Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

Var nede å fikk fruktsalat av svigermor:drool: Elsker fruktsalat! 

Også fikk jeg en gladnyhet i dag. Mamma og de har sagt at de vil legge ut penger så jeg får gjerdet inn hagen i løpet av ganske kort tid:ahappy: Da får Casper masse plass og løpe på, og jeg vil da mest sannsynlig trenge litt mindre hjelp når jeg er dårlig:) 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

Guest *Kat84*

Legetime halv 10. Og så måtte jeg begynne å styre med kontrakt i en ny intervjuerstilling, og så måtte jeg levere bilen for å fikse ei rute. 
Mannfolket ringer og spør om jeg kan hente ham på et verksted for han har levert bilen på EU-kontroll og det var lenge til bussen gikk. Det var da greit nok siden jeg likevel var i nærheten. 

Og til sist var jeg på visning på en leilighet. Sjef var selvfølgelig med. Og å ha hund med på visning kan absolutt anbefales, for husverten ble sjarmert og klarte ikke å holde fingrene unna :P 
Så da står det mellom meg og et polsk par. Jeg stod veldig sterkt sa han. Og samtidig lokka han Sjef til å hoppe opp på ham sånn at han kunne gi en ordentlig klem til "lillegutt". 

Håper jeg får den leiligheten, for der var det flott altså! :D Får svar i løpet av helga. Det var visstnok et stort pluss at jeg kunne flyttet inn i dag, så jeg er så dum å ha litt forhåpninger her. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Th3a skrev:

Skriver på en RLE-oppgave som skal leveres imorgen tidlig. Jeg som vanlig startet i siste liten... :sleep: 

Høres kjent ut. 
Hadde det ikke hørtes så håpløst ut skulle jeg brukt det som eksempel i jobbintervju for å vise at jeg jobber best under press :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Tonje skrev:

Hvordan er det med turmuligheter rundt der? Mye skog å gå i? Jeg er veldig opptatt av dette neste gang vi skal flytte, for jeg er så avhengig av tur-variasjon. Her i Førde er det mye mer begrenset enn i Tr.heim, og jeg har holdt på å gå på veggen her nede flere ganger :P 

Fant noe her , flere turomtaler på siden der under aktiviteter!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis
29 minutter siden, Snoffe skrev:

Var nede å fikk fruktsalat av svigermor:drool: Elsker fruktsalat! 

Også fikk jeg en gladnyhet i dag. Mamma og de har sagt at de vil legge ut penger så jeg får gjerdet inn hagen i løpet av ganske kort tid:ahappy: Da får Casper masse plass og løpe på, og jeg vil da mest sannsynlig trenge litt mindre hjelp når jeg er dårlig:) 

Fruktsalat er godt det!

Så flott, inngjerdet hage drømmer jeg om også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har virkelig gått i ett sett fra 0600 til jeg landa i senga. Reise for å ta teorien, all den hersens småløpinga i Norges San Framsisco, Larvik, synstest, masse ærender, reise enda mere, en tur i fjøset med tilhørende besøk og avsluttende med agilitytrening. Bare vært stress og surr. Sliten, ja. Lyn er enig. Ene foten min også, kjennes pinadø ut som den kulen over stortåa holder på å falle av.

Men fornøyd! Med teori, synstest, fjøs og trening, en alt i alt god dag :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

Takk, det samme!

*insert rødme-smiley*

Det er også litt godt å se at andre har en tung dag og ikke har perfekte hus og perfekte dager hele tiden. Det gjør det også lettere å gjøre noe, framfor å gi helt opp. Jeg hadde legetime på mandag og lang kartleggings-samtale med NAV på tirsdag, og det var nok til at jeg var en koma-zoombie i går, og føler meg hungover i dag... Og da er det små seire i å få skrudd opp to kroker og hengt opp to pynteting.

:ahappy:  :flowers: 

Du er ikke alene om sånt, ikke litt engang. :hug: Her er ting langt i fra perfekt :lol: Kaos - konstant. :aww: Altformange prosjekter, altforlite ork og tid. We're doomed. Men jeg har lært av min fysio at jeg skal fokusere på det jeg klarer, ikke det jeg ikke klarer. At har jeg bestemt meg for å rydde i 10 min, så er det faktisk bra nok det, for da har jeg klart ti min! Eller det skapet, eller henge opp det bildet, eller... Målene må ikke alltid være så store - lage delmål og faktisk være fornøyd med at man får til de små delmålene. Så samler man trådene etterhvert. Det funker - på gode dager. På dårlige dager vil jeg selvsagt helst legge meg ned og grine over alt jeg ikke klarer... 

Jeg og fysio jobber med noe så basalt om å slappe av i kjeven liksom :lol: 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klematis skrev:

Fruktsalat er godt det!

Så flott, inngjerdet hage drømmer jeg om også:-)

Det har vært min drøm siden jeg fikk første hunden for 7-8 år siden. Så ganske kjekt når man får muligheten, dt hadde jeg egentlig ikke trodd kom til å skje.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Haha. Meldte Biz på rallylydighetskurs,og instruktøren synes da at det var en kjempeide å finne et stevne vi kan delta på til høsten. For det er viktig å ha noen mål. Den var god, jeg er liksom happy bare jeg kommer meg dit og møter opp jeg.:ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Klematis skrev:

Haha. Meldte Biz på rallylydighetskurs,og instruktøren synes da at det var en kjempeide å finne et stevne vi kan delta på til høsten. For det er viktig å ha noen mål. Den var god, jeg er liksom happy bare jeg kommer meg dit og møter opp jeg.:ahappy: 

Man må jo ikke konkurrere for å ha vunnet. Noen ganger er det viktigste å bare være på treninger og kose seg :ahappy: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Fillerya skrev:

Jeg vet at jeg ikke er i målgruppa, men herrlighet som Skam er guilty pleasure! :lol: 

17 åringen min ler rått når hun hører jeg ikke kommer meg i seng for jeg ser på Skam :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkeens! Lenge siden sist! Jeg har savna dere.
Måtte logge inn her en tur for å lese litt om hund etter å ha levert Frøken Malle hos oppdretter for en liten uke siden. Hun skal være der i to måneder mens jeg er i praksis, og det føles så rart å ikke ha noen hund - jeg får helt abstinenser! 
Er det forresten noen her som bor på Ål/i nærheten? Så jeg kan få tilfredsstilt hundebehovet mitt litt uregelmessig mens jeg er der. Tror jeg skal lage en tråd på det etterpå, hadde vært koselig å ha en hund/noen hundefolk å gå litt turer med. Men først må jeg farte avgårde til gynekologen (skjønner ikke når jeg ble så voksen at sånt ble en del av hverdagen!). 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Akkurat nå skal jeg skrive søknad. Men det er bare en sånn dag hvor jeg ikke vet hvor jeg skal begynne en gang. Og jeg får ikke til å formulere meg ordentlig. 
Og alt annet er mye mer interessant enn akkurat det :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppstanden, fått vekslet noen ord med gubben (som stod å satte inn i oppvaskmaskina da jeg stod opp - miraklenes tid er ikke forbi :lol: ) han drar på jobb straks, så da kan jeg hente meg frokost og våkne litt før vi angriper dagen. *gjesp* 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpen med løs mage ser ut til å være på stell igjen, og da er også Smula mye roligere oppi valpekassa, så i dag er det ro og velstand hjemme ser det ut som. Gjør det lettere å være på jobb da :P I dag kommer Freya hjem også. Regner med Smula avklarer ganske kontant hvor grensen går.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2016 at 1:56 PM, Cloudberry skrev:

Ansatte i barnehager blir bortimot "aldri" syke av vanlige smittsomme infeksjoner - nettopp fordi de er oppi det omtrent hele tida. Er kanskje fordi de er mye nærmere ungene enn lærerne at dere ikke får samme effekten? God bedring iallefall! :)

 

Nuvel. Jeg har aldri vært så mye syk som da jeg jobbet i bhg. Sjefen sa det til meg da jeg ble annsatt, at det første året er man syk hele tiden, så går det over og man blir "aldri" syk. 

Jeg gav meg i bhg etter 8 mnd, jeg klarte ikke mer sykdom. Men jeg har *bank i bordet* vært ekstremt lite syk etter at jeg slutta der. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow
Akkurat nå, Kaja skrev:

Nuvel. Jeg har aldri vært så mye syk som da jeg jobbet i bhg. Sjefen sa det til meg da jeg ble annsatt, at det første året er man syk hele tiden, så går det over og man blir "aldri" syk. 

Jeg gav meg i bhg etter 8 mnd, jeg klarte ikke mer sykdom. Men jeg har *bank i bordet* vært ekstremt lite syk etter at jeg slutta der. 

Samme her, men jobbet på skole. Trivdes godt med det, men nå lurer jeg veldig på om jeg ville gjort det igjen for var syk HELE tiden det første året, pluss det med lus (vet ikke om det ville vært like ille igjen det med sykdom, men). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...