Guest Dratini Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 (endret) Fikk varsel om pm som det tok 3 dager innen den vistes inne på nettsiden her...Generelt tregt. Nå er jeg ikke den som er inne her så veldig ofte lengre, kun når det er noe jeg skal søke opp ang hundetrening, sykdommer o.l. Edit: og denne posten tok det 23 sekunder innen den plutselig kom frem. Endret 23. Oktober 2015 av Dratini Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 Vet ikke om det er tatt opp før, men... Hvorfor kommer ikke alt nytt innhold opp når man går inn på nytt innhold? Får bare opp noen tråder, men mange som jeg gjerne vil se kommer ikke opp der. Så da må jeg trykke meg inn på hver forumdel for å finne trådene. Tungvindt, og vanskelig å få med seg alt synes jeg. Flere diskusjoner jeg leser i, men når det ikke kommer opp i nytt innhold så regner jeg med det ikke har skjedd noe nytt.. men det har det jo ofte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 Vet ikke om det er tatt opp før, men... Hvorfor kommer ikke alt nytt innhold opp når man går inn på nytt innhold? Får bare opp noen tråder, men mange som jeg gjerne vil se kommer ikke opp der. Så da må jeg trykke meg inn på hver forumdel for å finne trådene. Tungvindt, og vanskelig å få med seg alt synes jeg. Flere diskusjoner jeg leser i, men når det ikke kommer opp i nytt innhold så regner jeg med det ikke har skjedd noe nytt.. men det har det jo ofte.Det kan du gjøre noe med på innstillingene dine, husker ikke hvor akkurat nå og er på treg mobil, men det måtte jeg gjøre. Slet med det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 Det kan du gjøre noe med på innstillingene dine, husker ikke hvor akkurat nå og er på treg mobil, men det måtte jeg gjøre. Slet med det samme.Hmm, får se om jeg finner noe, da. Det som er rart er at det er forskjellig fra hver gang hva som står i nytt innhold... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 Her virker det meste veldig fint faktisk Det hender av og til at den linja med "dra filer her for å legge ved eller velg filer" driver og hopper litt opp og ned. Det skjer ikke så ofte da, bare innimellom. Vet ikke om andre opplever det? Den siste tiden har forumet også brukt litt tid på å laste inn nytt innhold, men det er ikke konsekvent og skjer av og til. Har også ved etpar anledninger fått "bad gateway", Disse småtingene skjer dog så sjeldent at det ikke irriterer meg noe særlig. Ut over det så virker det finfint her. Innstilling på varslinger og alt. Jeg tror ikke jeg er usynlig heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 24. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2015 Og nå sliter jeg jeg med quotes som henger igjen også Møkkaoppdatering/flytting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 24. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2015 (endret) Hmm, får se om jeg finner noe, da. Det som er rart er at det er forskjellig fra hver gang hva som står i nytt innhold...Får disse menyene oppe til venstre når jeg går på "nytt innhold".. Endret 24. Oktober 2015 av Kåre Lise Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 24. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2015 Jeg har prøvd å trykke på stjerna til tråd-tittelen for å komme til sist leste innlegg, men det fungerer ikke hos meg. Irriterende å måtte bla meg nedover siste side hver gang jeg er innom tråden. Quotingen er det også masse tull med her. Skulle tro det gikk litt kjappere å fikse slike ting? Er det lenge siden denne oppdateringen nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 24. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2015 Jeg ser på forsiden at innlegget over er blitt skrevet, men det kommer ikke opp i Nytt innhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 25. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2015 Vet ikke om det er tatt opp før, men... Hvorfor kommer ikke alt nytt innhold opp når man går inn på nytt innhold? Får bare opp noen tråder, men mange som jeg gjerne vil se kommer ikke opp der. Så da må jeg trykke meg inn på hver forumdel for å finne trådene. Tungvindt, og vanskelig å få med seg alt synes jeg. Flere diskusjoner jeg leser i, men når det ikke kommer opp i nytt innhold så regner jeg med det ikke har skjedd noe nytt.. men det har det jo ofte.Inne på nytt innhold så finner du en meny i høyre side, her kan du justere slik at det kommer slik du ønsker. Ta gjerne en ekstra titt på "Tidsperiode" feltet. Personlig foretrekker jeg "alle uleste" og "alle resultater" ----Forumet er dessverre tregt og dette er noe vi ønsker å få orden på så raskt som mulig. Når det gjelder problemer med editor og den nye forumversjonen så ventes det som nevnt tidligere en oppdatering i november. Vi har finner ikke årsaken til tregt forum og ser oss nødt til å kontakte de som leverer forum software og snakke nærmere med de som hyrer ut serveren. Vi betaler mer for denne nye serveren, den er kraftigere på papiret og målet er selvfølgelig fortsatt et lynraskt forum Vi gir oss ikke! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 26. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2015 I går kveld/natt optimaliserte vi databasen (flyttet fra MySQL til MariaDB) og server til hundesonen. Denne optimaliseringen ser ut til å gitt gode resultater. Det ser nå ut til at de fleste (alle?) problemene med tregt forum og 502 Bad Gateway er løst.Vi håper optimaliseringen har bivirkninger som løser flere av de nevnte "software relaterte" problemene mange brukere opplever. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2015 På PM i Tapatalk er avsender "Ukjent". Nå veit jeg jo hvem jeg skriver med, men kanskje greit å få retta opp i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 26. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2015 @Ozzy dette er Tapatalk-relatert og vi har ikke mulighet til å gjøre noe med det. Tapatalk vil rette dette i en senere versjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 Det har ikke kommet inn noen meldinger om ting som ikke fungerer siden vi løste ytelsesproblemene. Er det slik at dette også løste mange andre problemer som enkelte opplevde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 For min del går det veldig bra på pc nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 Hos meg fungerer det fortsatt problemfritt, men det er fortsatt endel usynlige brukere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAH Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 Hos meg fungerer det fortsatt problemfritt, men det er fortsatt endel usynlige brukere Hyggelig å høre at det fortsatt fungerer Usynlige brukere, betyr det at innlegg kommer opp i tråden, men ikke i feeden til høyre? Jeg trenger så mye info som mulig for å klare å reprodusere dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 Innleggene kommer opp i tråden, men tråden kommer ikke opp under "nytt innhold" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 Jeg havner fortsatt på toppen etter at jeg har posta et innlegg, og må helt ned for å se at det er der, og for å fjerne det som evt står i svarboksen fortsatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 Hyggelig å høre at det fortsatt fungerer Usynlige brukere, betyr det at innlegg kommer opp i tråden, men ikke i feeden til høyre? Jeg trenger så mye info som mulig for å klare å reprodusere dette.Fra sist jeg skrev om detFor å vise med bilder @RAH Jeg ser at Maria har svart i kategorien Hundeprat. Men når jeg går inn på kategorien, forsvinner Marias svar, og i tråden hun svarte på, er det tilsynelatende nest siste svar som er det siste, nemlig svaret til tmp.Men går jeg inn på tråden, så er hun der igjen. Er en håndfull brukere dette gjelder for, aner ikke fellesnevnere, men det er litt irriterende... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 Hadde jo vært praktisk å kunne gå til første uleste post i innlegg man følger .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 Hadde jo vært praktisk å kunne gå til første uleste post i innlegg man følger ....Trykk på stjerna, ved siden av emnetittelen Er blitt nevnt her et par ganger 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 Så dere fraskriver dere alle problemer relatert til tapatalk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 (endret) Vet dere.. Jeg begynner å bli mektig lei av nye sonen, jeg.. Har virkelig forsøkt å gi den en sjanse, men jeg gidder ikke være usynlig bruker mer. Så lenge jeg sitter på mobil tror jeg det meste funker, men fra PC, uansett hvilken, er jeg usynlig når jeg svarer på innlegg. Og sånne ting irriterer meg altså helt grenseløst. HVA kan gjøres? Jeg har virkelig prøvd å slette alt av nettleserhistorikk, cookies, prøvd ulike maskiner, ulike nettlesere mm. Det virker ikke... Hilsen misfornøyd Maria.. Endret 29. Oktober 2015 av Maria 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Tapatalkproblemer er tapatalk sitt problem, og der skjer det nok ikke noe før neste oppdatering. Feilene er meldt inn til tapatalk på et annet forum jeg er på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts