Meg Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 Jeg tenkte når jeg så deg og hundene at dærsken hun burde jeg vite hvem er men fikk ikke koblet det til snøfrost. Men godt du skrev her jeg Er ikke snøfrost da Men vi har samme rase Funderte dog på å si "hei jeg er på sonen" da vi handla av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 Hjemme fra kino. Bølgen anbefales! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 Herlig tur i skogen i godt selskap var ute i omtrent tre timer og hundene løp som gærninger hele turen. Koste seg skikkelig gjorde de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 Det regner. Etter tre minutter ute i regnet syns visst valpen det var nok, så da gikk han like greit tilbake til den tørre trappa og tissa på dørmatta. Må visst kjøpe ny dørmatte på mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 Nå har jeg kjørt hjem Selma, så nå kan jeg ta et glass vin, og kanskje smake biiiittelitt på konfekten jeg fikk som takk for passejobben. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 Var kjempelurt å henge pleddene ut til lufting i dag. Helt til det begynte å regne i vinkel. Fuktige pledd er hakker verre enn pelsete pledd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 "Skal vi danse" har kanskje utspilt sin rolle som kjendiskonkurranse når 90% av deltakerne er Å-kjendiser liksom... . Spiser jeg popcorn og ser på Skal vi danse . Huset er støvsugd og Yasmine er nybørstet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 Nei fader! Jeg glemte Stjernekamp i dag! Det får bli på nett-tv i morgen, for det er to stk i år som jeg gjerne vil følge med på! Kuro møtte en shibavalp på kveldstur i dag. Han var 15 uker gammel og svart, og det var veldig gøy å se hvor forskjellig han faktisk var fra sånn jeg husker Kuro på den alderen. Mye mer harmonisk i kroppen! Kuro var mer nese med hund på. Men de ble så gode venner. Det kom to skumle mennesker gående ut fra mørket, og så sier Kuro "boff...", og så sier valpen HELT likt "boff...", og så sier Kuro enda lavere "...boff...", og så seeeer valpen bort på ham, snur seg mot menneskene, og sier "....boff..." :lol: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 Legge seg i seng med rent sengetøy og lese eller se Kriminalsjef Foyle? Alle disse umulige valgene i livet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 Benjamin i breaking dawn må jo være samme fyren som spiller kompisen til larry i the war at home? Kenny eller noe? vet jeg har sett han i en eller annen serie i alle fall. Japp, jeg ser twilight. Fin kveldsunderholdning det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 Det ble senga. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 Nå får regnskap være regnskap. Nesten ferdig, alle papirer er på rett plass og merket,med unntak av 1 som må purres på igjen mandag. Så er det bare å få alt på riktige poster så er det ferdig. Snart natta, må bare komme meg opp av sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 Finner ikke noe å se på, og burde lese ut en bok...... men jeg vil helst sove. Da må jeg lese boken imorra- jepp god plan. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 I dag ble pappan min endelig operert! Og kirurgen var veldig fornøyd med operasjonen, det lover godt. Jeg rakk å stikke innom en tur i kveld (bor 5 minutter fra sykehuset), på vei hjem fra stevne. Jeg ville egentlig ikke, for jeg blir så uvel og satt ut av å være på sykehuset, men jeg følte jeg måtte gjøre det. Det var ikke noe gøy å se fine, staute, rolige pappan min så pjusk, men han var veldig positiv og optimistisk og får komme hjem i morgen Og stevnet, da! Vi diska i AG, men kom på 4. plass med napp i hopp! Jippi! Og så fikk vi en kjempefin premiepose fra Canider! Veldig mye bedre premier enn jeg er vant til 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 Aïda har blitt med ï sjampinjong-gjengen Gratulerer så mye, en herlig milepæl å nå, vil jeg tro! Opprykk og sølvmerke i klasse 1 lydighet idag Grattis! Men hvorfor har hun to kritikkskjemaer? Akkurat nå er jeg glad det ser ut til å gå bra med Saeta, som hadde et ublidt møte med hoggorm igår... Ikke bare-bare det, for en liten, gammel dame. Masse god bedring til Saeta, krysser fortsatt fingrene for henne! De små gleder i hundelivet er å være borte i seks timer for å spise god middag