Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Tekopp skrev:

ikke får jeg doggiebagreklame heller, bare masse tull om "meet senior russian women" :P

Jeg får ikke senior (eller junior for den saks skyld) russian women, her veksler det mellom doggibag, hus, biler og ting jeg faktisk har googlet etter. Så jeg skal ikke klage skjønner jeg :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

6 minutter siden, Aslan skrev:

Jeg får ikke senior (eller junior for den saks skyld) russian women, her veksler det mellom doggibag, hus, biler og ting jeg faktisk har googlet etter. Så jeg skal ikke klage skjønner jeg :lol: 

Som du Googler etter? 
Jaha, så hva har du å si til dette @Tekopp?? :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Aslan skrev:

Jeg får ikke senior (eller junior for den saks skyld) russian women, her veksler det mellom doggibag, hus, biler og ting jeg faktisk har googlet etter. Så jeg skal ikke klage skjønner jeg :lol: 

Jeg får ofte reklame for senior russian women, men jeg kan garantere at jeg aldri, på noe tidspunkt, har googlet etter det :lol: Kommer opp ting jeg HAR googlet etter også da :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Pippin&Symra skrev:

Får ikke frem videoen sjø. :)

Søren.... Den viste en person som tok en real salto opp i senga og endte under dyna :lol:

42 minutter siden, 2ne skrev:

Ja, belgertisper får heller ikke løpetid før de er rundt året gamle. Nora var faktisk halvannet, men hun er jo noe for seg sjøl :lol: Hun løper ikke mer enn en gang i året heller, og knapt nok det - hun har nemlig løpetid nå, og det hadde jeg ikke fått med meg om det ikke var for at jeg klipte klørne hennes forrige helg, og så hvor hoven hun er *flir*

:lol: Lotta hadde jo løpetid bare en gang i året, men de andre jeg har hatt har vært mer normale med 8-9 mnd mellom da - og de viser tyyyydeeeeeliiiiiig at de har løpetid altså :D 

42 minutter siden, 2ne skrev:

Er du purke-Siri? :P 

Neeeeehhhh... hvordan kan du tro det??? Jeg bare påpekte noen kontraktsmessige ting som jeg syntes var litt... ehhhh... ikke helt bra liksom :D 

42 minutter siden, 2ne skrev:

Legger ikke merke til reklamen annet enn på nettbrettet, og da er det mest fordi at det tar halve skjermen :) 

Vanskelig å ikke se den her når den både er under og på siden... men jeg har ikke reklame for noe annet, da... ikke eldre, russiske damer heller :P

3 minutter siden, Wednesday skrev:

Jeg får ofte reklame for senior russian women, men jeg kan garantere at jeg aldri, på noe tidspunkt, har googlet etter det :lol: Kommer opp ting jeg HAR googlet etter også da :P 

Bare innrøm det - du har en greie med senior russien women :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, *Kat84* skrev:

Som du Googler etter? 
Jaha, så hva har du å si til dette @Tekopp?? :rofl:

:lol: 

16 minutter siden, Wednesday skrev:

Jeg får ofte reklame for senior russian women, men jeg kan garantere at jeg aldri, på noe tidspunkt, har googlet etter det :lol: Kommer opp ting jeg HAR googlet etter også da :P 

 

3 minutter siden, Wednesday skrev:

Man kommer vel nesten ikke lenger unna mine preferanser enn det :lol: 

 

:lol::lol: Jaja, hva kan man si, noen får forslag på klær fra zalando og barnevogner, andre får russian women, I rest my case ass :teehe: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, *Kat84* skrev:

Som du Googler etter? 
Jaha, så hva har du å si til dette @Tekopp?? :rofl:

At jeg pr dags dato ikke har prøvd å skaffe meg postordrebrud :P (hva andre som sitter på samme nettverk bedriver kan jeg ikke uttale meg om, men jeg har ikke høye tanker om menneskeheten generelt).

På mitt eget nettverk er det vesentlig mer kickbiker, fjellutstyr og bøker som kommer opp derimot. Og nå tydeligvis doggiebag også, alt er bedre enn usmakelige menneskehandel annonser.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Wednesday skrev:

Man kommer vel nesten ikke lenger unna mine preferanser enn det :lol: 

Pfffft... er bare noe du sier, det :lol:

16 minutter siden, Aslan skrev:

:lol::lol: Jaja, hva kan man si, noen får forslag på klær fra zalando og barnevogner, andre får russian women, I rest my case ass :teehe: 

:lol::lol: 

Skal jeg snart til frisøren... Må vel få litt striper i det også kanskje... Musegrått er vel ikke sånn veldig flatterende... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det teit å male alle vegger hvite unntatt en på kjøkkenet? At en er en annen (lys) farge?   Eller bør alt være samme farge? Litt krise nå, jeg må kjøpe maling til kjøkkenet idag og jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre eller hva som blir pent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusla rundt i skogen i noen timer. Tuslet. Poden måtte undersøke absolutt alt må vite.  Tror turen hadde tatt meg 15-20 min alene :lol: 

Bikkjene fikk fly mye løs siden jeg aldri har møtt folk der tidligere,  men selvfølgelig dukket det brått opp  en mann med en dachs.  Nico kom tilbake relativt raskt ( måtte bare kjefte litt først og snuse ), Toddy prøvde å leke med en ikke særlig lekelysten liten hannhund før han  kom løpende tilbake og satte seg pent. Drittbikkjer.  

Jeg beklagde til mannen og han bare lo heldigvis.  Det var jo tydelig at ingen av hundene mine var hundeaggressive  ( selv om Nico høres sånn ut ), men jeg vet hvor forbanna irriterende løsbikkjer som stormer bort er.. 

Nico løper egentlig ikke så nærme andre hunder når hun er løs,  men det er noe annet når man er 2..

Og Toddy er Toddy. Fryktelig god innkalling når det passer seg sånn :P 

De gikk i bånd resten av turen. Og ingen flere dukket opp :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokkers mekanikk altså! Det er så gøy når en får det til, og så sykt frustrerende når en ikke får det til! Og nå får jeg altså ikke til. 

Også har jeg lyst til å ha lyst på godteri, men jeg orker ikke. Spiser godteri likevel. At jeg ikke er tjukkere enn jeg er, er nærmest et mirakel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våken og fortsatt høy på Ghost-konserten vi var på i går. Helt fantastisk, en once-in-a-lifetime-ting. Helt til neste gang jeg får sett dem live altså... Uvant å få sove så lenge, men både jeg og gubben trengte det. Tar på å kjøre fra Oslo og hjem midt på natta i tett tåke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ozzy skrev:

Er det teit å male alle vegger hvite unntatt en på kjøkkenet? At en er en annen (lys) farge?   Eller bør alt være samme farge? Litt krise nå, jeg må kjøpe maling til kjøkkenet idag og jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre eller hva som blir pent! 

Ja, det bør være samme farge. Hvis man skal ha kontrast så bør det være skikkelig kontrast, helst i form av tapet eller flis - in my opinion :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, mokken skrev:

Ferdig med både tur og handling før drittværet kom i gang! Nå er det sesongåpning og sofaslækking en stund :ahappy:

Jeg nekter for dritvær helt til det plutselig er der. Foreløpig er det antydning til blå himmel over byfjellene (men nå jinxer jeg det vel sikkert til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kokospaniel skrev:

Jeg nekter for dritvær helt til det plutselig er der. Foreløpig er det antydning til blå himmel over byfjellene (men nå jinxer jeg det vel sikkert til)

Ja det er jo lov å håpe at værdamene tar feil, men det ser ikke akkurat lovende ut for helgen.... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Tekopp skrev:

At jeg pr dags dato ikke har prøvd å skaffe meg postordrebrud :P (hva andre som sitter på samme nettverk bedriver kan jeg ikke uttale meg om, men jeg har ikke høye tanker om menneskeheten generelt).

På mitt eget nettverk er det vesentlig mer kickbiker, fjellutstyr og bøker som kommer opp derimot. Og nå tydeligvis doggiebag også, alt er bedre enn usmakelige menneskehandel annonser.

Ja, det skal sies. Jeg syns ikke det er morsomt at slike annonser opp, syns det er helt horribelt, og glad jeg ikke har hatt det selv! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kokospaniel skrev:

@mokken Alt som er lett og løst ute ble rydda inn forrige helg på stormvarslet som kom da. Det er en helt egen sjarm med hagestoler og putekasser i stua over litt tid må jeg si. Det samme med grill... :sheldon:

Du har ikke mulighet til å stroppe det fast ute, og feste stroppene i en krok på veggen? Det var det min mor og de måtte gjøre, de har for mye ute på verandaen til at alt går inn i boden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå lurer jeg på om Casper egentlig er i stand til å bli feit... heldiggrisen. Han kan jo spise hva som helst, og holder samme vekt uansett. Kanskje han får litt lite mat? Men han får jo og mindre mosjon enn før, og samme mengde mat. Ikke at han er for tynn, han er akkurat passe, men han hadde vært akkurat passe og med et kilo til på kroppen (sånn vinter-passe). Han får to beger tørrfor om dagen, pluss masse ting som "faller" på gulvet. Et par brødskiver, en skalk, , ost, en halv banan, middagsrester, dentastix. Så synes bare det er rart han ikke er bælfeit, er mange som har veldig runde dalmatinere, må si jeg ikke helt skjønner hvordan de får det til :P Jaja.. er ikke bekymret eller noe, han har alltid holdt en jevn vekt, men ble bare litt misunnelig.

Nå tur i sola!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ozzy skrev:

Er det teit å male alle vegger hvite unntatt en på kjøkkenet? At en er en annen (lys) farge?   Eller bør alt være samme farge? Litt krise nå, jeg må kjøpe maling til kjøkkenet idag og jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre eller hva som blir pent! 

Det må være ordentlig kontrast hvis det skal være en annen farge - sånn som hjemme hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Krutsi skrev:

Sendte meg selv hjem fra jobb i dag, oh ligger nå på badet og rister av kulde og spyr.. 

Verden er ****** urettferdig mtp alt man skal få fordi barnet starter i barnehage :P 

:hug:Ritz-kjeks! Og farris og eplejuice blandet 50/50, drikkes i bittesmå slurker. Gir det du trenger av salt og sukker. God bedring!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Tenkte det passet fint med en liten oppdatering, nå som jeg snuser litt innpå forumet igjen og Sydney har blitt en gæmlis Om tre dager har hun rund dag, og har vokst et ordentlig hvitt skjegg. En god gammel dame har hu altså blitt, men ennå sprek som bare det. Akkurat nå chiller vi etter å ha tatt oss en fin tur på fjellet Lett og deilig regn, og lite folk. Tok ikke med kamera, så blir mobilbilder! Hun ser så kompakt og rar ut her, haha Er igrunn spinkel.
    • 13-åringen min har også bare ett gir, og hun løper alle turer. Hun har i tillegg en del muskelsvinn, bilyd på hjertet og en skranglete skulder, så en frisk 13-åring tenker jeg i hvert fall det er uproblematisk å løpe med. Jeg har fått beskjed fra veterinæren om at jeg bare skal la min styre tempoet som hun vil.
    • Jeg har en eldre hannhund på 13 år, blandingshund, mor er husky. Han er et sportstype, bygd lett og rask. Veier 26-29 kg, varier i vekt, pga han fortsatt blir like surrete når nabotispene har løpetid 🙊 Han har alltid vært med på lange gåturer og sykling/løping/ski. Har redusert litt på turene som han er med på, men har han med på intervall løping, maks 4 km.  Han er usedvanlig sprek og holder koken på tur, dersom han sakker tempoet så følger jeg han. Veterinæren sier han er ekstremt sprek og frisk for alderen. Har minimalt med muskelsvinn og bevegelsesapparatet er som på en unghund. Ellers frisk med god hjerte/lunge helse. Hun mener han bare har godt av løpeturene, men jeg bekymrer meg alltid for at det blir for mye.. Han har aldri vist tegn til at det er for mye, han elsker å løpe, og vi går både før og etter løpingen. Han henter seg like fort inn som alltid etter løpeturene.  Har han aldri med på løpetur i solsteik eller over 20 varmegrader. Da holder vi oss til å gå.    Er det noen som har eldre senior hund som de løper med? Skjønner at jeg bare skal være veldig fornøyd med sprek og frisk gammelmann i hus, men jo eldre han blir, jo mer bekymret blir jeg for at noe skal skje han ❤️ 
    • Ja, de roer vel kanskje ned voksingen veldig nå fremover, ikke like eksponensiell som den har vært til nå  
    • Ja, han både tisser og bæsjer. Gjør det samme som han gjør på morgenen, bare noen timer tidligere. Skulle jo tro han ville slitt mer med å holde seg når han var mindre og blære og alt var mindre, enn nå som alt skal ha blitt større.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...