Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2016 - tråden følger sendetid for TV


Mirai
 Share

Recommended Posts

2 minutter siden, Mud skrev:

Men det er jo PH vi snakker om i tråden :huh:

Ja, men det går jo an å kommentere på ting i et større bilde også, og min kommentar var tiltenkt dere som diskuterer hvorvidt CA er den mest verdige vinneren på bakgrunn av handlingene hans eller ikke, basert på argumentene om at det må han jo være, så god han har vært til å spille.

Jeg synes forøvrig at Øystein og Eileen burde vinne, fordi Ø definitivt er den beste spilleren der inne, som har haika med CA og gått under radaren på de fleste. ;) 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Du har jo misforstått hele greia. En ser jo på Paradise fordi det nettopp ER sjokkerende dumt!  

På minnene mine på Facebook delte jeg dette bildet for noen år siden   

I den grad man kan misslike et menneske etter å ha sett det på TV, så missliker jeg Carl Aksel vanvittig mye. For en drittsekk... Og så hevder han fortsatt at han ikke har løyet en eneste ga

Posted Images

Akkurat nå, Sprettballen skrev:

Veldig enig med deg der. Den største feilen med Nina, er at de fleste ser henne som kynisk og kald, i motsetning til CA. Som gjerne er like kynisk og kald han også, men det er ikke slik han framstår ovenfor de andre. Det gjør at de andre deltagerne ikke stoler på henne. Hun gjorde det også enda verre for seg selv ved å sende ut Eileen, for da viste hun enda tydeligere ovenfor gruppa hva hun er i stand til å gjøre for å komme opp og fram selv(selv om jeg forstår hvorfor hun valgte som hun gjorde). CA har spilt mindre åpenlyst enn det Nina gjorde, i tillegg har han også hatt flere som stoler på han enn det Nina har hatt. Det er jo bare å se gang på gang hvor han har sneket seg ut av sine egne løgner når han blir "tatt" uten at det har fått noen særlige konsekvenser for han, fordi de som stoler på han, ikke tror han kan gjøre noe så slemt mot dem. 

At hun backstabbet både Eileen og Mikela så nærme finalen gjorde uansett at hun ikke hadde fått særlig mange stemmer i en finale.  Hun glemte å tenke så langt gitt... 

Daniel hadde kanskje stemt på Jonas, men det ville vært eneste stemmen det paret hadde fått fordi hun rævkjørte hele alliansen sin. Hun glemte at selv om hun er kynisk så er ikke de andre det.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mud skrev:

At hun backstabbet både Eileen og Mikela så nærme finalen gjorde uansett at hun ikke hadde fått særlig mange stemmer i en finale.  Hun glemte å tenke så langt gitt... 

Daniel hadde kanskje stemt på Jonas, men det ville vært eneste stemmen det paret hadde fått fordi hun rævkjørte hele alliansen sin. Hun glemte at selv om hun er kynisk så er ikke de andre det.. 

Ja, hadde tenkt å tilføre akkurat det. Hun tenkte ikke langsiktig nok. Verken hun eller Jonas står noe særlig høyt i kurs hos de andre deltagerne, så selv om de hadde kommet til finalen, så skal det godt gjøres at de hadde vunnet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev:

Ja, men det går jo an å kommentere på ting i et større bilde også, og min kommentar var tiltenkt dere som diskuterer hvorvidt CA er den mest verdige vinneren på bakgrunn av handlingene hans eller ikke, basert på argumentene om at det må han jo være, så god han har vært til å spille.

Jeg synes forøvrig at Øystein og Eileen burde vinne, fordi Ø definitivt er den beste spilleren der inne, som har haika med CA og gått under radaren på de fleste. ;) 

Jeg heier også på Øystein og Eileen slik det er nå,  men jeg er ikke nødvendigvis enig i at Øystein er mer verdig enn CA gitt :lol:

Ø har bare pult,  smilt og snakket alle etter munnen. Eneste grunnen til at han er i finalen er fordi han er BFF med CA liksom :lol:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mud skrev:

Jeg heier også på Øystein og Eileen slik det er nå,  men jeg er ikke nødvendigvis enig i at Øystein er mer verdig enn CA gitt :lol:

Ø har bare pult,  smilt og snakket alle etter munnen. Eneste grunnen til at han er i finalen er fordi han er BFF med CA liksom :lol:

Ja, han er skikkelig god til å freeride. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lola Pagola skrev: Irriterer meg og at Jørgen vil dele pengene med Sandra, som ligger rundt og ikke er interessert i ham. Dårlig gjort ovenfor Stine.

