Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2016 - tråden følger sendetid for TV


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Du har jo misforstått hele greia. En ser jo på Paradise fordi det nettopp ER sjokkerende dumt!  

På minnene mine på Facebook delte jeg dette bildet for noen år siden   

I den grad man kan misslike et menneske etter å ha sett det på TV, så missliker jeg Carl Aksel vanvittig mye. For en drittsekk... Og så hevder han fortsatt at han ikke har løyet en eneste ga

Posted Images

Vet ikke hvor jeg skal begynne en gang jeg.. :P Mayoo.... haha. Aldri sett en mer utseendefiksert fyr tror jeg? Og hva er greia med at noen av guttene er så ekstremt seksualiserte, de tror jo seriøst at jentene bare skal stille seg på kne for dem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Justisia skrev:

Typisk barsk type som skyter middagen min sjøl ...
Æ vil heller fær på bygdafest.
Barber ikke brøstkassa.

Ækte mannfolk bruke Ulvang.
My man
 :wub:

-Du vinner så ***** på personligheten ...
 

Ja, hadde sansen helt til han sa det om at han håpte det kom inn en dum blondine med store pupper som var livredd for alt, men bare ville ha pikk.. Lol. Og hvordan han skulle ligge med Imme for å vise hvordan han var kongen på rommet eller noe :P .

Krysser fingrene for at noen av dem fremstår som mer likbare etterhvert, det pleier jo å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg DÆVVA i går, allerede liker jeg denne sesongen bedre enn forrige :lol::lol: Gleder meg til neste uke, når det går på Viaplay fra kl 15, sånn at jeg faktisk orker å se det samme dag som det går :P I år, som i fjor, så kommer ikke episodene en dag før, bare noen timer før, annet enn i premiere- og finaleuka.

Herregud, Mayoo! Et så usjarmerende, ufrivillig morsomt menneske ... :lol: SÅ morsom!

Og han Ullvang-bygdefest-typen... Så harry! :lol: Han burde virkelig ha fjernet den barten, herregud. Åh, Paradise :heart: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2016 at 0:14 AM, Christine skrev:

"MM" :lol: 

OMG! Hun sier det hele tida.. :P Fryktelig irriterende.. 

Jeg liker det som er blitt vist hittil .. Haha, Mayo virker som en liten drittunge.. mer og mer furteleppe, for hver jente som presenterte seg :D

Sålangt så liker jeg Henning, og Imme, best :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen skal ha creds for tættisen.  Men synes det er så rart å refererendre til filmene når bøkene kom først. Da er du liksom litt juksefan, som nesten ikke er klar over at filmene er basert på bøker. Ikke noe galt i å referer til filmer, men ble litt rart bare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, puddellover skrev:

Mikaela er så utrolig naiv at jeg blir dårlig. At hun ikke ser hvem Øystein er ass:ike:

Jah... "Jeg skal ikke la meg lure, han bare player meg"
*dolker venninne i ryggen fordi hun vil stå med Øystein*

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er morsomt med denne dobbeltmoralen. Under parsplit var det jo flere som vurderte å bytte ut partneren sin. Og på denne daten så bytta jo Carl Axel ut sin, men da de kom til parseremonien så ville det være veldig dårlig gjort ovenfor Carl Axel om nyejenta valgte nyegutten foran han :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sprettballen skrev:

Jeg synes det er morsomt med denne dobbeltmoralen. Under parsplit var det jo flere som vurderte å bytte ut partneren sin. Og på denne daten så bytta jo Carl Axel ut sin, men da de kom til parseremonien så ville det være veldig dårlig gjort ovenfor Carl Axel om nyejenta valgte nyegutten foran han :P 

Tror det er noe som skjer i hodet på deltakere når de går inn på hotellet, de mister virkelig 100% evnen til å se sine egne handlinger i sammenheng med andre :P . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: 

Hvordan kan noen av de jentene være så naive?? Håper virkelig Sandra får seg en smell snart! Og Mikaela..... huff. Hun virker innimellom hakket smartere når hun ser gjennom Øystein, og så taper hun seg i neste scene likevel. 
Hva skjer med at Henning og nordlendingdama (?) ikke er med i serien? Kjeeeedeeligeee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...