Sprettballen Skrevet 24. April 2015 Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 Herlighet @Alzenas som du surrer med de kullene dine XD Dette er ikke F kullet! *ler* Alle gode ting er tre, ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 24. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 Herlighet @Alzenas som du surrer med de kullene dine XD Dette er ikke F kullet! *ler* Alle gode ting er tre, ikke sant? Hahaha ja jeg er så forvirra over tema, navn og det meste. ALT er nedskrevet, og med stikkord. Men nå har jeg rettet opp, det var selvfølgelig E kullet og ikke F kullet :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. April 2015 Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 Så fiine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. April 2015 Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 Hahaha ja jeg er så forvirra over tema, navn og det meste. ALT er nedskrevet, og med stikkord. Men nå har jeg rettet opp, det var selvfølgelig E kullet og ikke F kullet :lol: Jeg ble litt forvirret ja :-P de valpene der var større enn 8 dager!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 24. April 2015 Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 Guuuul jeg vil ha whips.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 24. April 2015 Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 Gud så seint tiden går nå altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 24. April 2015 Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 Ah, fra A-kullet ja. Hun så pen ut Og oransje tispe mente jeg på forrige side, men fine alle sammen <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. April 2015 Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 Så søte! Guttene ser så hårete ut sammenlignet med jentene, er det noe som jevner seg ut? Litt interessant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Kan bekrefte at disse er bedårende! Alvorlig søte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Valpene, og kanskje spesielt Herr Grønn er fryktelig søte! Håper at sonisene som skal ha valp fortsetter med oppdateringer når valpene flytter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 De er nesten for søte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Håper at sonisene som skal ha valp fortsetter med oppdateringer når valpene flytter. Trenger ikke være redd for det *ler* Kommer til å fortsette oppdateringer i tråden til Nemi som de skal dele når mini kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 25. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 E kullet; Herr blå Herr grønn Frøken gul Frøken lyslilla/hvit Frøken oransje Frøken rosa med leverpostei :-P Frøken lilla Jeg følte også at disse trengte å få mer rettferdighet enn de forrige bildene, så; 3 uker gamle Lyslilla/hvit frøken Her grønn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Frøken oransj :wub:Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 26. April 2015 Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 Frøken rosa og lyslilla/hvit for noen nurk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 26. April 2015 Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 De begynner å se ut som hunder jo, og ikke bare små pelsbønner. Nydelige alle sammen! Herr Blå kan du sende hjem i posten til meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 26. April 2015 Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 Herr Blå og Frøken Lilla Men de er fine hele gjengen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 26. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 F Kullet født 3. April 2015 Det var ingen aprilsnar angående F kullet som mange av dere trodde, men syns det var en gøy dato å fortelle det på Så, 15 og 16. April kom F kullet vårt til verden. 3 hannhunder og 2 tisper etter vår Emprezy Adamant Design "Lykke" og Emprezy My Pride "Pixel", vi eier både mor og far og selv om dette ikke var planlagt har jeg stor tro på kullet Vi lånte ut Dani tidligere til Kennel Emprezy og vi endte til slutt opp med å kjøpe Pixel fra det kullet, hans mor er Polsk importerte NUCH Azarin Blueberry Night (For dere som er int. i G kullet vårt, er hun kullsøster av Muffin. Så det er vel der Pixel henter det meste fra, for han er en Muffin kopi) For å gjøre dette enda mer avansert er også Lykke halvsøster av Pearl som er mor til E kullet, de har samme mor Pixel er enda noe ung, men en VELDIG vakker og eksteriørmessig svært lovende hannhund som får skryt hvor enn han går. Han er stilt to ganger og begge gangene med BIR og BIG 1. Han ble BIS 2 ene gangen med superfin kritikk. Han er allerede blitt kjent for sine gode bevegelser noe vi håper han fortsetter med også etter rehabeliteringen etter korsbåndskade. Ellers er han en rolig og bedagelig kar, kosesjuk og en fotdilter. Han velter ingen overende, og er noe varierende på om han gidder å hilse ihjel folk eller ikke. Lykke er 3 år gammel, hatt et kull tidligere med Pixel`s pappa, Dani, som vi også eier. Mer trygg, god og sosial hund finner man aldri. Hun er glad hele tiden, hun logrer konstant, alt er greit og alt er gøy. Supergøy faktisk. Hun logrer i ringen, hun logret under fødsel, hun er generelt sett happy go lucky deluxe. Hun er kosetrollet i huset, og hadde hun hatt muligheten hadde hun krøpet inn i folk for å få mest mulig oppmerksomhet og kos. På utstilling har hun aldri nådd helt opp noe som er fryktelig irriterende etter x antall Res. CERT Hun er stort sett alltid topp plassert og med Excellent og CK. Kjempefin stamtavle på småtissene; http://thewhippetarchives.net/testmating.php?dam=155681&sire=210227 Pixel; Ikke noe spesiell kvalitet å skryte av, bildet var tatt etter operasjon (derfor plasteret) men syns alikevel man ser greit hvordan han er i kroppen Lykke Tispe 1 Tispe 2 Hannhund 1 Hannhund 2 Hannhund 3 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 26. April 2015 Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 For noen nurk! Lyslilla/hvit er fremdeles min favoritt, men her grønn har en sterk andreplass! Og tispe 1 og hannhund 2 i f kullet For noen søtinger de var da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Oi så kraftig og maskulin Pixel er blitt! Spesielt i ansiktet/uttrykket Grattis med enda et fint kull! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 29. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 E kullet: Nå er alle valpene fordelt, det vil også si at vi har bestemt oss for hvem som blir igjen i kennelen, og tadaaaa *trommevirvel* det ble lille lyslilla/hvit, som nå heter Pearl`s Legacy`s Blue Hour Vi gleder oss til å se hvordan denne jenta utvikler seg! 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Hjelpes, jeg må skikkelig trykke ned alle jeg-vil-ha-whippet-tankene når jeg ser bilder av dine hunder. Utrolig vakre alle sammen, men tror jeg har falt hardt for Pixel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Yaaaay! Fine frøkna! Bestemt navnene på resten av gjengen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Har hun blå øyner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Har hun blå øyner? Tenkte jeg også på, ute bilde var hun typisk blå som blir blått på merle og ikke valpe-mørkeblått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts