Synnikken Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Jeg er så rar stresser NÅ fordi jeg skal dusje, sminke meg og kle meg innen kl 17. sminken tar ca en time da. Men de to andre tingene er vel gjort på en svusj, så whyyy.. Tullehode
Dicte Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Ekkelt når whippeten knurrer å bjeffer på fremmede :/ Hu er ei riktig skrulle til tider. Ellers føler jeg meg litt skyldig for at jeg sitter å later meg, vi har nemlig leid noen til å male resten av huset. Tror jeg må finne noe produktivt å gjøre, er nok å ta av i dette huset. Lurer på hvor mange år det kommer til å ta før vi er ferdig utpakka
xxx12345 Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Tur gått med jentene, nå skal jeg en svipptur til byen for å hente og bruke gavekortet jeg vant i går, kjøpe bursdagsgave til bror, og så skal jeg på Rema en tur for de har fått inn norske plommer
Raksha Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Jeg elsker helg! Har en helt annen ro enn i ukedagene. Har hatt lillemor hjemme fire dager denne uka, bonden var hjemme med henne en dag, men får en annen ro i kropp og sjel når det er helg. Vi tar de burdene og måene vi rekker, resten kan vente til uka begynner på ny. 2
Maria Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Argh! Jeg blir like provosert hver gang jeg leser om sånn. Hvis noe lignende skjer med min, tror jeg at jeg kommer til å klikke. Har hatt lang lunte på slikt tidligere, men nå som jeg må være forsiktig med at Casper ikke gjør bråe og unormale bevegelser er terskelen min veldig lav kjenner jeg. Det er skikkelig provoserende. Jeg VET at Chess kan brøle på andre eldre tisper, i alle fall i bånd. La nå bikkja få sitte i fred og tisse.. I dag er vi på Villa Malla på Hurum, og Chess er med. Flink er a ! Godt med grei hund når vi er omgitt av mat og folk
laikamor Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Synes vi har vært flinke til å holde det ryddig denne uka, håper det fortsetter Så da blir helgevasken mye lettere. Bare vaske noe klær, støvsuge, og kanskje vaske over gulvene. Skal være sjåfør ikveld, typen skal i overraskelsesselskap til en kompis. Såda blir jeg alene hjemme i mellomtiden, pg kan sitte helt i fred og ro å lese pensum! Eksamen på fredag, får oppgaven på tirsdag, så tenker det er lurt å sette seg litt ordentlig inn i faget
Tinkie Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Det er omtrent sånn mine ser ut også... Har kanskje litt mer hår. Ikke bruker jeg særlig med sminke heller Skjønner ikke helt hvorfor dere henger dere sånn opp i det med at jeg synes det er finest med naturlige øyenbryn.... Dere må gjerne nappe for min del, men jeg lar de gro Så lenge de ikke blir sånne unibrows... For min del var det bare det at jeg ikke synes det er fullstendige motsetninger mellom å nappe og å like naturlige bryn 3
Perfect Image Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Mine bryn ser ut som unibrow busk som er fryktelig skeiv om jeg lar de gro 1
laikamor Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Jeg har sånn "kniv" bare til brynene. Fjerner hår imellom brynene av og til, men det er stort sett der. Har lyse bryn da, så man ser ikke de "rotete" hårene så godt tror jeg Sminker ikke eller noe heller. Jeg synes det er mye penere med naturlige bryn, enn dem som fjerner dem helt og bare sminker/tegner dem på. Men så finnes jo alt i mellom også, og jeg tenker folk må få gjøre det de ønsker
Dicte Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Øyenbryn er vanskelig det. Mine er så tynne, men samtidig vokser de som ugress, bare ikke der jeg faktisk vil at det skal vokse! Så jeg fyller en del i, men er så redd for at jeg får sånne POWER brows, er så vanskelig å bedømme seg selv synes jeg.
Synnikken Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Øyenbryn er vanskelig det. Mine er så tynne, men samtidig vokser de som ugress, bare ikke der jeg faktisk vil at det skal vokse! Så jeg fyller en del i, men er så redd for at jeg får sånne POWER brows, er så vanskelig å bedømme seg selv synes jeg. Hvis du vil ha mer bryn så anbefaler jeg deg å kjøpe lash serum og smøre på jeg har hatt ett "hårløst felt" midt i ene brynet sålenge jeg kan huske. Men med lash serum så har det kommet bryn der og
Enits Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Du er en av de vakreste brudene jeg har sett, så lykkelig og glad, og ganske crazy, har ledd godt av noen av bildene på facebook Det var et skikkelig koselig bilde av deg og faren din, han var sikkert kjempe stolt og glad over din lykke Man har det jo ikke mer gøy enn man gjør det til selv? Hihi Tusen takk for flotte ord - made my day 1
Tinkie Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Helt nyfarget hår må være en av verdens beste følelser. 1
Mud Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Jeg napper øyenbryn når jeg husker det og bruker maks 5 minutter på å sminke meg. Jeg forstår faktisk ikke hvordan det er mulig å bruke lengre tid enn 10 min. Hvordan får man plass til alt Har brukt formiddagen til rydding og husvask , det var lurt for jeg får plutselig besøk I ettermiddag skal vi ta en lengre skogstur tenker jeg. Toddy savner åpenbart Nico, for han er litt masete.
