Sprettballen Skrevet 19. Desember 2015 Rapporter Skrevet 19. Desember 2015 Vi fikk pakkene i dag. De hang på postkassen slik som på bildet @Ozzy la ut. Litt teit, for det sto i meldingen jeg fikk på tlf at den fakstisk var lagt på dørmatta, men greit nok det da. Vi var tidlig oppe i dag, så fikk tatt den opp omtrent med en gang den kom. Meldingen kom dog ganske lenge etter at pakkene var hengt på postkassen. Jeg sendte mail til den nå nettopp om å få avslutte abonnementet, og ba om bekreftelse på at det ble avsluttet, så får vi se når jeg får svar. Der synes jeg DoggieBag er bedre, der kan man fryse abonnementet på nettet og får en bekreftelsesmail på rett etterpå. 1 Siter
Poter Skrevet 19. Desember 2015 Rapporter Skrevet 19. Desember 2015 Venter i spenning Tipper Eine blir veldig glad for å få åpne sin egen pakke. Han elsker sånt! Siter
Bananen Skrevet 19. Desember 2015 Rapporter Skrevet 19. Desember 2015 Jeg fikk en mail til at jeg måtte skrive inn evt. etasje jeg bodde i og om det var på høyre eller venstre side om det var blokk. Og da har man jo utgangsdøren også, den er jo låst. Og jeg fikk den utenfor døren. Hm. Siter
Gjest Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 Har enda ikke fått, jeg .... Meh. Siter
KristinR Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 1 time siden, Kangerlussuaq skrev: Har enda ikke fått, jeg .... Meh. Jeg har heller ikke fått. Bestilte 6 desember og blir faktisk litt sur om det ikke kommer i dag. Skulle liksom være julegaver. Siter
Raksha Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 Mine er snart spist opp De elsker alt! Skulle vært en god del mer for fullpris da, men helt kurrant innhold for en hundrelapp. Fikk forøvrig bekreftelse på oppsigelse av abonnementet. Så da regner jeg med alt skal være i orden der. Må bare få regningen først da. Siter
Jeas_89 Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 Er det noen som har fått tilbakemelding når de har sagt opp abonnementet?? Skrev tydelig i mailen at jeg ville ha bekreftelse tilbake, men har ikke hørt noe... Siter
Raksha Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 1 minutt siden, Jeas_89 skrev: Er det noen som har fått tilbakemelding når de har sagt opp abonnementet?? Skrev tydelig i mailen at jeg ville ha bekreftelse tilbake, men har ikke hørt noe... jeg fikk i går, tok noen dager å få svar Siter
Jeas_89 Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 14 minutter siden, Raksha skrev: jeg fikk i går, tok noen dager å få svar De har nok fått en haug av oppsigelser de siste dagene, så det tar nok litt tid å komme gjennom alle 2 Siter
Sofie & Aska Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 Jeg har heller ikke fått bekreftelse på oppsigelsen. Siter
Stine Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 Jeg fikk bekreftelse og faktura idag Siter
Gjest Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 Jeg fikk faktura i dag, pakken har jeg ikke sett... Siter
Bananen Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 Fikk avbestillingssvar og faktura i dag. Siter
Kristiin Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 Faktura har kommet, men ikke noe svar på avbestillingsmail.. Siter
KristinR Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 1 time siden, Kangerlussuaq skrev: Jeg fikk faktura i dag, pakken har jeg ikke sett... Mine kom i dag. Alle tre hang på postkassen, Bør jeg vente med å si opp inntil jeg har fått fakturaene og betalt for de? Siter
Rocket Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 Jeg fikk også bekreftelse på mail om at abbonementet var avbestilt idag. Jeg sendte avbestilling den 17 tror jeg. (Rett etter jeg hadde fått pakken). Har enda ikke sett noe til fakturaen. Siter
Stine Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 5 minutter siden, KristinR skrev: Mine kom i dag. Alle tre hang på postkassen, Bør jeg vente med å si opp inntil jeg har fått fakturaene og betalt for de? Jeg sa opp når jeg fikk pakkene Betalte ikke for de før idag. Siter
KristinR Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 Der har jeg sagt opp abonnementet på alle tre pakkene. Jeg gjorde det både via mail og via kontaktskjemaet på siden deres. Jeg ba samtidig om å få en bekreftelse på at de har mottatt oppsigelsen. Siter
Gjest Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 Har sendt epost med advarsel om at jeg ikke betaler faktura før pakken er mottatt, og at jeg ønsker å avbestille abn. Siter
Ozzy Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 Kanskje de har blitt hengt opp på postkassen din også har naboen stjålet det Siter
Gjest Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 1 time siden, Ozzy skrev: Kanskje de har blitt hengt opp på postkassen din også har naboen stjålet det Haha, nja, naboen hater hunder og postkassen er inni carporten vår. Får gå ut og se om litt :P Siter
Titovn Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 Jeg fikk forrige mnd pakke, og kan ikke si meg imponert. Den hang på postkassa vår, rett ved veien i et boligområdet, så her kunne hvem som helst tatt den. Sånn sett også skuffet over innholdet; det var helt ok men ikke noe jeg ville betalt 300 kr for. Jeg personlig ønsker ikke bæsjeposer i slike pakker - ja det er noe man trenger selvsagt, men jeg syns bare det er mer spennende å få andre ting enn akkurat det for dte føler jeg at jeg fint kan dra ut å handle for selv. Ville mye heller byttet det ut med noe godbiter eller noe. Så for 99 kr var jo det absolutt ikke gærent da, men jeg avbestilte også med en gang etter jeg fikk pakken. Tok litt tid før jeg fikk svar men fikk det til slutt. Jeg vil jo også tro at prisen på pakkene er som de er fordi fraktprisen inngår i dem, ergo koster selve tinga mindre enn pakken, men så legger man på prisen så kanskje man sparer på det på den måten liksom. Nei enn så lenge er jeg mest fornøyd med Doggiebag selv om jeg for øyeblikket ikke har mulighet til å ha dem dessverre. Siter
Tempus Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 Når er betalingsfristen? Vi har dratt bort i jula så håper ikke den er før vi kommer hjem igjen.. Siter
Stine Skrevet 22. Desember 2015 Rapporter Skrevet 22. Desember 2015 2 minutter siden, Tempus skrev: Når er betalingsfristen? Vi har dratt bort i jula så håper ikke den er før vi kommer hjem igjen.. Den var et stykke uti Januar mener jeg å huske Dere som er så forferdet over at pakken hang på postkassa, har dere lås på kassa deres? 1 Siter
Recommended Posts