Sprettballen Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 Her er en quiz med 99 hunderaser, hvor mange riktige får du? Jeg fikk 97/99 http://www.playbuzz.com/billross10/can-you-name-99-dog-breeds?utm_source=facebook.com&utm_medium=ff&utm_campaign=ff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 Alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 Syns 86 av 99 er ganske bra jeg, ivertfall når et par bilder ikke kom opp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 90. En del på eliminiasjonsmetoden, jeg ville definitivt ikke sett forskjell på alle husky-typene og en del sære regionale raser rundt om... Andre var mer åpenbare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 Jeg fikk 96. Utrolig mange skikkelig stygge raserepresentanter, altså. Amrican akita med hengeører, liksom? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 91 Labrador husky..? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 90, bomma skikkelig på labradorhuskey 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urvana Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 92 :-)Sent fra min GT-I8190N via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 97 av 99. Bommet på den ene franske støveren og var litt kjapp på den nederste; Labrador Husky liksom?? Mye dårlig bilder ja, rimelig sikker på at den ene var en Borzoi, ikke en Silken windhound, men det var jo ikke et alternativ :p 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 Denne må da være amerikansk sånn i utgangspunktet? 88 rette var ikke så galent synes jeg. Var mye jeg aldri har sett før, og hva er en german spaniel? Field?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 94. Bomma og på labrador husky gitt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 Denne må da være amerikansk sånn i utgangspunktet? 88 rette var ikke så galent synes jeg. Var mye jeg aldri har sett før, og hva er en german spaniel? Field??Ja, blir jo litt vrient hvis man ikke kjenner til de amerikanske rasenavnene, som kan være ganske forskjellige. German Spaniel er wachtelhund :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 Blå doberman, naken collie, miniatyr shar pei, labrador husky?98 av 99, fikk feil på shikoku 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnkiogBonita Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 Fikk til 92 Mange jeg ikke hadde hørt om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 87. Med et par heldige gjett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 95 av 99... Noen av disse rasene var ikke FCI-raser og dermed helt ukjent for meg. Labrador husky?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 92. Noen var enkle, andre var lette å se hva ikke var, mens andre har jeg aldri hørt om. Labradorhusky bomma jeg på, siden det faktisk står 99 hunderaser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 91/99. Noen var flaks og noen var jo helt på jordet, labrador husky, hva er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 95 av 99. Hiver meg på labrador husky wtf er det? Og ekstremt mange dårlige raserepresentanter, og noen merkelige rasenavn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 91/99, mye raser som ikke er fra FCI og mye dårlige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 98 av 99, fikk feil på shikoku Hah, dårlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 98 av 99Bommet på Labrador Husky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 97 rette. Hadde feil på dobermannen for jeg nektet å innrømme at det kunne være det. Den var fæl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 97 rette. Hadde feil på dobermannen for jeg nektet å innrømme at det kunne være det. Den var fæl.Haha!! Tenkte akkurat det samme! 91/99 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 94. Fikk til labradorhusky fordi jeg leste her først da, haha. Fikk til en del med elimineringsmetoden også, visste ikke hvilken rase det var, men visste at det absolutt ikke var de andre alternativene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts