Gå til innhold
Hundesonen.no

Pearl`s Legacy`s E - Kull 2015


Alzenas
 Share

Recommended Posts

  • Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dag 43 Chill lørdag

HURRRRRRRAAAAAAAAAAAAAA!! Pearl er bekreftet drektig med... wait for it! MINST 8 valper med stor sannsynlighet for enda flere!

Ok, så her kommer de. Valpisene er 1 uke gammel i dag

Her er gjenget, en for en. Bildene er tatt i går kveld :)

Creme farget hannhund, blått halsbånd

Blaring%20hannhund_zpsslqnqniv.jpg

Blue fawn brindle hannhund, grønt halsbånd

Groslashnn%20hannhund%203_zpsqyorxhp4.jp

Creme farget hannhund, grønt halsbånd

Groslashnn%20Hannhund_zpscapnflkd.jpg

Creme farget tispe, lilla halsbånd

Lilla%20tispe%20_zpsrfwvm2qm.jpg

Blue (mulig blue fawn) tispe, lyselilla halsbånd

Lyslilla%20Tispe_zpsfr7q4edq.jpg

Creme farget tispe, rosa halsbånd

Rosa%20Tispe_zps46utgcpb.jpg

Fawn brindle tispe, oransje halsbånd

Oransje%20Tispe_zpssfvvf9cn.jpg

Blue (mulig blue fawn) tispe, gult halsbånd

Gul%20Tispe_zps6nakwwhf.jpg

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj! Jeg har ikke vært på PC de siste dagene så dette var skikkelig gøy å logge seg inn å se! Så nydelige valper! Gratulerer med gjengen! Også noen muligens blå valper da! :wub::drool: Sååå glad for at noen av disse skal bli sonenhunder så vi kan følge dem videre! Fine fine whippsene. (Ikke misunnelig på de kommende eierne i det hele tatt :innocent::D ) :wub:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :D:wub:

Jeg er uendelig stolt av de her småtassene :D

En av valpene virket i går noe slapp, og han har ikke gått like mye opp i vekt som søsknene, holder derfor et ekstra godt øye med ham å legger han til så ofte som mulig. Forhåpentligvis er det nok til at han kommer skikkelig i gang igjen :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG kan jeg få sjekke denne tråden etter 4 dager på hytten uten Internett!

Gratulerer så mye med flott et valpekull! Gleder meg som et barn på juleaften til bilder om 3-4 uker (og alle bildene nå selvsagt). :wub:

Tusen takk :D Jeg gleder meg så mye til de blir eldre!

Dessverre ble ikke dagen i går slik vi hadde håpet på, den ene hvite hannvalpen var pjusk og slet med å finne puppen og var allerede begynt å henge etter de andre. Da vi sto opp i går morgest var den så slapp og delvis kald at jeg trodde det var over allerede. Fikk liv i ham igjen, fikk han til å spise, men ikke nok. Jobbet med ham i hele går til ikke særlig hell, og i går kveld døde han.

Ufattelig trist, og dette er uten tvil baksiden med å være oppdretter. Men de andre 7 er fine, livlige, ivrige i melkebaren og alle har gått opp en hel del i vekt

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D Jeg gleder meg så mye til de blir eldre!

Dessverre ble ikke dagen i går slik vi hadde håpet på, den ene hvite hannvalpen var pjusk og slet med å finne puppen og var allerede begynt å henge etter de andre. Da vi sto opp i går morgest var den så slapp og delvis kald at jeg trodde det var over allerede. Fikk liv i ham igjen, fikk han til å spise, men ikke nok. Jobbet med ham i hele går til ikke særlig hell, og i går kveld døde han.

Ufattelig trist, og dette er uten tvil baksiden med å være oppdretter. Men de andre 7 er fine, livlige, ivrige i melkebaren og alle har gått opp en hel del i vekt

Det var leit å høre om det Alzenas, må ha vært en virkelig trist dag for dere. Det er godt de andre syv virker friske og raske. Positive tanker herfra :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med den lille herremannen som ikke klarte seg :(

Merkelig det der, det er alltid en valp som bare "trekker" meg inn på en måte, i kullene dine, hvilken valp det er varierer ofte etter hvor gamle de er. Akkurat nå er det lille frøken lyselilla. På første bildene dine var det den med orange bånd. :P

Fin, fin gjeng og flott mamma. :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...