Mud Skrevet 16. Desember 2016 Rapporter Skrevet 16. Desember 2016 6 timer siden, MegaMarie skrev: Fikke endelig godt nok Internett til å se hele forrige episoden ? På flyplassen i Christchurch, New Zealand. Så utrolig vakker! Men hva sier Isak på slutten? " Du er ikke alene.." 1 Siter
mushi Skrevet 16. Desember 2016 Rapporter Skrevet 16. Desember 2016 Nils Bech med "O Helga natt" er ukas låt på p3. Kom i liten tåre der ja. For en vakker sang. 2 Siter
Mud Skrevet 16. Desember 2016 Rapporter Skrevet 16. Desember 2016 Da var siste klippet ute Jeg lo HØYT av Vilde og Magnus ! 4 Siter
Justisia Skrevet 16. Desember 2016 Rapporter Skrevet 16. Desember 2016 Han tok desp til et nytt nivå Var en koselig siste episode i denne sesongen da. Med en god porsjon alvor. Nå er det bare å vente på sesong 4 ... 1 Siter
Aslan Skrevet 17. Desember 2016 Rapporter Skrevet 17. Desember 2016 Syns det var en fiiin avslutning jeg. Døde av Magnus og Vilde. Mjaaaau Fantastisk Og Isak altså. Jeg likte at han var mer reflektert og realistisk jeg. Fint budskap 5 Siter
Lola Pagola Skrevet 21. Desember 2016 Rapporter Skrevet 21. Desember 2016 Vilde og Magus var fantastisk Beste sesongen hitil synes jeg. Og vet ikke helt hvordan fremtidige sesonger kan toppe det egentlig, men blir spennende å se. Meldte meg inn i noen facebookgrupper (Kosegruppa DK og Skam international (heter den vel)), og virker jo som danskene og +++ tar mer av enn oss nordmenn De tar egentlig litt for mye av synes jeg. Siter
Mud Skrevet 21. Desember 2016 Rapporter Skrevet 21. Desember 2016 1 time siden, Lola Pagola skrev: Vilde og Magus var fantastisk Beste sesongen hitil synes jeg. Og vet ikke helt hvordan fremtidige sesonger kan toppe det egentlig, men blir spennende å se. Meldte meg inn i noen facebookgrupper (Kosegruppa DK og Skam international (heter den vel)), og virker jo som danskene og +++ tar mer av enn oss nordmenn De tar egentlig litt for mye av synes jeg. Nå måtte jeg melde meg inn også 1 Siter
Justisia Skrevet 19. Januar 2017 Rapporter Skrevet 19. Januar 2017 Panelet tror det er Sana som får hovedrollen i neste sesong av Skam Siter
tmp Skrevet 19. Januar 2017 Rapporter Skrevet 19. Januar 2017 Og noen mener "Vilde" har avslørt neste sesongs hovedperson http://www.dagbladet.no/kultur/har-skam-ulrikke-avslort-seriens-neste-hovedperson/66770834 Siter
Polfarer Skrevet 19. Januar 2017 Rapporter Skrevet 19. Januar 2017 9 minutter siden, tmp skrev: Og noen mener "Vilde" har avslørt neste sesongs hovedperson http://www.dagbladet.no/kultur/har-skam-ulrikke-avslort-seriens-neste-hovedperson/66770834 Den videoen til danskene helt nedefrst i artikkelen der var bare fantastisk Og jeg tror det er Vilde som blir neste hovedperson, mest på grunn av hvordan denne sesongen ble avsluttet. Selv om jeg egentlig håper det blir Sana Siter
Anilex Skrevet 19. Januar 2017 Rapporter Skrevet 19. Januar 2017 Håper det blir hvem som helst bare ikke Even, for det tror jeg ikke jeg har sterk nok mental helse til. Forrige sesong gikk litt på livet løs for min del. Siter
maysofie Skrevet 19. Januar 2017 Rapporter Skrevet 19. Januar 2017 15 minutter siden, Anilex skrev: Håper det blir hvem som helst bare ikke Even, for det tror jeg ikke jeg har sterk nok mental helse til. Forrige sesong gikk litt på livet løs for min del. Nå har ikke jeg fått sett hele sesong 3 enda, men tviler på at det er Even. Hvis han fullførte skoleåret så er han jo ferdig på Nissen Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Januar 2017 Rapporter Skrevet 19. Januar 2017 16 minutter siden, Anilex skrev: Håper det blir hvem som helst bare ikke Even, for det tror jeg ikke jeg har sterk nok mental helse til. Forrige sesong gikk litt på livet løs for min del. Det blir ikke Even, han er ikke etablert som en del av gruppa, så jeg trur enten det er Vilde eller Sana, men holder fortstatt en knapp på Vilde. 1 Siter
