Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppgraderte hundesonen


Recommended Posts

@Tekopp @Monikawt, jeg klarer å reprodusere denne feilen. Er dere sikre på at dette har begynt å skje nå og ikke har vært med siden start?

Jeg har testet litt og slik jeg ser det gjelder denne feilen kun når det er mer enn 25 svar (mer enn en side med svar). Kan dere teste og bekrefte/avkrefte?

for min de, har det vært en stund, ikke kommet nå nettopp.

her skjer det også med tråder med feks 4 svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ingen som klarer å være takknemlig for at noen faktisk ønsker at sonen skal bli bedre og klare å yte maksimalt?  Greit nok at det har oppstått problemer. Men det er slikt som skjer når man tar 5-6 å

Jeg vet du synes vi har litt tungt for det altså 2ne, men du trenger ikke å gjenta det FIRE ganger altså - det hadde kanskje holdt med to...  

Har det vært noe problem tidligere med slettede bilder? Ja, gamle tråder kan ha mange ødelagte bildelinker, men er det egentlig så farlig? Er det ikke viktigst at forumet er levende her og nå (og at t

Posted Images

@Tekopp @Monikawt, jeg klarer å reprodusere denne feilen. Er dere sikre på at dette har begynt å skje nå og ikke har vært med siden start?

Jeg har testet litt og slik jeg ser det gjelder denne feilen kun når det er mer enn 25 svar (mer enn en side med svar). Kan dere teste og bekrefte/avkrefte?

Får ikke til å reprodusere problemet nå, på korte tråder havner jeg på start, og det er ingen nyestarta tråder med masse svar å sjekke på akkurat nå.

Sikker kan jeg ikke være, men kan ikke huske at det skjedde før på torsdag som var på det tidligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Siri jeg bruker ikke tapatalk men forumet er drittreigt selvom. Tror ikke de andre som opplever så mye problemer bruker tapatall alle de heller. 

Forumet er så treigt på pcn min at jeg ikke gidder. Er en del surr på tlf også men litt bedre der. Jeg bruker både FF og chrome og data og internett er lynraskt på alt annet enn hundesonen.

Hadde også vært greit om man slapp å avhuke "varsle meg for svar" hver gang man poster.

 

Reklame er greit, men kunne kanskje lagt det andre steder enn mellom innlegg?

Og den baren man får opp innlegg er det to forskjellige underhverandre med identiske (stort sett) innlegg. Virker overflødig. 

Endret av Kaja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Jeg får ikke til å laste opp bilder!

det gjelder bare de bildene jeg faktisk skal laste opp, is jeg prøver andre bilder går det.. WHY

 

edit: 

jeg har prøvd å laste opp både via iPad og mobil (android). Siden det gikk med andre bilder, som var mindre, redigerte jeg størrelsen på bildene nå, men hjelper fortsatt ikke. Får bare opp feilmelding..

 

Edit2: denne feilmeldingen "Det oppsto et problem med å behandle den opplastede filen -200."

Endret av Monikawt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke bare slutte å bruke denne tapatalk da? Forumet fungerer jo utmerket helt uten noe som helst annet program liksom :)

 

MEN - jeg savner en funksjon for å komme til sist leste innlegg på PM, jeg... Der finner jeg ikke ut hvordan jeg får kommet meg til slutten uten å gå inn på første innlegg og så trykke til siste side. 

Men jjeg bruker jo ikke Tapatalk......... Den fungerer ikke /får ikke inn sonen. Problemene jeg har er på mobil versjonen av sonen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@mokken @AnetteN Hvilken mobil har dere og hvilken nettleser bruker dere på mobil? Er dere sikre på at det ikke er stavekontroll på mobil som autokorrekter ordene? Jeg har dessverre ikke tilgang til mange mobiler så det er vanskelig for meg å teste.

Det er ingen trøst men det er stort fokus på editoren i neste oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@mokken @AnetteN Hvilken mobil har dere og hvilken nettleser bruker dere på mobil? Er dere sikre på at det ikke er stavekontroll på mobil som autokorrekter ordene? Jeg har dessverre ikke tilgang til mange mobiler så det er vanskelig for meg å teste.

Det er ingen trøst men det er stort fokus på editoren i neste oppdatering.

Samsung galaxy alpha og Chrome. Har overhodet ikke disse problemene på mail, Facebook etc. Men her hopper den inn og midt i ordet jeg nettop skrev og tar over. 

HaHadde hatt flere timer i døgnet så hadde jeg prøvd å se på det selv.. g ha

SrtninfSrtninskal ikke være sånn.. etningen over skal

SwtninfSetningen over skal isånn! være sånn

Gir opp..:P  p

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@mokken @AnetteN Hvilken mobil har dere og hvilken nettleser bruker dere på mobil? Er dere sikre på at det ikke er stavekontroll på mobil som autokorrekter ordene? Jeg har dessverre ikke tilgang til mange mobiler så det er vanskelig for meg å teste.

Det er ingen trøst men det er stort fokus på editoren i neste oppdatering.

Samsung galaxy alpha og IE.

Det er kun på sonen det skjer, ikke på  andre forum/sosiale media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer  siste innlegg når jeg åpner tråder jeg ikke har lest.

Jeg også! Litt teit. 

Også store reklamer inne i trådene, er ikke my cup of tea. Jeg pleier ikke å bry meg, men disse reklamene var store og forstyrrende, to much. 

Her hopper det også frem og tilbake når jeg skriver innlegg. Jeg bruker Samsung (liten tlf) og den jordkloden man trykker på for å komme inn, vet ikke hva det er, men det er ikke Chrome. Skikkelig grønn på dette med mobilnett, begynner å bli gammel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Monikawt, årsaken var at bildet var for stort. Jeg har nå justert noen innstillinger på serveren og du kan nå laste opp bildet :)

@Renate A, feilen ang. å hoppe til siste innlegg ser ut til å være forumrelatert ikke per bruker. Hvilket betyr at det skal være likt for alle. Har du mulighet til å laste ned Chrome på din telefon og se om det blir bedre der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Monikawt, årsaken var at bildet var for stort. Jeg har nå justert noen innvelstillinger på serveren og du kan nå laste opp bildet :)

@Renate A, feilen ang. å hoppe til siste innlegg ser ut til å være forumrelatert ikke per bruker. Hvilket betyr at det skal være likt for alle. Har du mulighet til å laste ned Chrome på din telefon og se om det blir bedre der? :)

Jeg overlever, jeg altså. Er på et annet forum, ikke hund, og der hopper det også endel. Har bare lært meg til å skrive hele ordene, ikke bruke den stavekontroll-linjen, hvis du skjønner hva jeg mener? Virker som det hopper mye mer hos Anette enn det gjør hos meg.

Skal snart få ny tlf, og da skal jeg laste ned Chrom. Som sagt det er ikke kjempe plagsomt, tenkte bare å si ifra at det var litt problemer her også :)

Takk for veldig raskt svar :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har forslag til løsninger for mine problemer? 

  • Er ofte usynlig, sånn som Lola og Maria.
  • Blir sendt til toppen etter at jeg har posta et innlegg, og må scrolle ned for å se om det er der eller ikke. 
  • Får samme melding som Lola, ikke at det plager meg, men kanskje det er en rød tråd et sted: Nye innlegg i løpet av en kort tidsperiode er begrenset. Vent 1 sekunder før du prøver igjen.
  • Syns også det er plagsomt at det som skrives i svarboksen ALDRI går bort. Er jo ålreit å ha en backup i tilfelle noe skjer når man skal poste, men det burde gått vekk av seg selv om postinga var vellykka/etter en tidsperiode.
  • Får av og på varsler om at folk har skrevet i div tråder, selv om jeg har fulgt oppskriften som er laget. Har ikke fått det på et par dager nå, så kanskje det er borte. 

signerer denne. 

Også sliter jeg også med at jeg må skrive samme ord 5 ganger. Minst. Det blir bare borte eller ordet blander seg inn i ordene jeg har skrivd tidligere.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Orker ikke bla meg igjennom hele tråden, så beklager om det er tatt opp før.

Jeg sliter med sitering. Altså, jeg får til å sitere, men når jeg skal svare så går det ikke. Løsningen her er å åpne ny fane med annen internettside for så å gå tilbake der jeg skal sitere, for da får jeg plutselig til å skrive :P Tungvindt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Monikawt, årsaken var at bildet var for stort. Jeg har nå justert noen innstillinger på serveren og du kan nå laste opp bildet :)

@Renate A, feilen ang. å hoppe til siste innlegg ser ut til å være forumrelatert ikke per bruker. Hvilket betyr at det skal være likt for alle. Har du mulighet til å laste ned Chrome på din telefon og se om det blir bedre der? :)

på den linken ligger orginalbildet, det funket heller ikke med det bildet som jeg hadde minsket.. Men da regner jeg med at jeg får lasta opp det redigerte bildet nå. Takk for hjelpen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...