent praksisen. Dvs at jeg kan være borte to dager, men ikke noe mer. Beste er jo om jeg ikke er borte noe. Og de tar ikke hensyn til busstreik, siden det er studentens ansvar uansett å komme seg til skolen..

 

Jeg ville egentlig sovet nå, men typen er på fest, så da ble visst jeg sjåfør. Han skulle visst ikke være så sen, men nå er klokka snart 3, samt at det tar 50min å kjøre inn. Menmen, han henter jo meg rundt forbi, så jeg får holde ut :P Jeg er bare iikkenoe nattmenneske.

Jippi :) Ble ingen busstreik så vi slipper den bekymringen :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på hotellfrokost, veldig deilig.

Prima synes det er urettferdig at hun må ligge ute på verandan, når jeg ligger inne. Men små primaer har godt av litt luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg tror ikke ett ord av hva jeg leser lengre. Avisene sa at været skulle bli så flott fra midten av uka fra sørlandet og oppover. Dumme meg trodde vestlandet var del av det, men nei. Overskya, fuktig luft, og vind. Jaja, blir god tur på gutten likevel. 

Skal ha første dag på jobb på flyplassen i dag. Et par timer bare, men alle monner drar sa musa og pissa i havet :lol: 
Trenger lange turer hver sjanse jeg får, for jeg skal jobbe 6 av 7 dager, hvor 4 er lange både denne uka og neste uke. Det hadde vært litt mindre kjipt om det ikke var snakk om å være ferdig klokka 20 i hverdagene og 17-18 i helger :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, MarieR skrev:

Oi, helligdag i dag ja, det kom litt brått på :P Noen som vet om alle butikker er stengt eller om de som vanligvis holder søndagsåpent også er åpne i dag?

Tror Brustadbua på Hundhammeren i hvertfall er åpen i dag :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...