Anilex Skrevet 23. Januar 2017 Rapporter Skrevet 23. Januar 2017 På 19.1.2017 at 3:53 PM, maysofie skrev: Nå har ikke jeg fått sett hele sesong 3 enda, men tviler på at det er Even. Hvis han fullførte skoleåret så er han jo ferdig på Nissen Even er jo ikke ferdig før til sommern da. På 19.1.2017 at 3:54 PM, SandyEyeCandy skrev: Det blir ikke Even, han er ikke etablert som en del av gruppa, så jeg trur enten det er Vilde eller Sana, men holder fortstatt en knapp på Vilde. Men jeg er enig med deg om at han ikke er en etablert karakter. Jeg håper på Sana nå i vår, Vilde kan de spare til russetiden. Siter
maysofie Skrevet 23. Januar 2017 Rapporter Skrevet 23. Januar 2017 2 timer siden, Anilex skrev: Even er jo ikke ferdig før til sommern da. Men jeg er enig med deg om at han ikke er en etablert karakter. Jeg håper på Sana nå i vår, Vilde kan de spare til russetiden. Innså straks etter jeg hadde skrevet det at de stopper jo til jul Håper vi får følge Even og Isak litt lengre, har en bad feeling på at det blir for mye å håndtere for dem begge etterhvert. Siter
Justisia Skrevet 24. Januar 2017 Rapporter Skrevet 24. Januar 2017 Nora og William topper navnlistene for 2016 Kan det ha noe med Skam å gjøre tro? 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 27. Januar 2017 Rapporter Skrevet 27. Januar 2017 jeg er litt ferdig med Evak jeg. Hvis det er lov å si. Synes det var en fantastisk sesong, og selv om det sikkert er masse mer å fortelle om dem så føler jeg at det er fint at det bare var en sesong, så får vi heller se dem som biroller i neste. 5 Siter
Kaja Skrevet 27. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Januar 2017 Dere må slutte å skrive her, jeg tror jo det er noe nytt, et klipp eller noe 4 Siter
Aslan Skrevet 27. Januar 2017 Rapporter Skrevet 27. Januar 2017 5 timer siden, Lola Pagola skrev: jeg er litt ferdig med Evak jeg. Hvis det er lov å si. Synes det var en fantastisk sesong, og selv om det sikkert er masse mer å fortelle om dem så føler jeg at det er fint at det bare var en sesong, så får vi heller se dem som biroller i neste. Enig. Nydelig historie, men det er andre jeg vil vite mer om! Både Sana, Jonas, Vilde og Chris eksempelvis, men siste er jo lite trolig pga skolen hennes Er det jeg likte med Skins, veldig sånn at er man ferdig med en gjeng var man ferdig, nesten bare lærerne man så igjen, pluss et og annet hint om de man hadde fulgt tidligere. 1 Siter
tmp Skrevet 27. Januar 2017 Rapporter Skrevet 27. Januar 2017 2 timer siden, Aslan skrev: Er det jeg likte med Skins, veldig sånn at er man ferdig med en gjeng var man ferdig, nesten bare lærerne man så igjen, pluss et og annet hint om de man hadde fulgt tidligere. Er det bra og kan man se det noe sted? Siter
Aslan Skrevet 27. Januar 2017 Rapporter Skrevet 27. Januar 2017 1 time siden, tmp skrev: Er det bra og kan man se det noe sted? Netflix har alle sesonger De to første sesongene er kjempebra, nr 3 og 4 bra og 5 og 6 ok minus syns jeg. 7 er en mini-"sesong" spilt inn en stund etterpå med noen av karakterene Siter
tmp Skrevet 28. Januar 2017 Rapporter Skrevet 28. Januar 2017 5 timer siden, Aslan skrev: Netflix har alle sesonger De to første sesongene er kjempebra, nr 3 og 4 bra og 5 og 6 ok minus syns jeg. 7 er en mini-"sesong" spilt inn en stund etterpå med noen av karakterene Må sjekke ut, takk for tips 1 Siter
Bananen Skrevet 28. Januar 2017 Rapporter Skrevet 28. Januar 2017 Da har jeg sett tre episoder, og alt jeg kan si at guri så klamt og awkward! Og lettere å forstå ved å faktisk se ting selv og kan plassere det inn litt inn i pensum jeg leser på for å forstå, selv om mye vil jeg tro er litt selvopplevd også, men glemt. Alderen, altså. Siter
Bananen Skrevet 9. Februar 2017 Rapporter Skrevet 9. Februar 2017 Nå har jeg sett alle episodene som har kommet ut, tror jeg. Men jeg så de første episodene i sesong 1. De så jeg på PC-en. Så tenkte jeg at jeg kunne bruke Chromecasten, og plutselig var Even og Isak i gang. De hadde en forhistorie tydeligvis, men det ble ikke nevnt. Tenkte ikke noe mer på det. Så trodde jeg at jeg hadde sett ferdig første sesong, begynte jeg på sesong 2. Skjønte ikke bæret da Even og Isak ikke kjente hverandre! Guri, for en diger facepalm, altså. 3 Siter
Recommended Posts