Lola Pagola Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Du var usynlig for meg nå i denne tråden @Lola Pagola Ser du meg nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Det har vel kanskje blitt tatt opp før, i så fall kan noen dele svaret? Jeg savner veldig "siste leste innlegg" sånn at jeg slipper gjette hvor jeg var sist jeg leste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Det har vel kanskje blitt tatt opp før, i så fall kan noen dele svaret? Jeg savner veldig "siste leste innlegg" sånn at jeg slipper gjette hvor jeg var sist jeg leste.Trykk på stjerna/rundingen som er rett på venstre side av trådtittelen så kommer du til sist leste innlegg. :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Det tar fortsatt lang tid å laste opp "Nytt innhold"... og ofte også hvert emne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Jeg har av og til problemer med at der jeg skal skrive svar, så er det kun "klikk for å velge filer" boksen, men ikke noen plass å skrive. På mobilversjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Jeg har av og til problemer med at der jeg skal skrive svar, så er det kun "klikk for å velge filer" boksen, men ikke noen plass å skrive. På mobilversjonen. Det sliter jeg og med. Og ikke komme ut av quotene så jeg ikke får skrevet under quoten. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Det samme skjer på pc'en hjemme, og på jobb, fra tid til annen, i forskjellige nettlesere. Jeg orker rett og slett ikke være her så mye, for summen av alt irriterer vettet av meg (og garantert flere):*Det tar lang tid å laste inn siden (alt fra bare hundesonen.no til å trykke på underforum og nyeste inlegg).*Man må bruke adblock for ikke å få epileptisk anfall og bli kvalm av human trafficking ads.*Editoren er kronisk ustabil, kommer og går som den vil.*Flere medlemmer er usynlige fra tid til annen, og deres innlegg kommer ikke opp uansett hvor mye man prøver å logge inn/ut.*Headeren tar alt for stor plass, siden er usympatisk å se på og er lite praktisk anlagt.*Dårlig interface generelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 :)Du er en knupp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2015 Til @JeanetteH @Margrete @Siri og alle andre som synes forumet er/var tregt. Det ser ut som årsaken er funnet og vi vil eksperimentere med forskjellige innstillinger og trafikk de neste dagene Forumet skal være raskere for alle fra og med nå, men merk at det fortsatt finnes eksterne årsaker til hvorfor forumet kan gå tregt hos enkelte.Her går det fortsatt rimelig tregt, og jeg får jevnlig 502. Var ikke noe av poenget med å flytte at vi fikk bedre server? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2015 Her går det fortsatt rimelig tregt, og jeg får jevnlig 502. Var ikke noe av poenget med å flytte at vi fikk bedre server?"Vi bytter for at ting skal bli raskere for deg!"(Neida, vi bytter så det blir billigere for oss ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2015 (endret) Får feilmeldinger og har samme problemene på nettbrett forresten, så da er det hverken pc eller nettleser det er noe galt med. Er ikke så mye her inne lenger jeg heller, og leser mest, men er kanskje like greit Vet jo uansett noen ganger ikke om folk faktisk ser det jeg skriver, og da er det ikke så mye vits. Endret 21. Oktober 2015 av Lola Pagola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 21. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2015 Jeg har ikke hatt noen problemer med noe, før de siste par dagene. Nå merker jeg at det går saktere å laste ting, men det virker veldig random hva som laster sakte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 21. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2015 Forumet er tregt, og grensesnittet er dårlig og tungfattet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 22. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2015 De siste par dagene/uka har det gått veldig tregt her også. Brukte akkurat 21sekunder med "laster inn" på å gå gå fra "nytt innhold" til første uleste innlegg i en tråd (den store baby og barnetråden forøvrig, virker som det blir værre med lenge tråder). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2015 Bruker kjempelang tid her også, dette er ikke noe gøy altså, og håper det har hovedprioritet, for dette går ikke lenger. Har også begynt å få problemer med at når jeg trykker på "send inn svar", så skjer det ingenting, men posten kommer likevel, altså fare for både dobbelt- og trippelposting. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2015 Bruker kjempelang tid her også, dette er ikke noe gøy altså, og håper det har hovedprioritet, for dette går ikke lenger. Har også begynt å få problemer med at når jeg trykker på "send inn svar", så skjer det ingenting, men posten kommer likevel, altså fare for både dobbelt- og trippelposting.Det har skjedd en del hos meg i det siste også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2015 Forumet är segt som sirap emellanåt samt att detta börjar bli standard att mötas av: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2015 Jeg klarer ofte ikke å komme inn på forumet via pc i det hele tatt, får bare feilmelding eller så står det og laster en evighet. Er det forskjell på om man skriver www først eller ikke? Det er også fryktelig tregt i tapatalk. Jeg har også problemer med at jeg blir sendt til siste innlegg i en tråd uansett om jeg har lest den før eller ikke. Det er akkurat som om hver gang jeg laster inn nytt innhold blir alt markert som lest.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2015 (endret) Masse tull. Siden tar hundre år å laste, og jeg har noen ganger problemer med å få posta i barnetråden. Jo, også tar det evigheter fra jeg har trykka på post-knappen til innlegget kommer opp. Endret 22. Oktober 2015 av Wednesday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2015 Ekstremt treigt. Rundt halvminuttet for å i det hele tatt komme seg på nytt innhold (som jeg har bokmerka), halvminuttet for å komme inn i en tråd, halvminuttet for å komme til neste side, og enda verre er det når jeg trykker meg tilbake med tilbakeknappen. Har problemer med å komme meg ut av sonen liksom. Uholdbart, og da gidder jeg heller ikke bruke særlig tid på hverken skriving eller lesing.En sjelden gang får jeg og 502feilmeldingen, og svarknappen henger.Kan eier svare her snart? Greit å vite om våre beskjeder blir tatt til etterretning her. @RAH 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2015 (endret) Synes det er merkelig at sonen har så mye problem når andre forum med samme skall går så og si problemfritt? (Tenker da f.eks på equiforum.net)Er det de tidligere eierne som har vært slapphendte med oppdateringene som har "r*vkjørt" systemet her i utgangspunket? Eller er det server issues? Eller hva skjer? EDIT: On That note, jeg opplever svært lite problemer. Kun tapatalk som kødder litt, men det er jo generelt på ip board om dagen og ellers bare den der 502 Bad Gateway. Endret 22. Oktober 2015 av Rocket 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2015 Fryktelig tregt her også, spesielt på mobilverson. Og det ser veldig uryddig ut syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2015 Jeg hater at om man ikke trykker "vis" på nye innlegg som kommer mens man skriver innlegg, så kommer de ikke automatisk opp når man poster .... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 Prøver meg på IPad og jeg kan love dere at det er ett forbanna ******* å redigere og lime inn ting!!! Ikke min pad så kan ikke drive med så mye rart heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 Synes det er merkelig at sonen har så mye problem når andre forum med samme skall går så og si problemfritt? (Tenker da f.eks på equiforum.net)Er det de tidligere eierne som har vært slapphendte med oppdateringene som har "r*vkjørt" systemet her i utgangspunket? Eller er det server issues? Eller hva skjer? EDIT: On That note, jeg opplever svært lite problemer. Kun tapatalk som kødder litt, men det er jo generelt på ip board om dagen og ellers bare den der 502 Bad Gateway. Jeg antar det ble så mye tull denne gangen fordi de flyttet hele forumet og ting må sikkert tilpasses på nytt, istedet for vanlig småfiks som det vanligvis er på en oppdatering. Ufattelig tregt her også, ellers er det egentlig ikke så mye galt, litt uvant med en del nytt bare, men det går seg vell til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts