Mud Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 I dag har vi vært på tur i nesten 2 timer. Vi gikk kanskje 500 meter i luftlinje, men Toddy er strålende fornøyd 1 Siter
Bellare Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 1 timers tur ute i regnværet, og ellers har vi daffa på sofaen Siter
MegaMarie Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 Tidi har fått årets første spor! Jeg er superimponert! Kun 2 av 4 pinner som ble med inn da, men alt annet var veldig bra! Vi har ikke gått spor siden i fjor sommer eller noe slikt, og det var et skikkelig rævva spor. I dag løste hun nesten alle oppgavene selv, og det var mange utfordringer. Sporet krysset mange stier, det var veldig ulendt terreng, hjortebæsj midt i sporet. Hun gikk korrekt hele veien utenom et sted hvor sporet krysset stien og hun heller valgte å følge stien. Grunnen til at hun misset pinnene tror jeg var fordi hun var alt for høyt oppe og raste avgårde i sporet. Jeg må være flinkere til å holde henne litt igjen. Tydelig at hun syntes det var veldig gøy ihvertfall! Etterpå fikk hun en liten dekktrening på våt asfalt. Blondie skal få en liten tur senere i dag. Siter
Malamuten Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 6 km sykkeltur med en liten innlagt svømme/badepause, etterfulgt av 2 økter lydighet på vims og avsluttet med en liten lufting og litt mer svømming og en liten lufting og litt svømming på varga Hele 23 grader i skyggen på det varmeste, både godt og litt slitsomt på en gang 1 Siter
Wilhelmina Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 Panikktrening før rallykonkurranse neste helg, snuseguri har nok et snev av innbilt svangerskap og kan ikke så mye som sitt engang nå for tida Det lover jo godt Nå skal vi benytte sjansen til et bad ettersom det er tusen varmegrader her i dag... Siter
Gjest Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 22 hours ago, Monab88 said: Topptur til Hustadnestua i dag. Tok oss god tid, så var ute i 3-4 timer Vakkert der ‹3 Ikke så langt unna mitt barndomshjem, med båt Har sittet mange kvelder i båten inne i fjorden der og fiska, og tilbrakt koselige kvelder på hotellrestauranten sammen med familien min Siter
SofieAurora Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 Gamlemor i huset, Hulda (tibetansk spaniel på snart 13år), er ikke i stand til å gå lange turer lenger, men vi gikk en snau tur rundt hjørnet her hjemme i regnet. Hun hater å gå med regnfrakken sin, men jeg synes hun er så søt med den. Har dessverre ingen bilder av det, men gamlemor var ikke spesielt fornøyd med 10min ut døra i regnet og med frakk på! Siter
Stine Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 34 minutter siden, enna skrev: Vakkert der ‹3 Ikke så langt unna mitt barndomshjem, med båt Har sittet mange kvelder i båten inne i fjorden der og fiska, og tilbrakt koselige kvelder på hotellrestauranten sammen med familien min Hvor er du fra? Siter
Teserere Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 Vi har vært på staffespesialen i helgen, rakk en løpetur før vi dro på fredag, så var det utstilling på lørdag, og idag var det aktivitetsdag med 60m sprint og rallylydighet. Aïda kom på 2.plass av 21 på sprinten! Gårsdagens aktivitet: gå venstresvinger og være pen 4 Siter
Gjest Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 14 minutes ago, Stine said: Hvor er du fra? Emblem, en liten båttur ut av Hjørundfjorden og innover Storfjorden retning Geiranger Siter
Gjest Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 Sporkursets andre dag. Lita var den proffe i dag også, mtp spor. Og polletten fallt ned hos Lotta Glimt fra dagen: Siter
Gjest Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 Joiner tråden. Idag var det søndagstur i regnet med barnet i Vestmarka . Med pause på Gupu var vi ute i 3 timer. Skessa gikk i sele og trakk i rolig skritt og Ellie gikk i flexi og fikk snuse så mye hun ville. Tur med barnet går jo veldig treigt, samtidig som alt blir utforsket. Siter
Nathalie_ Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 Vi har vært på agilitykurs hele helga, Lita lærer fort! Gikk også en liten tur, og i går fikk hun badet litt før kurs. 4 Siter
mokken Skrevet 22. Mai 2016 Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 Liten luftetur før rally trening sammen med tollerduo. All verdens tid, godt selskap og god stemning. Bra dag Kveldslufting fikset K. På torsdag skal Lykke debutere i uoff rally lp, det blir gøy Siter
Wilhelmina Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Skrevet 23. Mai 2016 Tur og passeringstrening sammen med kjørehundgruppa i hundeklubben. Vi trente bl.a. passering i "korridor", og fikk både joggere og syklister gjennom korridoren (tror ikke jeg hadde valgt å jogge gjennom der, for å si det sånn ). Frøkna har ikke passeringsproblemer (og i alle fall ikke når hun skjønner at det er trening), men det var jo mye å forholde seg til i alle fall så nå er hun godt sliten 1 Siter
Bjornal Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Skrevet 23. Mai 2016 Bronsemerketrening og en god tur sammen med resten av banden her oppe. Vi har til og med svømt. Med dekken *facepalm* 1 Siter
mokken Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Skrevet 23. Mai 2016 Små lufteturer hjemme, og masse sofakos på formiddagen. Etter middag ble det halvannen times tur, kløv på Harly og masse fin passeringstrening på Lykke. Selv små gneldrehunder klarte hun å beherske seg ovenfor! Flink jente (Kanskje ikke så mye å juble for når hunden har passert 3 år synes noen, men det har vært endel oppoverbakker så da tar vi med alt som er bra). 2 Siter
Gjest Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Skrevet 23. Mai 2016 Ble en skikkelig løpetur i kveld (og knærne holdt!!) på gjørmete og fuktig sti. Svart nedgrisa hund og fornøyd eier (som hadde glemt astmamedisinen og "oppdaga" det da løpeturen viste seg å gå gjennom område med blomstrende hegg...) Siter
Katharina Skrevet 24. Mai 2016 Rapporter Skrevet 24. Mai 2016 Var i hundeparken i mange timer sammen med tre av bikkjene. Fjerdemann har løpetid så hun måtte være hjemme stakkars. Siter
Gjest Skrevet 24. Mai 2016 Rapporter Skrevet 24. Mai 2016 Igår: Hundeluftetur md meg + tur med mannen. Idag: Hundeluftertur med meg + mini LP økt med meg; Skessa apport & Ellie dekk + stå u marsj Siter
mokken Skrevet 24. Mai 2016 Rapporter Skrevet 24. Mai 2016 Fellestrening rallylydighet der vi fikk trent på to baner med masse forstyrrelser, også en kveldstur i nabolaget litt senere. Siter
Gjest Skrevet 24. Mai 2016 Rapporter Skrevet 24. Mai 2016 Hatt en utrolig fin dag med mye hund - bra for helsa og bra for humøret (som ikke er topp for tiden akkurat). Først tur langs elva med Lita (1 time) , etterfulgt av smellertrening med Lotta (1,5 timer) , deretter prøvde vi oss (testing-testing) på uoffisiell Rallycup (der var vi i 1,5 timer) - vi brøt siden Lotta plutselig ble stokk døv da hun oppdaget "etteller annet" som i det fjerne var mye mer interessant å være opptatt av. Hun ble "helt blånd" og glemte tydeligvis betydningen av alle kommandoer..... Grei erfaring å ta med seg i planlegging av videre trening og jeg ble ikke særlig satt ut , og hun fikk en halv time med miljøtrening etterpå. - Og til slutt i kveld hadde vi en superbra økt med lydighetstrening (2,5 timer) under kyndig blikk og veiledning av Cathrine (Kennel XO ; som alltid får frem det beste i både meg og Lotta føler jeg ) der mange ting "løsna" med små og praktiske grep Virkelig en super dag Siter
Guest Yellow Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Skrevet 25. Mai 2016 Biltur, tuslet i et sentrum og langs havna der, sittet ute på café. Siter
Tonje Skrevet 25. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2016 Fjelltur på 4 timer i dag Tok med meg middagen også, så vi kosa oss skikkelig og tok oss god tid. 6 Siter
Gjest Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Skrevet 25. Mai 2016 En times tur rundt elva med Lotta (gubben turet Lita i dag), etterfulgt av halvannen times lydighets-trening på banen til schnauzerklubben sammen med en gjeng fra klubben der, og etterpå to timer med rallytrening med "Rallytreningsgruppa" jeg er med i. Siter
Recommended Posts