og skravle godt med en venn, og komme hjem til en valp som ikke har tisset på gulvet (eller noe annet sted). Flink gutt som begynner å få passe stor blære! Han holder seg jo gjennom hele natta, så jeg vet han kan, men det er jo annerledes med dagtid når en er mer våken. Men alle tre hadde sovetryner da jeg låste opp døra, så det har nok ikke skjedd veldig mye i heimen mens jeg var borte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 Det er så inmari nydelig i skauen nå om dagen, og 15 varmegrader! Digg! Idag har vi vært og kikket på arbeidet til naturens egen lille terraformer - bever! Og vi fant beverhytta også, dvs Strider fant den, den var veldig veldig godt kamuflert denne gangen (vanligvis ser man dem på lang avstand). Jeg tror det er en aktiv hytte, for begge bisker syntes det var vanvittig spennende med alle luktene. Imorgen må jeg jobbe overtid igjen, så derfor har man jo ikke lyst å legge seg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 Var igår en tur innom sentrum. Så valginspurten og ble pådyttet programmer fra partier jeg aldri har drømt å stemme på. Anarkistpartiet var ikke der. Meldt meg på kurs med Tobias Gustavsson på Langedrag i mars neste år og yngstemann sendte bilder av tollervalpen de om en stund får på fôr. Er sånn en tredel ferdig med maling av andre etasje og utvendig skal noen av takskiene byttes før vinteren. Svoger har bedt oss på midt-på-dagen kaffe og så blir det å fortsette der vi slapp igår. Sånn går no dagan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. September 2015 Rapporter Share Skrevet 12. September 2015 Trøtt i trynet og litt svingstang etter svigerinnebesøk. Jentene synes vi skal legge oss, men jeg må komme meg litt mer i vater først I dag (dvs søndag) skal Silas gå MH, og jeg gleder meg til resultatene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 13. September 2015 Rapporter Share Skrevet 13. September 2015 Hjemme fra vakt, mye bedre å ta første halvdel! Nå skal man mumse (men vet man er hundefolk når mumse rettes til mynde av autocorrect ) litt restetaco sammen med en ciderboks og hoppe i nyvaska sengetøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. September 2015 Rapporter Share Skrevet 13. September 2015 Nettopp sett to episoder av Narcos. Anbefales! Hele sesongen er på netflix. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. September 2015 Rapporter Share Skrevet 13. September 2015 Ole lukkøye har glemt meg i natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. September 2015 Rapporter Share Skrevet 13. September 2015 @sfx fordi jeg og instruktøren min lagde vår egen interne cup. Og jeg vant så vi drev og tok bilder av alle skjemaene sammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 13. September 2015 Rapporter Share Skrevet 13. September 2015 Stått opp. Nå frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 13. September 2015 Rapporter Share Skrevet 13. September 2015 Når ens største bekymring er om Nix blir masete mad Tinka, siden vaktmester Asti er hos @SoppenCamilla ( @Margrete er for øvrig den første til å si at de to er "ment to be" ) og om de gamle, gode turskoa holder seg tørre i regnet, har man ikke så mye å bekymre seg over Jeg stemmer forresten aldeles grønt, eller aldeles rødt. Vi får se. Vil gjerne se @Pippin&Symra som statsminister, jeg. Alle hadde vært søte mot hverandre hele tiden og alle hadde hatt sin egen benk i hagen under rosebusken og alle hunder hadde vært velkomne over alt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 13. September 2015 Rapporter Share Skrevet 13. September 2015 Når ens største bekymring er om Nix blir masete mad Tinka, siden vaktmester Asti er hos @SoppenCamilla ( @Margrete er for øvrig den første til å si at de to er "ment to be" ) og om de gamle, gode turskoa holder seg tørre i regnet, har man ikke så mye å bekymre seg over Jeg stemmer forresten aldeles grønt, eller aldeles rødt. Vi får se. Vil gjerne se @Pippin&Symra som statsminister, jeg. Alle hadde vært søte mot hverandre hele tiden og alle hadde hatt sin egen benk i hagen under rosebusken og alle hunder hadde vært velkomne over alt Uff, stakkars, gruer du deg til å gå tur med oss *ler* Akkurat som å ha med seg vaktmesteren var så mye roligere. Nå er det minus en bråkete. Tenk det du! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts