Gå til innhold
Hundesonen.no

Gode sandaler!


mushi
 Share

Recommended Posts

Jeg har veldig sarte tær og får veldig fort gnagsår. Jeg ønsker meg så sandaler, men tørr nesten ikke prøve de engang i frykt av gnagsår etter en liten tur.

Har noen tips om sandaler som ikke gnager og som er gode å gå i på asfalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av sandalene til Ecco er da ganske nette også. De koster litt, men varer gjerne i år etter år, det er i alle fall min erfaring.

Ja det har du helt rett i. Jeg tror aldri jeg har sett noen av de nette i butikk, men jeg har kanskje ikke sett godt nok etter fordi bena mine liker de offroad sandalene så godt :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i disse: http://www.trekkinn.com/utend%C3%B8rs-fjell/keen-venice-h2-midnight-navy---hot-coral-woman/582821/p?utm_source=google_products&utm_medium=merchant&id_producte=689037&country=no&gclid=CJWSleGYh8YCFYILcwodyZwALQ&gclsrc=aw.ds

Jeg får også lett gnagsår, men disse går greit - selv når de er helt nye.

Fordelen med disse er at de har en solid tåkappe. Det gjør at kløner som meg ikke blir skadet om jeg sparker borti ting og tang på turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selges Merell i norske butikker? Jeg kan ikke kjøpe sko uten å labbe litt rundt i dem først.

Jeg har kjøpt mine i Oslo. Flere butikker som fører merket. Mine har jeg kjøpt på "vanlig" skobutikk, men man kan finne de mer "trekkingmodellene" på typ sports- eller "reisebutikker"

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Jeg har blitt opptatt av at skoene skal være gode å gå i selv. Noe av det verste som finnes er jo å ha så vondt i føttene etter en lang dag at du bare såvidt orker å gå den siste veien hjem igjen.

Har lånt mammas Softwalk-sandaler tidligere, som virkelig ikke har gjort noe vondt for meg selv etter en lang dag, og i dag kjøpte jeg mitt eget par.

Ikke "på tur i skogen med hunden-sandaler", men kommer til å bruke til hverdags og til litt pent.

image.jpg1_zpsi5mji0s4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...