Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2016 - tråden følger sendetid for TV


Mirai
 Share

Recommended Posts

11 timer siden, Mirai skrev:

Hvis Mikaela hadde vært litt smartere, så hadde hun og Vegard fått Vegard til å stå hos f. eks Stine, sånn at det var større sannsynlighet for at de selv kunne få sende en hjem.. de hadde sannsynligvis uansett kunne gå tilbake til hverandre neste uke. Istedet kastet de bort fredningen til Vegard ved at han stilte seg et sted han uansett hadde vært 100% trygg uten fredning :lol: .

Enig. Likevel forstår jeg hvorfor Vegard kjørte safe, han er såpass ny at det kunne ført til at han ble sendt ut selv. Vegard virker til å ha litt mellom ørene. Han kjøper ikke det Carl Aksel sier sånn uten videre og vil ikke være noe brikke i hans spill, det er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Du har jo misforstått hele greia. En ser jo på Paradise fordi det nettopp ER sjokkerende dumt!  

På minnene mine på Facebook delte jeg dette bildet for noen år siden   

I den grad man kan misslike et menneske etter å ha sett det på TV, så missliker jeg Carl Aksel vanvittig mye. For en drittsekk... Og så hevder han fortsatt at han ikke har løyet en eneste ga

Posted Images

Godt å se at Carl Aksel ikke styrer alt der inne...

Celester stakkars, hun skjønte jo ikke at hun spilte seg selv ut.

Hun var jo mer underholdende enn Jonas, men jeg heier jo på Jonas og Nina, så da må jo noen ofres underveis...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikaela og Celester burde pratet med Jørgen og prøvd å overbevise han om at Carl Aksel ikke er bra for ham på lang sikt, og dermed fått han med på planen så han kunne reddet Celester fremfor Stine. Dessverre er alle guttene der inne bortsett fra Jonas og Daniel whipped by Carl Aksel, og tør ikke å sette en tå utenfor "alliansen". Ganske festlig at de tror at alle bortsett fra to stk kan være en allianse... Kudos til Mikaela for at hun tør å ta de valgene hun gjør og sier det høyt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Nå ser det ut til at hun der marsvin-fniseren kommer tilbake igjen (husker ikke hva hun heter, hun som blei så sjokka over å bli sendt hjem, som sto med CA en stund), men kan de ikke snart slutte å ta folk tilbake, da? Det bør jo tynnes litt i rekkene snart? :P

Klarer ikke med min beste evne å skjønne hvem du mener..:drool:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Hun som ser ut som et marsvin når hun fniser (som hun gjør hele tida), vel! :D  

Malin?

RED: Jeg skjønner egentlig ikke at flere ikke gjennomskuer Carl Aksel. Det er jo bare å se hva han gjorde med Stine, som redda han forrige uke. Nå kom det inn en jente denne uken som han likte bedre og da gikk han for henne i stedet for å holde det han lovet Stine. At ikke gutta spesielt ser det? Greit nok at han gjemmer seg bak at han ikke hadde noe "valg", men han hadde jo det. Han viste jo med hele seg at han ville at hun nye skulle velge å splitte han og Stine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt enig, fatter ikke at de ikke ser gjennom alle de partnerbyttene og spillingen hans?! Hvorfor stoler de sånn på en som skal "bestemme" over alt og alle hele tiden? 
Jeg klarer ikke slutte å se på, men jeg syns det er litt rart og kjedelig at hele serien omtrent handler om Carl Aksel.. 

Det virket som det er Malin som kommer igjen ja, noe jeg heller ikke skjønner at produksjonen gjør. Det er jo masse spill der inne fra før av mtp. Nina, Mikaela og Jonas mot "alle", og de vil mest sannsynlig styrke Hoffet ved å sende inn henne igjen. Bah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mirai skrev:

Ja helt enig, fatter ikke at de ikke ser gjennom alle de partnerbyttene og spillingen hans?! Hvorfor stoler de sånn på en som skal "bestemme" over alt og alle hele tiden? 
Jeg klarer ikke slutte å se på, men jeg syns det er litt rart og kjedelig at hele serien omtrent handler om Carl Aksel.. 

Det virket som det er Malin som kommer igjen ja, noe jeg heller ikke skjønner at produksjonen gjør. Det er jo masse spill der inne fra før av mtp. Nina, Mikaela og Jonas mot "alle", og de vil mest sannsynlig styrke Hoffet ved å sende inn henne igjen. Bah.

Blir jo litt interessant å se om han bytter ut hun nye til fordel for Malin igjen da. Jørgen er jo litt på knærne etter hun nye, og da står ikke Stine spesielt trygt. Kan jo bli drama nok der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å henge med denne sesongen desverre,  men jeg må innrømme at jeg - ytterst motvillig - synes Carl Aksel fortjener å vinne.  Om han kommer til finalen er jeg ganske sikker på at de gamle deltagerene mener det samme.  Han har spilt utrolig godt. Han har rundspilt alle hitill. 

Ellers digger jeg Jonas hardt og hemningsløst.  My kind of guy og et friskt pust i paradise -sammenheng.  

Morsomt nok den MINST Harry fyren som noensinne har sjekket inn, ikke at de andre deltagere noensinne kommer til å få så mye selvinnsikt at de forstår at det er de som er Harry :P

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mud skrev:

Klarer ikke helt å henge med denne sesongen desverre,  men jeg må innrømme at jeg - ytterst motvillig - synes Carl Aksel fortjener å vinne.  Om han kommer til finalen er jeg ganske sikker på at de gamle deltagerene mener det samme.  Han har spilt utrolig godt. Han har rundspilt alle hitill. 

Ellers digger jeg Jonas hardt og hemningsløst.  My kind of guy og et friskt pust i paradise -sammenheng.  

Morsomt nok den MINST Harry fyren som noensinne har sjekket inn, ikke at de andre deltagere noensinne kommer til å få så mye selvinnsikt at de forstår at det er de som er Harry :P

 

Jonas er herlig :)
Heier på han og Nina jeg, men, mistenker at CA havner i finalen og vinner. Han har rundspilt alle, og uansett hvor ekkel jeg synes han er på skjermen, så fortjener han jo sånn sett å vinne.
Blir spennende å se hvem han blir stående med til slutt. Mye skjer mot finalen. 

Lurer ofte på hvordan disse folkene er utenfor hotellet. De sier jo selv at mye er regissert, og det redigeres jo til den store gullmedalje har jeg skjønt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den grad man kan misslike et menneske etter å ha sett det på TV, så missliker jeg Carl Aksel vanvittig mye.

For en drittsekk...

Og så hevder han fortsatt at han ikke har løyet en eneste gang.

Da lurer jeg på om han virkelig tror det selv, eller om det også er bare en bevisst løgn?

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET er det jeg også stusser på. Hvorfor har ikke noen callet ham ut på den bullshiten? Han sendte jo ut Synnøve i uke EN (eller var det to?) etter å ha lovet at hun kunne stole på ham, liksom. Og sånn har det fortsatt.

 

Sukk. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren og da... ville at Eileen skulle vinne. Ærlig og snill jente...

Litt kjedelig at CA røk, han var morsom. Men ville ikke at han skulle vinne. Men... Nina har jo en makt, kanskje hun kan gjenopplive?

Jeg tror de kommer tilbake. Iallefall en av dem. Tror ikke produksjonen vil ha noen av dem ut enda egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lola Pagola skrev:

 

Søren og da... ville at Eileen skulle vinne. Ærlig og snill jente...

 

Litt kjedelig at CA røk, han var morsom. Men ville ikke at han skulle vinne. Men... Nina har jo en makt, kanskje hun kan gjenopplive?

Jeg tror de kommer tilbake. Iallefall en av dem. Tror ikke produksjonen vil ha noen av dem ut enda egentlig?

Og så er det jo noe med at det å dabble with the dark arts sjelden er noen god idé... 

Så ikke på i dag, men om Eileen røyk, så betyr det at Sandra har boka, da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lola Pagola skrev:  

Søren og da... ville at Eileen skulle vinne. Ærlig og snill jente...

 

Litt kjedelig at CA røk, han var morsom. Men ville ikke at han skulle vinne. Men... Nina har jo en makt, kanskje hun kan gjenopplive?

Jeg tror de kommer tilbake. Iallefall en av dem. Tror ikke produksjonen vil ha noen av dem ut enda egentlig?

Og så er det jo noe med at det å dabble with the dark arts sjelden er noen god idé... 

Så ikke på i dag, men om Eileen røyk, så betyr det at Sandra har boka, da? 

Det over er SandyEyeCandy. Quoten ble ødelagt.

Jeg har på følelsen at det er Jonas egentlig, jeg vet ikke om noen andre kunne sendt ut CA? Folk er jo ganske feige der inne. Men Jonas driter i alle andre, og kjører sitt eget løp. Sandra ville vel heller sendt ut Jonas enn CA? Håper vi får vite i dag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kanskje en fylt kong, f.eks. med V&H? Fryser du den i forkant så varer den lenger☺️
    • Hei! Valpen er nå snart 6 mnd gammel og har mer eller mindre blitt "ferdig" med snusematte og puslespill. (Han løser de for fort..) Jeg kunne trengt noen tips til mental stimuli jeg kan gi han under arbeidstid, gjerne som kan lages i forveien. Han er med meg på jobb så det er vel egentlig bare fantasien som setter stopper her. Har tilgang til kjøleskap men ikke fryser, så det burde være noe jeg kan fryse dagen før eventuelt - hvis det skal fryses. Tar imot alle tips med åpne armer!!
    • Se på miniature american shepherd, eventuelt. De går gjerne mer under "familiehund" enn hva aussie gjør, og ser ut som en aussie i miniatyrform. Men det er en godkjent rase.  
    • Miniature American Shepherd! Ville ha en mellomstor hund med medium energinvå som kunne være med på fjellturer på hytta, og falt da på denne. Vet ikke helt hvor medium det energinivået hans faktisk er, men. 😉 Positivt: Allsidig rase med en god avknapp Negativt: Redd for sin egen skygge og er en skikkelig borrelås-hund. Ikke at borrelås-delen nødvendigvis er så negativ, men det er kjekt at de kan være litt selvstendige også.
    • Noen som har erfaring med Købers hundefôr?   Hunden min startet på det i går (lam og ris), fordi hun til tider klør litt på potene og ofte får litt myk avføring av alle andre typer fôr, så prøver å minimere ingrediensene hun får i seg. Leser at hunder får mye avføring på det, og erfarte det samme i dag tidlig. Er det egentlig en ulempe? Nyttiggjør hun seg dårlig av fôret når det kommer mye ut igjen, slik at hun vil trenge mer mat for å holde vekta osv.? Var fast avføring, så det er jo et godt tegn hvertfall
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...