I all dager? Hva slags moralkodeks er det du opererer med, egentlig? :blink: Det handler jo om hva Jørgen føler, og han er forelska i Sandra. Samma om hun har hatt sex med folk hun har hatt lyst til å ligge med, vel, hun skylder jo ikke Jørgen noe, akkurat som han ikke skylder Stine noe? Et lekent forhold til sex er vesentlig sunnere enn et fylt av skam og eierskap i alle fall. [emoji6] 

Jeg har ikke sett på noe denne uka, og får neppe sett heller. Men det morsomme har ikke vært spillet for min del i de 7-8 episodene jeg har sett, men intervjuene og måten de er på, og jeg tipper vi ikke får sett så mye til det utover desperat prat om finalen og tvister og konspirasjoner. [emoji3] 

? altså jeg synes ikke det er dårlig gjort at hun ligger med folk, for all del, det gjør hun som hun vil med. Og såklart skylder hun gan ikke noe, ikke det jeg mente. Det irriterer meg bare at Jørgen ikke ser at hun ikke er interessert, hele forholdet er jo ganske ensidig. Og det er dårlig gjort ovenfor Stine å slippe kula, fordi hun er partneren hans. Men for all del, jeg elsker et skikkelig kulesmell jeg, så jeg håper jo på det, uansett par. Det er jo et spill. Eller, blir skuffa om Eileen eller Øystein slipper. Men det tror jeg ikke de gjør.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Lola Pagola skrev:

? altså jeg synes ikke det er dårlig gjort at hun ligger med folk, for all del, det gjør hun som hun vil med. Og såklart skylder hun gan ikke noe, ikke det jeg mente. Det irriterer meg bare at Jørgen ikke ser at hun ikke er interessert, hele forholdet er jo ganske ensidig. Og det er dårlig gjort ovenfor Stine å slippe kula, fordi hun er partneren hans. Men for all del, jeg elsker et skikkelig kulesmell jeg, så jeg håper jo på det, uansett par. Det er jo et spill. Eller, blir skuffa om Eileen eller Øystein slipper. Men det tror jeg ikke de gjør.

Jeg hadde elsket det hvis søte snille Eileen smalt kula i bakken så det smalt :lol:

 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lola Pagola skrev:

? altså jeg synes ikke det er dårlig gjort at hun ligger med folk, for all del, det gjør hun som hun vil med. Og såklart skylder hun gan ikke noe, ikke det jeg mente. Det irriterer meg bare at Jørgen ikke ser at hun ikke er interessert, hele forholdet er jo ganske ensidig. 

Nå er det jo ett par, så litt følelser må jo ha vært der :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mud skrev:

Jeg hadde elsket det hvis søte snille Eileen smalt kula i bakken så det smalt :lol:

 

 

Ja! Men tviler på det siden Øystein redda henne inn igjen :P

Kjedelige finalepar.... Eneste jeg liker er Eileen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lola Pagola skrev: ? altså jeg synes ikke det er dårlig gjort at hun ligger med folk, for all del, det gjør hun som hun vil med. Og såklart skylder hun gan ikke noe, ikke det jeg mente. Det irriterer meg bare at Jørgen ikke ser at hun ikke er interessert, hele forholdet er jo ganske ensidig. 

Nå er det jo ett par, så litt følelser må jo ha vært der :ahappy:

Er de det ja :D da var det vel ikke så ensidig som de har klippet det til sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lola Pagola skrev:

Ja :D

Og jeg lurer fortsatt på hva de egentlig bruker tiden på, hva som ikke kommer med. De blir jo aldri filmet når de spiser middag; men der gjør de vel...

Mikela skriver litt om det i sin blogg (mener jeg å huske)
Det samme gjør Eileen i sin blogg (bla litt ned så kommer fordeler og ulemper med PH, samt litt om hva de gjør der når kameraene ikke filmer)
 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy hvis Eileen og Øystein vant, også slipper Eileen kula på 300.000 fordi hun hele tiden har spilt med Mayoo og deler med han :D

Var fett det året Vida-Lill slapp kula så Stian fikk noe, og Miguel ingenting :D  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper egentlig at Øystein og Eileen vinner, jeg digger Eileen. Litt morsomt, for hun irriterte meg skikkelig i starten :P På den annen side hadde det vært morsomt om CA og Stine vant, og Stine slapp kula, sånn som i sesongen med Vida-Lill og Miguel. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ble (blidde?) glad, fortjent. Eileen har jeg så sansen for, så glad hun vant. Øystein er fin han og, så fortjent der og, selv om han har glidd igjennom.

Carl Axel viste seg som en bedre taper enn jeg hadde trodd.

Da blir det å følge med på serien som følger dem 100 dager etter Paradise nå da ?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...