Synnikken Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Jeg napper øyenbryn når jeg husker det og bruker maks 5 minutter på å sminke meg. Jeg forstår faktisk ikke hvordan det er mulig å bruke lengre tid enn 10 min. Hvordan får man plass til alt Har brukt formiddagen til rydding og husvask , det var lurt for jeg får plutselig besøk I ettermiddag skal vi ta en lengre skogstur tenker jeg. Toddy savner åpenbart Nico, for han er litt masete. Min sminkerutine: Primer Foundation Concealer Contouring Pudder Rouge Fikse øyebryn - fylle i, forme og ta på gel Øyeskygge Eyeliner Maskara Lipscrub - lypsyl/gloss/leppestift Avslutter med finishspray.
Gjest Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Jeg klarer ikke nappe selv. Ikke at det gjør vondt, men synet mitt er ræven.. Så bruker sånn øyenbrynskniv, men tenker ordne det i salong før dåp om 2 uker og konfirmasjon helgen etter
Annik Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Et artig lyspunkt på en dag med råtten form var at jeg vant et gavekort på Tropehagen i dag. Takk @Annik Problemet mitt er at samboeren har låst seg til Nico, og skjønner ikke at jeg forbinder det med tispe etter Puli-Nico 1
Mud Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Problemet mitt er at samboeren har låst seg til Nico, og skjønner ikke at jeg forbinder det med tispe etter Puli-Nico Sojjy! @Synnikken Jeg skjønner fortsatt ikke det med plassen
lucy Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Hardeste prisen for å være jente må være å nappe øyenbryn :pSent from my iPhone using Tapatalk Da har du ikke vokset deg nedentil, eller? Hehe. Neida, det har ikke jeg heller, skjønner ikke at folk gidd. Skulle gjerne hatt kraftigere øyenbryn, men slipper i hvert fall å nappe mer enn et hår her og der en sjelden gang.
Symra&Pippin Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Er vel ingenting som er mer sexy enn å ha en busk her og der Vi vet at du synes det, ut fra profilbildet ditt. Jeg har stått på stand for MDG igjen, gøy i dag også, mange som ville diskutere. Jeg har diskutert rovdyrpolitikk med en sauebonde og satte igang leksa om dyrevelferd til en fyr som viste seg å være veterinær. Etterpå har jeg gått en liten tur med hunder innimellom regnbyger. Nå spiser jeg lunsj og gruer meg til å sette igang med støvsuging og rydding. Sette inn en stangekylling til langsom steking først. 1
Synnikken Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Sojjy! @Synnikken Jeg skjønner fortsatt ikke det med plassen Jeg har ett bad for meg selv? to fulle skap, pluss en stor hylleseksjon med tre store hyller.
Annik Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Sojjy! Det verste er at mamma mener også han passer til å hete Nico, så de har snakket sammen i telefonen og bestemt det allerede... Og nå bryter det løs snart! Jeg har akkurat offentliggjort for resten av familien(bare mamma som har visst til nå) at vi har kjøpt valp... Jeg kommer til å bli halshugd 1
xxx12345 Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Problemet mitt er at samboeren har låst seg til Nico, og skjønner ikke at jeg forbinder det med tispe etter Puli-Nico Freya er i alle fall happy, har fått seg godbitball hun
Snøfrost Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 @Turb bra du har en annen å fokusere på @Perfect Image fin med briller @Christine jeg hadde hatt hjertet i halsen og mildt panikk i en sånn situasjon. Bra det gikk så bra Gratulerer med hus @lijenta Og gratulere med dagen som var i går @SFX og ikke minst gratulerer med jobben @Monikawt Veldig fint og hyggelig bilde av deg og pappaen din @Enits Øyenbrynene mine lever sitt eget liv, og de er ganske tydelige Liker de jeg. 1
Annik Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Freya er i alle fall happy, har fått seg godbitball hun Heldige Freya!
Recommended Posts