Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2016 - tråden følger sendetid for TV


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Du har jo misforstått hele greia. En ser jo på Paradise fordi det nettopp ER sjokkerende dumt!  

På minnene mine på Facebook delte jeg dette bildet for noen år siden   

I den grad man kan misslike et menneske etter å ha sett det på TV, så missliker jeg Carl Aksel vanvittig mye. For en drittsekk... Og så hevder han fortsatt at han ikke har løyet en eneste ga

Posted Images

Utrolig dumt av Nina å stole på Øystein! Men altså...wow...jeg regna med det ville komme en twist, for de pleier aldri å spoile så mye av det som blir sagt tidligere på dagen  hvis det er det som faktisk skjer på kvelden. Det hadde jeg rett i! Såååå førnøyd når jeg skjønte at hatten ville save Jona :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble glad da Jonas ble reddet ? håper han og Nina finner en måte å stå sammen på. Eller er det de parrene som er nå som står sammen i finalen og? Siden dette var siste parsermoni...

Er fortsatt leit at Eileen røk, men Nina var den eneste andre jenta jeg heiet på så har sånn sett fortsatt to favoritter og heie på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lola Pagola skrev:

Ble glad da Jonas ble reddet ? håper han og Nina finner en måte å stå sammen på. Eller er det de parrene som er nå som står sammen i finalen og? Siden dette var siste parsermoni...

Er fortsatt leit at Eileen røk, men Nina var den eneste andre jenta jeg heiet på så har sånn sett fortsatt to favoritter og heie på.

Nei, det kan fortsatt være de kan stå sammen i finalen. De får en del fristelser og tvister i finaleuka som omrokkerer på parene stort sett.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Christine skrev:

Irriterende at de klarte å lekke et bilde fra finalen! Uka blir ikke like spennende nå :( 

Nei, den gjør ikke det. Er ikke første gangen at vinneren av PH lekkes sånn heller.
Så folkens: Dere som IKKE vil vite hvem som vinner, hold dere unna KG osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee ? Eileen og Øystein! Ingen tvil om hvem jeg vil skal vinne. Må si jeg har fått litt sansen for Øystein, han er jo veldig snill og sjarmerende, om enn ikke et ludder.

Carl Axel og Sandra er jeg ikke begeistret for. Og Sandra er dødsirriterende "jeg er så blid hele tiden jeg".

Jørgen og Stine er litt intetsigende, og irriterende at de står i finalen. Synes ikke det er så fortjent.

Irriterer meg og at Jørgen vil dele pengene med Sandra, som ligger rundt og ikke er interessert i ham. Dårlig gjort ovenfor Stine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes på en måte det var litt fortjent at CA kom inn igjen. Han har jo spilt spillet heftig og røk på en rimelig urettferdig måte. Samme med Eileen. Det jeg er mest irritert for er at Jørgen var kjappere med å kaste kula enn Nina. Alt håp trenger jo kanskje ikke være ute enda? Kan være det blir flere innbyttetvister...selv om jeg ikke helt skjønner hvem som da skulle bytta ut sin partner med Jonas eller Nina. Evt at juryen får et valg om å bytte inn en av sine mot en av deltagerne...who knows.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lola Pagola skrev:

Irriterer meg og at Jørgen vil dele pengene med Sandra, som ligger rundt og ikke er interessert i ham. Dårlig gjort ovenfor Stine.

I all dager? Hva slags moralkodeks er det du opererer med, egentlig? :blink: Det handler jo om hva Jørgen føler, og han er forelska i Sandra. Samma om hun har hatt sex med folk hun har hatt lyst til å ligge med, vel, hun skylder jo ikke Jørgen noe, akkurat som han ikke skylder Stine noe? Et lekent forhold til sex er vesentlig sunnere enn et fylt av skam og eierskap i alle fall. ;) 

Jeg har ikke sett på noe denne uka, og får neppe sett heller. Men det morsomme har ikke vært spillet for min del i de 7-8 episodene jeg har sett, men intervjuene og måten de er på, og jeg tipper vi ikke får sett så mye til det utover desperat prat om finalen og tvister og konspirasjoner. :D 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mirai skrev:

Han har spilt mye, og han har manipulert folk. På bakgrunn av det fortjener han kanskje å vinne. På bakgrunn av hva slags person jeg syns han fremstår som, fortjener han ikke å vinne.. :lol: 

Alle har manipulert folk der inne.  Han har bare vært veldig mye bedre på det :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mud skrev:

Alle har manipulert folk der inne.  Han har bare vært veldig mye bedre på det :P

 

Ja, alle har vært med i spillet, men ikke alle har vrengt ut av seg like mye kvalmt som det han har. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fascinerende å tenke på at det var Christer Falch som skapte den trenden med at den mest manipulative og utspekulerte personene med på en produksjon, er den som fortjener å vinne slikt, ikke de som faktisk er ålreite, morsomme, bidragsytende, som kan ting osv. De skal en få kippa ut så snart som mulig. :P Splitt og hersk! Les deg opp på "Fyrsten" og brenn alle bruer! :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev:

Jeg synes det er fascinerende å tenke på at det var Christer Falch som skapte den trenden med at den mest manipulative og utspekulerte personene med på en produksjon, er den som fortjener å vinne slikt, ikke de som faktisk er ålreite, morsomme, bidragsytende, som kan ting osv. De skal en få kippa ut så snart som mulig. :P Splitt og hersk! Les deg opp på "Fyrsten" og brenn alle bruer! :lol: 

Det er jo et psykologisk spill. Det er jo hele poenget med PH, det er det hele konseptet er bygget på :)

Det har svært lite med Herr Falck å gjøre, konseptet er hentet fra andre land :)

Vi seere heier jo selvfølgelig på de som fremstår som hyggeligst og ærligst,  men det er i bunn og grunn irrelevant.  Det er de som bygger de sterkeste alliansene og som er best likt der inne som vinner.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mud skrev:

Det er jo et psykologisk spill. Det er jo hele poenget med PH, det er det hele konseptet er bygget på :)

Det har svært lite med Herr Falck å gjøre, konseptet er hentet fra andre land :)

Vi seere heier jo selvfølgelig på de som fremstår som hyggeligst og ærligst,  men det er i bunn og grunn irrelevant.  Det er de som bygger de sterkeste alliansene og som er best likt der inne som vinner.  

Nå misforsto du fullstendig, jeg snakker om reality-serier i allmennhet, ikke Paradise Hotel isolert, og det har alt med herr Falch å gjøre hvordan samtlige realityserier i etterkant har forma sine deltakere og vinnere. :)

Christer Falch vant første sesong av Robinsonekspedisjonen ved å manipulere og lure seg til finalen, og det var pga han at begrepet "drittsekk-tv" blei mynta. Han fortalte villig vekk hvordan han hadde planlagt hele strategien sin ved å lese seg opp på "Fyrsten" av Machiavelli og valgte seg ut de "svakeste" fordi han visste han kunne stole på dem. Med på den sesongen var feks en lege som var som en ekte Robinson: Han kunne alle spiselige vekster, bygde ting, jakta. Han svømte tilogmed med havskilpaddene utenfor øya ved å holde dem i finnene og følge med under vann! Han "fortjente" å vinne i egenskap av å være beste egna, best likt, ved å ha mye å bidra med. Men han blei selvsagt sendt ut så fort det lot seg gjøre, fordi han var en trussel. Og etter det satt trenden seg (tidlig på 2000-tallet fikk reality-tv MYE presse og deltakerne blei behandla som popstjerner), og alle realitydeltakere siden har vært opptatte av allianser, manipulering og det å bli kvitt dem som kanskje fortjener mest å vinne i egenskap av hvem de er som personer, ikke hvem de klarer å alliere seg med og lure.

