Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva har du gjort sammen med hunden din i dag?


Tonje
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Idag har Aska og jeg blitt heisa ned med tau fra helikopter, satt av på fjellet, og så heisa opp igjen! Litt av en opplevelse!! Jeg var litt nervøs da det ble min tur. Tenk om Aska skulle få panikk..

Vi har gått sesongens første blodsporprøve. 1. premie og 2. plass (av 19 startende)

Idag dro vi til Valnesfjorden på skitur. Hadde en helt fantastisk tur i - 20. Aska var i tillegg en eksemplarisk trekkhund idag. Hun er en stor schæfer, og når hun virkelig tar i så merkes det! Er så

Posted Images

Alt for varmt på dagen til å gjøre noe særlig, valpeskinnet har stort sett lekt sagbruk i hele dag. Fikk trent litt agility på kvelden.

01b82ae5010aaff55e1d95e6f70964d4.jpg

INN I DET MAURBEFENGTE LUSELORTHØLET DER!!? U GOTTA BE KIDDIN' ME!

d41d7130020c44f5c1f7a6638430d97b.jpg

Scwimmmeeeeeel!

Hun er faktisk superflink til å være 4 mnd. Må sette på bremsen før tuneller, pølser og hopp så jeg kan sende henne til riktig hinder. Slamomen løsna sånn helt plutselig i dag :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rask morgenlufting før Lykke og jeg dro på agilittkurs i formiddag. Harly og K var på tur i finværet.

Etter middag var Harly med å "jobbet i hagen" en drøy time mens Lykke lekte sagbruk inne. Når vi fortsatte ute var han oppsynsmann fra stuevinduet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 time i skogen og nå har de fått søke opp godis nede på den inngjerda enga utenfor her. Blaze holder på ennå, så jeg sitter her å venter på at han skal komme inn så jeg kan gå i dusjen. Iherdig han der...

+20min luftetur nå i kveld :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Vært ute 2 timer og sløvet i hagen i dag, med litt godbitsøk også. Hatt middagsbesøk og da sittet ute på terrassen. Jeg og samboer har gått en kveldstur på en times tid (med hund selvsagt). Sommerfølelse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jobb, slo jeg plena i hagen mens hundene vimsa rundt meg og lekte. Deretter gikk vi tur til stranda for svømmetrening på begge hundene. Det er nå Jatzy som svømmer mest, Yoshi synes det er kaldt, vått og ekkelt. Men han henger på da. Ute i ca 2-3 timer i dag :)

13151641_10153956458500091_2199686567805
13139166_10153956459230091_5398299972610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(I går) Sløv dag for den lille på formiddagen og dagen, men lydighetstrening på fellestrening, litt smeller i etterkant og avsluttet av sitt første skikkelige feltsøk hvor hun tok to av tre gjenstander, hadde bare forventet en! Flinke lille whipsen min som slokna som et lys når vi kom hjem :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miljøtrening med lillevalp foran butikk inngang, sett på mennesker som kom og gikk, biler og sykler :) Så måtte hun i badekaret etter at hun klarte å hoppe og lande sidelengs i sitt eget tiss [emoji14]

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har den tobeinte stort sett lagt flat pga varmen. Ble en liten rusletur på ca 40 min, deretter var hundene med på et par ærend. Kloklipp og potestell på Harly når vi kom hjem igjen. Ellers bare 5-10 min lufteturer i nabolaget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går vart det ein ca. 2 timers tur, der vi til slutt endte opp ved Instebøstølen, saman med @Tonje og bikkjene.

Mens i dag har dei kun fått ein kjapp tissetur etter jobb, så blir det vel ein lengre spasertur når sambuar kjem heim frå jobb :) 

13139187_10156813723890468_3205320674453

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vigdis satt streikevakt i 4 t sammen med meg idag, gikk til og det var 7 km, tok en snarvei hjem på 4,5 km :) Tuva har vært på rehab idag og gått 12 min på vanntredemølla (Trym og hu sov sammen med C når Vigdis og jeg var ute) Tenker Trym får en kveldstur etterhvert på 3,5 km.

Red: Trym fikk litt over 5 km, var så deilig temp ute :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alltid går vi vår vanlige strandtur om morgenen, når stranda er helt tom for folk. Det er vanvittig fredfullt!
Det er egentlig ren terapi! 

Sitter å skuer utover stranda i soloppgangen. 
20160512_052907_Koios.jpg

Ellers har klør blitt klippet, og Kiwi har fått sommersveisen sin. 

Eller, dagen startet med at jeg måtte tømme analkjertlene til Minion, før strandturen. :P

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skulle ha vært rallytrening ble til full fest da frøkna spora opp en død rype :teehe:Først glefsa hun i seg hodet, så prøvde hun å slepe med seg resten av skrotten... Litt i største laget med hele fuglen så hun fikk en vinge, men da begynte moroa for den skulle hun jo ikke slippe igjen for alt i verden... Det ble ikke veldig mye trening, for å si det sånn :teehe:

ilcbix.jpg

"Grrr min vinge! Jeg er superfarlig altså så bare glem å ta den!"

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miljøtrening i byen, fikk hilse på dame med stav og paraply. Var litt skummelt først, men etter å ha tenkt litt så var det greit:) Nå er hun sliten og sover tungt. Bearbeider vel inntrykkene:)

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Halvannen times tur, der hunden fikk en hyggelig klappeopplevelse med et barn som var veldig flink med slike beskjedne hunder. Hilst på noe familie som har vært en tur innom her. Senere i kveld tenker jeg hunden blir stusset igjen, er så deilig med hund som kan være kortklippet igjen etter vinteren. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...