Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2016 - tråden følger sendetid for TV


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Du har jo misforstått hele greia. En ser jo på Paradise fordi det nettopp ER sjokkerende dumt!  

På minnene mine på Facebook delte jeg dette bildet for noen år siden   

I den grad man kan misslike et menneske etter å ha sett det på TV, så missliker jeg Carl Aksel vanvittig mye. For en drittsekk... Og så hevder han fortsatt at han ikke har løyet en eneste ga

Posted Images

8 minutter siden, Mirai skrev:

Er så lei av Carl Aksel... drømte at jeg satt på med han i en bil i natt og det var helt forferdelig. 

Celester er jo også et kapittel for seg selv, småirriterende at hun sier annethvert ord på engelsk :lol: . 

Hallo, det er jo fordi hun er f-a-b-u-l-o-u-s! :D

Så på litt i går. Jeg ler og ler av marsvin-trynet Malin og han der skrekkelige fra Vennesla. Og at de andre ikke skjønner at dersom de ikke vil at folk skal suges inn i Carl Aksel-sfæren, så får de ta litt ansvar for de nyankomne sjøl, da. Basic sosial interaksjon, liksom, hallo. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Debbie skrev:

Etter å ha lest denne tråden ble jeg litt frista til å se på dette. Helt til jeg fikk se et klipp hvor de kommenterte kongehuset, da ble det for dumt for meg. 

Du har jo misforstått hele greia. En ser jo på Paradise fordi det nettopp ER sjokkerende dumt! :lol: 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mirai skrev:

Jeg blir like oppgitt hvert år når noen som spiller som gærne blir dritsure for at motstanderne også spiller :P . lol.

Enig! Og at Carl Aksel klikker sånn på at Nina er uærlig? Jeg vet ikke helt hvem som har løyet, manipulert og lurt mest rundt på det hotellet, om det ikke har vært Carl Aksel. Selvinnsikt er en fin bil.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
På 22. april 2016 at 9:49 AM, Kaja skrev:

Jeg syns dere kan skrive mer i tråden, for jeg gidder ikke se det på tv :P

Jeg savner virkelig recapsa! Er det ingen som skriver det i år? 

Tja, du har denne da: http://paradisebloggen.blogg.no:P 

Jeg er veldig lei av Caksel, og håper at Lorden kan snu ting på hodet når han kommer inn nå :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tinkie skrev:

Jeg syntes faktisk at Carl Aksel fortjente å vinne, jeg. Dessverre. :lol: Jeg liker ham SKIKKELIG dårlig! Men han hadde den desidert beste opptredenen. Selv om han ikke vet hva fleip og fakta betyr... :lol:  

Jeg er veldig enig med deg. Han var faktisk den flinkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde skikkelig trua på Stine, blei så sykt skuffa over at hun ikke sendte Carl Aksel hjem. Var sikker på at hu endelig hadde kommet til fornuft, også er hun bare dum som alle andre. 

Også blei jeg litt satt ut over Øystein. Han kan pule hvem han vil, men når Eileen sier at hun sikkert kunne tenkt seg å ha sex med Niklas så er det helt feil? Wtf..  

 

Heia Nina og Jonas.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Mikaela hadde vært litt smartere, så hadde hun og Vegard fått Vegard til å stå hos f. eks Stine, sånn at det var større sannsynlighet for at de selv kunne få sende en hjem.. de hadde sannsynligvis uansett kunne gå tilbake til hverandre neste uke. Istedet kastet de bort fredningen til Vegard ved at han stilte seg et sted han uansett hadde vært 100% trygg uten fredning :lol: .

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...