MegaMarie Skrevet 6. Februar 2016 Rapporter Skrevet 6. Februar 2016 Akkurat nå, Monab88 skrev: Tusen takk, det er kjempespennende! Dag 61 i dag, ingen tegn til fødsel enda. Men det er masse liv inni der, fantastisk å kjenne på Jeg har førstevalget på valp, til og med foran oppdretter selv som skal ha tispe ut på for Vi skal velge ut den med best eksteriør til meg og nummer to til henne selv. Jeg tror ikke det kommer til å være veldig store forskjeller i væremåten i kullet, de pleier å være temmelig jevne der. Skulle noen skille seg ut veldig den ene eller andre veien så tar jeg selvsagt hensyn til det, men der følger jeg først og fremst magefølelsen. Jeg får lov å bo her så lenge jeg vil, i 8 uker om jeg ønsker det, og velge meg akkurat den valpen jeg vil ha Så håper jeg bare at ikke alle som kommer ut har tut... Her er hele gjengen, som snart blir doblet! Utrolig snilt gjort at du får velge først da Liker slike oppdrettere! Oddsen for at alle kommer ut med tutt er vel ganske liten Er nok minst 1 tispe der inni Det blir spennende å se. Siter
Maria Skrevet 7. Februar 2016 Rapporter Skrevet 7. Februar 2016 Jeg har passet et av gudbarna mine på 15 uker i helgen. Det hjalp ikke på valpesyken (overse barskapet bak, haha). Hun er bedårende og søt, og tidvis slitsom (som alle valper), og jeg savner det å begynne med blanke ark og å ha noe å jobbe med. Chess tar sånt besøk med stoisk ro! Men! Om to uker skal jeg til oppdretter og hilse på 5 uker gamle valper og diskutere min eventuelle neste valp. Lage en plan. Skal ikke ha fra det kullet (i wish), men kanskje fra neste kull hos samme oppdretter. Så jeg gleder meg til å få snakket litt om fremtiden altså! 9 Siter
Rocket Skrevet 7. Februar 2016 Rapporter Skrevet 7. Februar 2016 Ikke meg, men det kommer en liten brukbar schäferfløffball fra danmark utover våren/sommeren en gang forhåpentligvis, til min omgangskrets. Langhåret schäfer Ørene. Søs skal gå valpekurs med den for eieren (som har kursene), så satser på jeg får klådd en del på den før/etter det og ellers i stallen. Fin årstid å få valp på. ^^ Siter
Jack-Pot Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Skrevet 8. Februar 2016 Eg får en liten schæferjente like etter påske Det blir fra samme oppdrett som min nåværende schæfer, men fra forskjellige linjer. Den eg har nå er veldig bra med tanke på helse, eksteriør og gemytt, så eg håper den lille blir like bra 2 Siter
Helene Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Skrevet 8. Februar 2016 Wohoo! Etter en bomtur, en runde der vi måtte utsette kullet da hannhunden ble øyelyst med katarakt etter at tispa hadde begynt løpetiden sin, og en runde der hun gikk tom kan vi endelig juble over at det kommer VALPER ETTER VÅR KJÆRE VILA Bare ei uke til termin <3 18 Siter
Monab88 Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Skrevet 8. Februar 2016 Nå hååper jeg at jeg kan melde meg inn i denne valpegjengen for alvor! 5 valper endte vi opp med i natt, 3 hanner og 2 tisper (+ 2 døde tisper til ) Det blir ikke bestemt hvem av tispene jeg skal ha før om en del uker enda, men enn så lenge sier hjertet og magefølelsen tispe 1 Seee på henne da 25 Siter
Tekopp Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Skrevet 8. Februar 2016 Nå hååper jeg at jeg kan melde meg inn i denne valpegjengen for alvor! 5 valper endte vi opp med i natt, 3 hanner og 2 tisper (+ 2 døde tisper til [emoji20]) Det blir ikke bestemt hvem av tispene jeg skal ha før om en del uker enda, men enn så lenge sier hjertet og magefølelsen tispe 1[emoji813] Seee på henne da:wub: Du får poste bilde når hun ikke lenger ser ut som et marsvin. Nyfødte valper Ass [emoji7] 2 Siter
Grim Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Skrevet 8. Februar 2016 Så trist at dere mistet to. Men gleder meg til å se hvem som blir din! Hun der var jo nydelig! Så glad på dine vegne Mona. Siter
jma Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Skrevet 8. Februar 2016 3 timer siden, Monab88 skrev: Seee på henne da Aaawww, såå søt Så bra at det endelig ordna seg! Siter
Sunlily Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Skrevet 8. Februar 2016 Jeg hadde overhode ikke noen planer om å ta del i valpegjengen i år igjen, men sambo ville det annerledes etter det kjipe forrige året - så her er JustAussie Oh Maria Salvador, eller Tirith til vanlig da Dette er sambos aller første hund i hans eie, så det blir jo spennende for hans del (men hun skal heldigvis få lov til å være litt min og ) 20 Siter
Wildlife Skrevet 9. Februar 2016 Rapporter Skrevet 9. Februar 2016 Denne tassen kjører vi opp til svigerfar neste helg☺ følerr nesten han er litt min da jeg har formidlet kjøpet og fulgt opp valpen de siste ukene ? 6 Siter
AnitaK Skrevet 11. Februar 2016 Rapporter Skrevet 11. Februar 2016 Til Påske flytter den her frøkena hjem til meg .. Hun blir en mnd lengre en sine søsken da det passer bedre.. men jeg å oppdrettern er gode venner å bor ikke langt fra hverandre så valpemys før den tid blir det masse av .. Dvergpinscher tispe som har fått navnet Hell 9 Siter
Helene Skrevet 14. Februar 2016 Rapporter Skrevet 14. Februar 2016 Etter tre valper i går kveld, endte vi med keisersnitt. Nr 4 hadde fått hodet inn i neste horn av livmoren, og lå dermed på tvers og blokket for åpningen. Alle små klarte seg, og vi sitter nå igjen med 4 flotte hannhunder og 3 flotte tisper etter Vila og Cozy Vila har vært i mammarollen fra nesten før hun våknet på klinikken, og foruten sømmen på magen, er det ingen ting som tyder på at hun for noen timer siden lå under kniven. 28 Siter
Sagaa Skrevet 16. Februar 2016 Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 Termin i morgen, så nå krysser vi fingrene for at det er en liten frøken til oss der inne. Tror ikke jeg var så spent før min egen fødsel engang. 8 Siter
Monikawt Skrevet 16. Februar 2016 Rapporter Skrevet 16. Februar 2016 Endelig kom den etterlengta løpetiden! 3 Siter
Papillon Skrevet 17. Februar 2016 Rapporter Skrevet 17. Februar 2016 10 timer siden, Monikawt skrev: Endelig kom den etterlengta løpetiden! Hva slags rase skal du ha? Siter
Elita2005 Skrevet 17. Februar 2016 Rapporter Skrevet 17. Februar 2016 IIhh, føler for å melde meg inn her nå! Har ikke kommet lengre enn at jeg prater med oppdrettere, men har funnet meg noen favorittkull allerede. Nå må jeg bare møte minimum 6 foreldre, og se om de er så lovende som oppdretterne sier 3 Siter
Lunatic Skrevet 17. Februar 2016 Rapporter Skrevet 17. Februar 2016 44 minutter siden, Elita2005 skrev: IIhh, føler for å melde meg inn her nå! Har ikke kommet lengre enn at jeg prater med oppdrettere, men har funnet meg noen favorittkull allerede. Nå må jeg bare møte minimum 6 foreldre, og se om de er så lovende som oppdretterne sier ÆÆÆÆ Vi må ha masse treningsdater, så kan jeg ta bilder av fløffen! 1 Siter
maysofie Skrevet 17. Februar 2016 Rapporter Skrevet 17. Februar 2016 Jommen, folk må jo skrive hvilken rase de skal ha 5 Siter
Monikawt Skrevet 17. Februar 2016 Rapporter Skrevet 17. Februar 2016 8 timer siden, Papillon skrev: Hva slags rase skal du ha? 12 minutter siden, maysofie skrev: Jommen, folk må jo skrive hvilken rase de skal ha Forhåpentligvis kommer det en liten stabij hit i sommer 9 Siter
Elita2005 Skrevet 17. Februar 2016 Rapporter Skrevet 17. Februar 2016 1 time siden, Lunatic skrev: ÆÆÆÆ Vi må ha masse treningsdater, så kan jeg ta bilder av fløffen! JAA!!!?? Jeg skal ha sheltie! 4 Siter
jma Skrevet 17. Februar 2016 Rapporter Skrevet 17. Februar 2016 Da blir det nok en mørk brindle tispevalp på meg. Har ikke noe bra bildet av henne enda da. Hadde virkelig håpa på fawn, men men 9 Siter
Grim Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Skrevet 19. Februar 2016 Da ble det endelig valp på meg også!! Min første! Ikke belger, men pyreneisk gjeterhund med korthåret hode, fra kennel Petit Norvégien. Gleder meg helt vanvittig til å hente han hjem Si hei til Gru 27 Siter
Guest janson Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Skrevet 19. Februar 2016 Hallo Gru!! Jeg gleder meg sånn! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Lunatic Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Skrevet 19. Februar 2016 7 minutter siden, Grim skrev: Da ble det endelig valp på meg også!! Min første! Ikke belger, men pyreneisk gjeterhund med korthåret hode, fra kennel Petit Norvégien. Gleder meg helt vanvittig til å hente han hjem Si hei til Gru Finally! gleder meg til å få hilse! Ps: vi må gå tur når Grim er frisk igjen, så bare skrik ut 1 Siter
Recommended Posts