Akkurat på Paradise kreves det jo ingen spesielle evner for å "overleve", men jeg synes det er fascinerende at så mange mener at CA fortjener å vinne fordi han har vært den mest eksplisitte "spilleren" der inne. :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev:

Nå misforsto du fullstendig, jeg snakker om reality-serier i allmennhet, ikke Paradise Hotel isolert, og det har alt med herr Falch å gjøre hvordan samtlige realityserier i etterkant har forma sine deltakere og vinnere. :)

Christer Falch vant første sesong av Robinsonekspedisjonen ved å manipulere og lure seg til finalen, og det var pga han at begrepet "drittsekk-tv" blei mynta. Han fortalte villig vekk hvordan han hadde planlagt hele strategien sin ved å lese seg opp på "Fyrsten" av Machiavelli og valgte seg ut de "svakeste" fordi han visste han kunne stole på dem. Med på den sesongen var feks en lege som var som en ekte Robinson: Han kunne alle spiselige vekster, bygde ting, jakta, han svømte tilogmed med havskilpaddene utenfor øya. Han "fortjente" å vinne i egenskap av å være beste egna, best likt, ved å ha mye å bidra med. Men han blei selvsagt sendt ut så fort det lot seg gjøre, fordi han var en trussel. Og etter det satt trenden seg (tidlig på 2000-tallet fikk reality-tv MYE presse og deltakerne blei behandla som popstjerner), og alle realitydeltakere siden har vært opptatte av allianser, manipulering og det å bli kvitt dem som kanskje fortjener mest å vinne i egenskap av hvem de er som personer, ikke hvem de klarer å alliere seg med og lure.

Akkurat på Paradise kreves det jo ingen spesielle evner for å "overleve", men jeg synes det er fascinerende at så mange mener at CA fortjener å vinne fordi han har vært den mest eksplisitte "spilleren" der inne. :) 

Men det er jo PH vi snakker om i tråden :huh:

CA fortjener ikke å vinne fordi han har vært drittsekk,  men fordi han har brukt SINE evner godt.  Han har evnen til å skape rask tillit og å få alle han prater med til å føle seg spesielle i tilegg til å tenke fremover i spillet .  Det er det paradise hotell handler om. 

Det hjalp ikke Nina at hun er smart , hun skapte ikke tillit. CA har hele "pakka". 

Nei, jeg sier ikke at jeg liker han , men han er definitivt en verdig vinner. 

Selv om jeg heiet på Jonas :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mud skrev:

Men det er jo PH vi snakker om i tråden :huh:

CA fortjener ikke å vinne fordi han har vært drittsekk,  men fordi han har brukt SINE evner godt.  Han har evnen til å skape rask tillit og å få alle han prater med til å føle seg spesielle i tilegg til å tenke fremover i spillet .  Det er det paradise hotell handler om. 

Det hjalp ikke Nina at hun er smart , hun skapte ikke tillit. CA har hele "pakka". 

Nei, jeg sier ikke at jeg liker han , men han er definitivt en verdig vinner. 

Selv om jeg heiet på Jonas :P

 

Veldig enig med deg der. Den største feilen med Nina, er at de fleste ser henne som kynisk og kald, i motsetning til CA. Som gjerne er like kynisk og kald han også, men det er ikke slik han framstår ovenfor de andre. Det gjør at de andre deltagerne ikke stoler på henne. Hun gjorde det også enda verre for seg selv ved å sende ut Eileen, for da viste hun enda tydeligere ovenfor gruppa hva hun er i stand til å gjøre for å komme opp og fram selv(selv om jeg forstår hvorfor hun valgte som hun gjorde). CA har spilt mindre åpenlyst enn det Nina gjorde, i tillegg har han også hatt flere som stoler på han enn det Nina har hatt. Det er jo bare å se gang på gang hvor han har sneket seg ut av sine egne løgner når han blir "tatt" uten at det har fått noen særlige konsekvenser for han, fordi de som stoler på han, ikke tror han kan gjøre noe så slemt mot dem. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...