Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppgraderte hundesonen


Recommended Posts

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ingen som klarer å være takknemlig for at noen faktisk ønsker at sonen skal bli bedre og klare å yte maksimalt?  Greit nok at det har oppstått problemer. Men det er slikt som skjer når man tar 5-6 å

Jeg vet du synes vi har litt tungt for det altså 2ne, men du trenger ikke å gjenta det FIRE ganger altså - det hadde kanskje holdt med to...  

Har det vært noe problem tidligere med slettede bilder? Ja, gamle tråder kan ha mange ødelagte bildelinker, men er det egentlig så farlig? Er det ikke viktigst at forumet er levende her og nå (og at t

Posted Images

Det har vel kanskje blitt tatt opp før, i så fall kan noen dele svaret? Jeg savner veldig "siste leste innlegg" sånn at jeg slipper gjette hvor jeg var sist jeg leste.

Trykk på stjerna/rundingen som er rett på venstre side av trådtittelen så kommer du til sist leste innlegg. :)

:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har av og til problemer med at der jeg skal skrive svar, så er det kun "klikk for å velge filer" boksen, men ikke noen plass å skrive. På mobilversjonen. 

Det sliter jeg og med.

 Og ikke komme ut av quotene så jeg ikke får skrevet under quoten. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjer på pc'en hjemme, og på jobb, fra tid til annen, i forskjellige nettlesere.
 

Jeg orker rett og slett ikke være her så mye, for summen av alt irriterer vettet av meg (og garantert flere):

*Det tar lang tid å laste inn siden (alt fra bare hundesonen.no til å trykke på underforum og nyeste inlegg).

*Man må bruke adblock for ikke å få epileptisk anfall og bli kvalm av human trafficking ads.

*Editoren er kronisk ustabil, kommer og går som den vil.

*Flere medlemmer er usynlige fra tid til annen, og deres innlegg kommer ikke opp uansett hvor mye man prøver å logge inn/ut.

*Headeren tar alt for stor plass, siden er usympatisk å se på og er lite praktisk anlagt.

*Dårlig interface generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til @JeanetteH @Margrete @Siri og alle andre som synes forumet er/var tregt. Det ser ut som årsaken er funnet og vi vil eksperimentere med forskjellige innstillinger og trafikk de neste dagene :)

Forumet skal være raskere for alle fra og med nå, men merk at det fortsatt finnes eksterne årsaker til hvorfor forumet kan gå tregt hos enkelte.

Her går det fortsatt rimelig tregt, og jeg får jevnlig 502. Var ikke noe av poenget med å flytte at vi fikk bedre server?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fortsatt rimelig tregt, og jeg får jevnlig 502. Var ikke noe av poenget med å flytte at vi fikk bedre server?

"Vi bytter for at ting skal bli raskere for deg!"
(Neida, vi bytter så det blir billigere for oss :thumbsdown:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får feilmeldinger og har samme problemene på nettbrett forresten,  så da er det hverken pc eller nettleser det er noe galt med. Er ikke så mye her inne lenger jeg heller, og leser mest, men er kanskje like greit :P

Vet jo uansett noen ganger  ikke om folk faktisk ser det jeg skriver, og da er det ikke så mye vits. 

Endret av Lola Pagola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste par dagene/uka har det gått veldig tregt her også. Brukte akkurat 21sekunder med "laster inn" på å gå gå fra "nytt innhold" til første uleste innlegg i en tråd (den store baby og barnetråden forøvrig, virker som det blir værre med lenge tråder).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kjempelang tid her også, dette er ikke noe gøy altså, og håper det har hovedprioritet, for dette går ikke lenger. Har også begynt å få problemer med at når jeg trykker på "send inn svar", så skjer det ingenting, men posten kommer likevel, altså fare for både dobbelt- og trippelposting.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kjempelang tid her også, dette er ikke noe gøy altså, og håper det har hovedprioritet, for dette går ikke lenger. Har også begynt å få problemer med at når jeg trykker på "send inn svar", så skjer det ingenting, men posten kommer likevel, altså fare for både dobbelt- og trippelposting.

Det har skjedd en del hos meg i det siste også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ofte ikke å komme inn på forumet via pc i det hele tatt, får bare feilmelding eller så står det og laster en evighet. Er det forskjell på om man skriver www først eller ikke? Det er også fryktelig tregt i tapatalk. Jeg har også problemer med at jeg blir sendt til siste innlegg i en tråd uansett om jeg har lest den før eller ikke. Det er akkurat som om hver gang jeg laster inn nytt innhold blir alt markert som lest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt treigt. Rundt halvminuttet for å i det hele tatt komme seg på nytt innhold (som jeg har bokmerka), halvminuttet for å komme inn i en tråd, halvminuttet for å komme til neste side, og enda verre er det når jeg trykker meg tilbake med tilbakeknappen. Har problemer med å komme meg ut av sonen liksom. Uholdbart, og da gidder jeg heller ikke bruke særlig tid på hverken skriving eller lesing.

En sjelden gang får jeg og 502feilmeldingen, og svarknappen henger.

Kan eier svare her snart? Greit å vite om våre beskjeder blir tatt til etterretning her. @RAH  

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er merkelig at sonen har så mye problem når andre forum med samme skall går så og si problemfritt? (Tenker da f.eks på equiforum.net)
Er det de tidligere eierne som har vært slapphendte med oppdateringene som har "r*vkjørt" systemet her i utgangspunket? Eller er det server issues? Eller hva skjer? 

EDIT: On That note, jeg opplever svært lite problemer. Kun tapatalk som kødder litt, men det er jo generelt på ip board om dagen og ellers bare den der 502 Bad Gateway. 

Endret av Rocket
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er merkelig at sonen har så mye problem når andre forum med samme skall går så og si problemfritt? (Tenker da f.eks på equiforum.net)
Er det de tidligere eierne som har vært slapphendte med oppdateringene som har "r*vkjørt" systemet her i utgangspunket? Eller er det server issues? Eller hva skjer? 

EDIT: On That note, jeg opplever svært lite problemer. Kun tapatalk som kødder litt, men det er jo generelt på ip board om dagen og ellers bare den der 502 Bad Gateway. 

Jeg antar det ble så mye tull denne gangen fordi de flyttet hele forumet og ting må sikkert tilpasses på nytt, istedet for vanlig småfiks som det vanligvis er på en oppdatering. 

Ufattelig tregt her også, ellers er det egentlig ikke så mye galt, litt uvant med en del nytt bare, men det går seg vell til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...