Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2016 - tråden følger sendetid for TV


Mirai
 Share

Recommended Posts

Sandra som overdriver: bare meg som blir litt dårlig? Kan jo ikke tro på noenting hun sier, alt er jo skalert opp X antall ganger :P . 

Gleder meg til episoden i morgen, endelig litt action (kanskje?)! Glad for at produksjonen tvinger frem et bytte. Håper på splitt i Hoffet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Du har jo misforstått hele greia. En ser jo på Paradise fordi det nettopp ER sjokkerende dumt!  

På minnene mine på Facebook delte jeg dette bildet for noen år siden   

I den grad man kan misslike et menneske etter å ha sett det på TV, så missliker jeg Carl Aksel vanvittig mye. For en drittsekk... Og så hevder han fortsatt at han ikke har løyet en eneste ga

Posted Images

Nå har jeg sett tre episoder. Jeg holder seriøst på å le meg i hjel, jeg har aldri sett Paradise før, jeg ante ikke at produksjonen kødder så fælt med deltakerne mtp det visuelle som lyder, musikk og tilogmed små ting de klipper inn i bildet. :lol: 

Og så elsker jeg hvor utrolig dramatiske de er. Grining, trykking i tinningen og hyling og skriking. Og ikke minst at det er litt vanskelig med disse uttrykka. "Skurrer i mosen" feks. God metafor. :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SandyEyeCandy det kommer også etterhvert at Mayoo sier han skal "tre foten inn" eller noe i den duren, istedet for "sette ned foten" :P . Mye bra der!

Kveldens episode:

Jeg forstår ikke at Malin klarer å velge Carl Aksel når han står foran henne og backstabber partneren sin :P . Han må ha en eller annen magisk aura vi ikke klarer å oppleve gjennom skjermen! 

Syns synd på Mikela, hun gikk fra å være en glad, naiv og usikker jente til å bli behandlet helt forferdelig av Carl Aksel og Øystein, og gråt jo omtrent alle episodene den siste uken.. Kanskje ikke verdens beste taktiker, men fikk vondt av henne på slutten. Kudos for at hun sa høyt hva hun mente om Carl Aksel og Sandra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2016 at 11:42 PM, SandyEyeCandy skrev:

Nå har jeg sett tre episoder. Jeg holder seriøst på å le meg i hjel, jeg har aldri sett Paradise før, jeg ante ikke at produksjonen kødder så fælt med deltakerne mtp det visuelle som lyder, musikk og tilogmed små ting de klipper inn i bildet. :lol: 

Og så elsker jeg hvor utrolig dramatiske de er. Grining, trykking i tinningen og hyling og skriking. Og ikke minst at det er litt vanskelig med disse uttrykka. "Skurrer i mosen" feks. God metafor. :P 

Det er jo derfor det er så gøy! :lol:

 

Jeg ble også dritfornøyd over at Øystein røyk! Sukk... Men det er bra at de gir en del muligheter til å endre spillet, da, sånn at det ikke bare blir sånn at Carl Aksel kan manipulere seg gjennom hele spillet.

Jeg lurer på hva som er Hennings plan fremover, jeg. Han ødela jo helt for seg selv med alliansen sin, og ikke snakk om at Carl Aksel og Øystein setter ham foran Fredrik.

Jeg liker Eileen bedre og bedre, jeg. Heier litt på henne nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tinkie skrev:

Jeg liker Eileen bedre og bedre, jeg. Heier litt på henne nå!

Det har helt klart vært blÅndere deltagere på PH enn hun ja. Snoka litt i bloggen hennes forrige dagen. Hun svarer på spørsmål om trening av rumpe, og dette bildet hadde hun med.

12969358_10153475819500544_2087752067_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

følger med på PH jeg å :lol: Skullle jo ikke se det dritt programmet, men i fjor så jeg hele:icon_redface::lol:  Og gubben er ikke bedre! :lol:

Ble skuffet når ikke Øystein røyk ut i går. Syntes at Carl Aksel må jekkes ned litt :aww: 

Digger Eileen, men tror det kan bli litt problemer for henne etter den uventede exiten til Mayoo. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan de ikke vite hva valgets kvaler er?? Kvelning, hvaler (?!?!)? :lol: 

Carl Aksel blir bare mer og mer ufyselig.. han tror virkelig han kan snakke om og til folk akkurat som om han er en diktator, og alle som ikke forstår det bør slikke føttene hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Justisia skrev:

Car Aksel er han som for noen år siden skrev blogg med xn til Sophie Elise om at damer over 50 kg ikke burde vise seg i bikini på stranda. 

Det skjønner jeg jo godt at han mener. Når han sjøl veier ca 45 kg og åpenbart har et stort behov for å føle seg større enn andre. :aww:

Så på igjen i går. Litt skuffa over at majonesen er ute, han var hysterisk, og som jeg lo og lo av de der dustedamene som ikke skjønte hva det å velge grønt betyr. Det er helt merkelig hvor naive og happy go lucky noen er, jeg synes det er så fascinerende. Hun fniser liksom bare og går på uansett. Tenk om hun er sånn i alle henseende ellers også? For et deilig og bekymringsløst liv! :D

Hun der Eileen (? hun med grått hår) begynner også jeg å få sansen for. Det er litt vanskelig å engasjere seg i alle de andre folka når jeg ikke følger med fast, men han der tribal-harrytassen fra Vennesla, ass. :teehe:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Det skjønner jeg jo godt at han mener. Når han sjøl veier ca 45 kg og åpenbart har et stort behov for å føle seg større enn andre. :aww:

Så på igjen i går. Litt skuffa over at majonesen er ute, han var hysterisk, og som jeg lo og lo av de der dustedamene som ikke skjønte hva det å velge grønt betyr. Det er helt merkelig hvor naive og happy go lucky noen er, jeg synes det er så fascinerende. Hun fniser liksom bare og går på uansett. Tenk om hun er sånn i alle henseende ellers også? For et deilig og bekymringsløst liv! :D

Hun der Eileen (? hun med grått hår) begynner også jeg å få sansen for. Det er litt vanskelig å engasjere seg i alle de andre folka når jeg ikke følger med fast, men han der tribal-harrytassen fra Vennesla, ass. :teehe:

Jeg fulgte ikke helt med da jeg lagde mat mens jeg så på, men hva var greia med fargene? Fikk ikke med meg spesielt mye fra de løp på rommene til Carl Axel klikka vinkel fordi hu var grønn :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ozzy skrev:

Jeg fulgte ikke helt med da jeg lagde mat mens jeg så på, men hva var greia med fargene? Fikk ikke med meg spesielt mye fra de løp på rommene til Carl Axel klikka vinkel fordi hu var grønn :P  

De fikk brev og måtte gå jentene på ett rom, og guttene på ett annet. På rommene lå det nye brev som sa at det var fargefest og de måtte velge farge etter om de var rød (ikke åpen for noe), gul (litt på vippen) eller grønn (åpen for alt). Nina og Eileen "lurte" de andre til å tro at det sikkert bare var en morsom trafikklysfest (ala russekro) hvor fargene betydde om man var åpen for å rote med noen eller ikke :P . De fleste andre skjønte at det kunne ha mer å si enn det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første episode tenkte jeg at Eileen kanskje virket litt... blond? Men nå er hun favoritten min. Hun er snill, smart og til å stole på virker det som. Og virker som hun har selvrespekt. Den mest voksne der inne.

Nina virker og som en oppegående jente.

Resten av jentene er ganske intetsigende

Carl Axel. .. litt av en type. Noen som har sett "Mars Attacks!"? Han minner meg om marsboerne. Noe med blikket hans[emoji38]

Fremstår ikke akkurat som en sympatisk type, får håpe han er bedre i virkeligheten.

Øystein liker jeg liiitt bedre enn før, men ble glad da han "røk".

Jeg heier på Eileen, Nina og en av gutta som jeg ikke husker navnet på. Han i dress. Jørgen! Niclas virker forsåvidt og som en ok fyr, han skammer seg tross alt over tribaltattisen sin. Günter er forsåvidt og helt ok.

Spent på hvem Nina velger...

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bestemte seg bare for å være kongen av paradise, også virker det som produksjonen bare har spilt på hans side. For han er jo ikke så veldig smart egentlig, bare arrogant og ekstremt selvsikker. Han har vel ikke gjort flere smarte valg enn mange andre der inne, men likevel fremstilles han som den spilleren. Eller... han fremstiller seg selv som en. Hadde vært festlig å se ham svette nå[emoji14]

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18. mars 2016 at 9:57 AM, Mirai skrev:

Tror det er noe som skjer i hodet på deltakere når de går inn på hotellet, de mister virkelig 100% evnen til å se sine egne handlinger i sammenheng med andre :P . 

Jeg må bare si at jeg underer på om de i utgangspunktet har noen evne til å reflektere over egne handlinger. Nesetippen er fin å se på, de har sikkert et klart tall på hvor mange fregner de selv har  :nesevis: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tutle skrev:

Jeg må bare si at jeg underer på om de i utgangspunktet har noen evne til å reflektere over egne handlinger. Nesetippen er fin å se på, de har sikkert et klart tall på hvor mange fregner de selv har  :nesevis: 

Nja. Det spørs om de kan telle, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...