Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Raksha skrev:

Godt jeg gjør stort inntrykk på folk. Ingen (andre enn gubben)  som har kommentert at jeg har klippet meg. :aww: og ja, har møtt folk :lol:

 

Lufte hunder og så legge seg, håpe på bedre form i morgen.  

Jeg farget håret sort for snart to uker siden, og det er kun tre som har kommentert det. @JeanetteH så det med en gang da jeg la ut et bilde av meg og Glam på FB samme kveld, ei god venninne var hos meg i nesten tre kvarter før hun så det, og @Torilkommenterte det med en gang. Jeg tilbragte hele den helga i møte med 30 bernerfolk som kjenner meg ganske godt, og ingen sa det. Ingen i koret så det. 

Moralen er at vi burde gi mer **** i hvordan vi kler, grer og sminker oss, for ingen ser det likevel :D

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

3 minutter siden, Raksha skrev:

Godt jeg gjør stort inntrykk på folk. Ingen (andre enn gubben)  som har kommentert at jeg har klippet meg. :aww: og ja, har møtt folk :lol:

Vi hadde bursdagsbesøk med hele slekten på besøk i dag, ingen sa noe..... ikke mine foreldre som så meg i går kveld heller..... :fear: Føler meg litt usynlig .... Det er greit det, skal ikke gidde å kommentere deres hår neste gang ihvertfall :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ei hukatt som tissa OVERALT. Da mener jeg overalt. På duker, i senga vår, i gjestesenga, i pusesengene, i hundesengene, på puter, i sofaen - egentlig alt som kunne være mykt. Overmadrassene i sengene er fortsatt ikke helt lekre... Det blir førstepri når vi får noe penger til overs :P 

Utrolig kjedelig når ting blir ødelagt - kattepiss sitter jo mildt sagt vondt :x 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Raksha skrev:

Godt jeg gjør stort inntrykk på folk. Ingen (andre enn gubben)  som har kommentert at jeg har klippet meg. :aww: og ja, har møtt folk :lol:

 

Lufte hunder og så legge seg, håpe på bedre form i morgen.  

En venninne gikk fra blondt til svart hår uten at jeg la merke til det. Jeg har en teori om at det var fordi jeg kjente henne så godt at jeg ser forbi utseendet hennes og bare ser hvordan hun er som person :aww: 

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, SFX skrev:

Jeg farget håret sort for snart to uker siden, og det er kun tre som har kommentert det. @JeanetteH så det med en gang da jeg la ut et bilde av meg og Glam på FB samme kveld, ei god venninne var hos meg i nesten tre kvarter før hun så det, og @Torilkommenterte det med en gang. Jeg tilbragte hele den helga i møte med 30 bernerfolk som kjenner meg ganske godt, og ingen sa det. Ingen i koret så det. 

Moralen er at vi burde gi mer **** i hvordan vi kler, grer og sminker oss, for ingen ser det likevel :D

Liker den moralen!

5 minutter siden, HeleneFS skrev:

Vi hadde bursdagsbesøk med hele slekten på besøk i dag, ingen sa noe..... ikke mine foreldre som så meg i går kveld heller..... :fear: Føler meg litt usynlig .... Det er greit det, skal ikke gidde å kommentere deres hår neste gang ihvertfall :P .

Join usynlighetsklubben ja. :lol:

Men litt godt det ikke bare er meg da i det minste :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

En venninne gikk fra blondt til svart hår uten at jeg la merke til det. Jeg har en teori om at det var fordi jeg kjente henne så godt at jeg ser forbi utseendet hennes og bare ser hvordan hun er som person :aww: 

:lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SFX skrev:

Jeg er en sucker for gode smil, snille øyne og en hjertelig latter, så etter en halvtime på SpaceWorld gikk jeg ut med nytt mobilabbonement. SIM-kortet er ødelagt, for mobilen fungerte med hans kort. Så da får jeg nytt SIM-kort på mitt gamle nummer, og går fra 5 til 8 GB surfing for 50 kroner mer i måneden, og noen andre frynsegoder. Og som plaster på såret fikk jeg valgfri vare for 500 kroner i butikken, så da oppgraderte jeg minnekortet fra 2 til 64 GB. Da kan jeg leve med at jeg har midlertidig fremmed nummer fram til torsdag klokka 10:00. 

Og hadde dette vært en Hollywood-romcom, så hadde jeg sagt "nå som du har mitt nummer, kanskje jeg kan få ditt også?" For han var supersøt og hyggelig, og jeg tror vi flørta, men jeg aner ikke, og han ba meg komme tilbake på torsdag for å få hjelp til å aktivere nytt SIM-kort med mitt gamle nummer og kansellere abonnementet jeg fikk nå fram til gammelt nummer er overført. For i motsetning til flere her, så kunne jeg tenkt meg ikke å være single de neste 60 årene. Men, jeg er en tafatt, sidrumpa nordmann, så da står jeg bare med rødmede kinn og teite vitser, duknakket hode og dagdrømmer. Mens i Hollywood kunne jeg uten skam spurt om nummeret. Vi gjør jo ikke sånt i Norge, ikke uten å dø sakte innvendig.

God kundeservice, da. Kanskje det bare var det det var, at jeg er en lettlurt sucker som lever litt for mye i filmverdenen.

 

Du får se om det passer bedre og spørre om nummer på torsdag kl. 10:00 ;)

Noen ganger lønner det seg åpenbart. Ikke at jeg tror jeg hadde gjort det da, jeg er for feig for den slags :lol: 

og gratulerer med drektig Foenix!
Håper det fortsetter å utvikle seg og du får noen fine noen ut også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sbtlita skrev:

Lille Alea skal hjerteopereres i mårra ♡ Satser på at hun blir frisk og klarer operasjonen fint. 2 mnd og svak fra før men hun ligger på rikshospitalet så satser på at hun er i de beste hender nå ♡

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Krysser alt som krysses kan for den lille :hug:

2 mnd..stakkars liten :(

 

Det ene systemet jeg bruker ligger nede . Uff da..  Da må jeg surfe litt i stedet. 

Det var da et vodsomt væromslag i dag ? Da er jeg redd skituren utgår i dag :( Ski i regn og vind frister ikke. Pulien kommer uansett til å nekte :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SFX skrev:

Jeg farget håret sort for snart to uker siden, og det er kun tre som har kommentert det. @JeanetteH så det med en gang da jeg la ut et bilde av meg og Glam på FB samme kveld, ei god venninne var hos meg i nesten tre kvarter før hun så det, og @Torilkommenterte det med en gang. Jeg tilbragte hele den helga i møte med 30 bernerfolk som kjenner meg ganske godt, og ingen sa det. Ingen i koret så det. 

Moralen er at vi burde gi mer **** i hvordan vi kler, grer og sminker oss, for ingen ser det likevel :D

:lol::cry: er vi "ingen" ( :P ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg fryktelig til denne våren er forbi og jeg er uteksaminert. Holder på å bli smågal av all reising og å bo i en koffert. Det aller verste er nok underskuddet på søvn og aldri få hentet seg helt inn (har så og si vært konstant syk). Nå er jeg sur og lei, heldigvis snart helg og en liten studiedag i morgen hjelper på humøret. Det var dagens morgenklage herfra :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sluppet barnet avgårde til barnehagen, blåser noe fryktelig ute. Og noen vindkast som er skikkelig guffne så jeg ville helst ha henne hjemme,  men bonden mener det er hysterisk.  Bilturen jeg synes er skummel. Si at han har rett?  Bilen velter eller blåser ikke av veien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Raksha skrev:

Nå har jeg sluppet barnet avgårde til barnehagen, blåser noe fryktelig ute. Og noen vindkast som er skikkelig guffne så jeg ville helst ha henne hjemme,  men bonden mener det er hysterisk.  Bilturen jeg synes er skummel. Si at han har rett?  Bilen velter eller blåser ikke av veien? 

Når det er fare for at biler kan blåse av/velte stenger de veien :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Aslan skrev:

Når det er fare for at biler kan blåse av/velte stenger de veien :) 

Tilogmed i gokk? Takk :) Han skal heldigvis bare lever og så opp igjen til fjøset, så jeg er han ikke hjemme innen rimelig tid så må jeg jo ringe og høre. 

 

@Wednesday høy feber?  Hvor lenge har de hatt det nå? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raksha skrev:

Tilogmed i gokk? Takk :) Han skal heldigvis bare lever og så opp igjen til fjøset, så jeg er han ikke hjemme innen rimelig tid så må jeg jo ringe og høre. 

 

@Wednesday høy feber?  Hvor lenge har de hatt det nå? 

 

Tja, vil tro det ja. Har inntrykk av at vegvesenet er kjappe på sånt :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skikkelig irritert på morgentur idag. Noen har knust en flaske midt på en liten snarvei folk har laget mellom to veier - alle går der! Masse små unger når de skal til skolen og folk når de skal til bussen og mange hundefolk i området. Så det akkurat i det Pigg var på vei til å sette beina på den og fikk rykket ham tilbake. Fikk plukket opp så mye jeg klarte, men en del hadde ramlet ned i en sprekk i isen så det må vi nok slite med til våren også. Hvorfor kan ikke folk bare la være å knuse flasker? :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Hektisk start, nå friminutt så jeg kan trekke pusten litt. Det er vondt å stå opp når man er så trøtt at man ikke ser beint engang. Slumret flere ganger, og til slutt skjønte jeg at om jeg i det hele tatt skulle komme meg opp så måtte jeg snakke til Smula. Hun blir så entusiastisk da, at jeg må våkne :lol: Nevnte Smule vekket meg kl 4 i morres med brekninger. Hun kastet ikke opp da, men var tydelig uvel. Hun hadde glemt det når vi sto opp da, og var like lykkelig over å få mat som vanlig hehe

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Raksha skrev:

Godt jeg gjør stort inntrykk på folk. Ingen (andre enn gubben)  som har kommentert at jeg har klippet meg. :aww: og ja, har møtt folk :lol:

Jeg er sikker på at det er fordi du ble så utrolig flott på håret at folk ikke får frem et eneste ord, men er stumme av beundring :D 

 

Til tross for at gutta mine er superflinke å være sammen med løpeMocca skal jeg innrømme at det var deilig å låne dem vekk til det "verste" er over. Mocca dog, var ikke enig, hun sutret HØYLYTT over at damenes aften er skikkelig oppskrytt, nå har hun jo ingen her til å tøyte seg for :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Tøfflus skrev:

Jeg er sikker på at det er fordi du ble så utrolig flott på håret at folk ikke får frem et eneste ord, men er stumme av beundring :D 

 

Til tross for at gutta mine er superflinke å være sammen med løpeMocca skal jeg innrømme at det var deilig å låne dem vekk til det "verste" er over. Mocca dog, var ikke enig, hun sutret HØYLYTT over at damenes aften er skikkelig oppskrytt, nå har hun jo ingen her til å tøyte seg for :P

:lol: Helt klart! :D

 

:lol: STakkars mocca :aww: 

 

Luftet hunder i blåsten, og henta ved. Vinden har roet seg litt heldigvis, og Bonden kom seg vel tur retur barnehage. Godt jeg skal hente i dag, så slipper jeg å være bekymra for at noe skjer - for da er jeg der jo selv :aww: Mammalogikk. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...