Gå til innhold
Hundesonen.no

Pearl`s Legacy`s E - Kull 2015


Alzenas
 Share

Recommended Posts

  • Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dag 43 Chill lørdag

HURRRRRRRAAAAAAAAAAAAAA!! Pearl er bekreftet drektig med... wait for it! MINST 8 valper med stor sannsynlighet for enda flere!

Ok, så her kommer de. Valpisene er 1 uke gammel i dag

Herlighet @Alzenas som du surrer med de kullene dine XD Dette er ikke F kullet! *ler* Alle gode ting er tre, ikke sant?

Hahaha ja jeg er så forvirra over tema, navn og det meste. ALT er nedskrevet, og med stikkord. Men nå har jeg rettet opp, det var selvfølgelig E kullet og ikke F kullet :whistle::lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha ja jeg er så forvirra over tema, navn og det meste. ALT er nedskrevet, og med stikkord. Men nå har jeg rettet opp, det var selvfølgelig E kullet og ikke F kullet :whistle::lol: :lol:

Jeg ble litt forvirret ja :-P de valpene der var større enn 8 dager!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E kullet;

Herr blå

MBA_9285_zpsrnungz0l.jpg

Herr grønn

MBA_9290_zpsvcsixzmj.jpg

Frøken gul

MBA_9320_zpsoozeauun.jpg

Frøken lyslilla/hvit

MBA_9308_zpslidox3zr.jpg

Frøken oransje

MBA_9377_zpsw1khalg3.jpg

Frøken rosa med leverpostei :-P

MBA_9349_zpsxggvuomv.jpg

Frøken lilla

MBA_9361_zpsoqbbjffx.jpg

Jeg følte også at disse trengte å få mer rettferdighet enn de forrige bildene, så; 3 uker gamle

Lyslilla/hvit frøken
MBA_9216_zpsganaflhs.jpg

Her grønn

MBA_9260_zpsdj9qjazl.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

F Kullet født 3. April 2015

Det var ingen aprilsnar angående F kullet som mange av dere trodde, men syns det var en gøy dato å fortelle det på :lol:

Så, 15 og 16. April kom F kullet vårt til verden. 3 hannhunder og 2 tisper etter vår Emprezy Adamant Design "Lykke" og Emprezy My Pride "Pixel", vi eier både mor og far og selv om dette ikke var planlagt har jeg stor tro på kullet :) Vi lånte ut Dani tidligere til Kennel Emprezy og vi endte til slutt opp med å kjøpe Pixel fra det kullet, hans mor er Polsk importerte NUCH Azarin Blueberry Night (For dere som er int. i G kullet vårt, er hun kullsøster av Muffin. Så det er vel der Pixel henter det meste fra, for han er en Muffin kopi) For å gjøre dette enda mer avansert er også Lykke halvsøster av Pearl som er mor til E kullet, de har samme mor :P

Pixel er enda noe ung, men en VELDIG vakker og eksteriørmessig svært lovende hannhund som får skryt hvor enn han går. Han er stilt to ganger og begge gangene med BIR og BIG 1. Han ble BIS 2 ene gangen med superfin kritikk. Han er allerede blitt kjent for sine gode bevegelser noe vi håper han fortsetter med også etter rehabeliteringen etter korsbåndskade. Ellers er han en rolig og bedagelig kar, kosesjuk og en fotdilter. Han velter ingen overende, og er noe varierende på om han gidder å hilse ihjel folk eller ikke.

Lykke er 3 år gammel, hatt et kull tidligere med Pixel`s pappa, Dani, som vi også eier. Mer trygg, god og sosial hund finner man aldri. Hun er glad hele tiden, hun logrer konstant, alt er greit og alt er gøy. Supergøy faktisk. Hun logrer i ringen, hun logret under fødsel, hun er generelt sett happy go lucky deluxe. Hun er kosetrollet i huset, og hadde hun hatt muligheten hadde hun krøpet inn i folk for å få mest mulig oppmerksomhet og kos. På utstilling har hun aldri nådd helt opp noe som er fryktelig irriterende etter x antall Res. CERT :P Hun er stort sett alltid topp plassert og med Excellent og CK.

Kjempefin stamtavle på småtissene; http://thewhippetarchives.net/testmating.php?dam=155681&sire=210227

Pixel;

10494562_10152561900046968_7283834125722

Ikke noe spesiell kvalitet å skryte av, bildet var tatt etter operasjon (derfor plasteret) men syns alikevel man ser greit hvordan han er i kroppen :)
10422020_10152638431551968_4123190425015

Lykke

_MG_4716_zps4ibsneoo.jpg

468549_10150966581146968_1492915992_o.jp

Tispe 1

Tispe_zpsj6kbzbti.jpg

Tispe 2

Tispe%20_zps1b3msb9e.jpg

Hannhund 1

Hannhund%203_zpsu0y4tfip.jpg

Hannhund 2

Hannhund%202_zpsfjqg2euv.jpg

Hannhund 3

Hannhund%201_zpsxxrqgrco.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E kullet: Nå er alle valpene fordelt, det vil også si at vi har bestemt oss for hvem som blir igjen i kennelen, og tadaaaa *trommevirvel* det ble lille lyslilla/hvit, som nå heter Pearl`s Legacy`s Blue Hour :) Vi gleder oss til å se hvordan denne jenta utvikler seg!

MBA_9722_zpsnyxfpkyq.jpg

MBA_9726_zpsjyrxathy.jpg

awwww_zpss2mtz9bw.jpg

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...