Gå til innhold
Hundesonen.no

Pearl`s Legacy`s E - Kull 2015


Alzenas
 Share

Recommended Posts

  • Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dag 43 Chill lørdag

HURRRRRRRAAAAAAAAAAAAAA!! Pearl er bekreftet drektig med... wait for it! MINST 8 valper med stor sannsynlighet for enda flere!

Ok, så her kommer de. Valpisene er 1 uke gammel i dag

Skjedd litt siden sist! :)

Valpene blir 5 uker gamle nå på fredag, de er en aktiv og menneskeglad gjeng som aller helst bare vil ha kos og oppmerksomhet. De er veldig jevne alle sammen, men spesielt to små frøkner er ekstremt nysgjerrig og rask med å sjekke ut nye situasjoner. De spiser som ulver hele gjengen og de har skjønt at det går ann å komme seg over kassa med litt lure og nøye planlagte metoder og løsninger;-) Vi har vært litt ute, litt på plena men mest på platten med stor suksess i fint vårvær :)

Fra v; Pearl`s Legacy`s Blitz (Henne kan dere følge her på sonen) Pearl`s Legacy`s Flash (Grønt halsbånd) Pearl`s Legacy`s Lightning (Gult halsbånd) Frøken lilla har ikke fått navn av nye eiere enda, Pearl`s Legacy`s Blue Hour (Lilla halsbånd, henne kan dere også følge videre her på sonen) Pearl`s Legacy`s RAW (Oransje bånd) og han siste er Pearl`s Legacy`s Focus (Blått halsbånd) Han kan dere også følge her på sonen videre) :)

MBA_0918_zps2r9fp3rx.jpg

Grønt halsbånd. Pearl`s Legacy`s Flash. Min favo i kullet, han blir vi å stille litt fremover når han er gammel nok :)

1_zpspucxltp6.jpg

Pearl`s Legacy`s Focus. Hannhund, blått halsbånd :)

MBA_0856_zpsihzuf7me.jpg

Ikke bare bare å få tatt bilder av denne gjengen når de helst vil ligge her;

7_zps3mbevjj8.jpg

Pearl`s Legacy`s Lightning. Tispe med gult halsbånd :)

2_zpsku7ma4il.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at det ble en RAW i kullet, det hadde jo nesten vært en skam å hatt fotokullet uten en RAW :D Jeg fikk lov til å velge navnet til henne, så da måtte det bare bli det :D Valpene flytter til;

Danmark, ei tispe på Sortland (der vi bor, det er så gøy!) Gravdal i Lofoten, Oslo, Sandnes og Bergen :)

Det var noe herk å ta bilde av alle valpene samlet, men det gikk etterhvert. Satser på flere samlingsbilder :wub: Kom forsåvidt hjem i stad til at 3 valper var kommet seg opp i sofaen, der lå de så fint å sov på lammeskinnputa. Småwhippeter allerede :wub:

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! :D

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at det ble en RAW i kullet, det hadde jo nesten vært en skam å hatt fotokullet uten en RAW :D Jeg fikk lov til å velge navnet til henne, så da måtte det bare bli det :D Valpene flytter til;

Danmark, ei tispe på Sortland (der vi bor, det er så gøy!) Gravdal i Lofoten, Oslo, Sandnes og Bergen :)

Det var noe herk å ta bilde av alle valpene samlet, men det gikk etterhvert. Satser på flere samlingsbilder :wub: Kom forsåvidt hjem i stad til at 3 valper var kommet seg opp i sofaen, der lå de så fint å sov på lammeskinnputa. Småwhippeter allerede :wub:

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! :D

Kjempefint gruppebilde!!! Jeg tenkte på det, hvordan i huleste klarte du å få alle 7 til å sitte stille!!?! Må ha krevd lidt tålmodighet, ja..

Jeg ser at Focus er en lowrider, er det han som er mest på puppen? :D:P:D

Så morsomt å lese at de allerede har komtseg opp i sofaen da, bilde? Savner veeellldig en video nå, kjenner jeg, hint hint :drool:

Du kan vel knapt ta øynene dine bort fra den herlige gjengen?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er faktisk ganske samarbeidsvillige, så det var mye enklere å ta gruppebilde enn først antatt. På videoen skjønner dere kanskje hva jeg mener, og hvor utfordringen ligger. :lol:

Nå var det jo ikke meningen at de skulle bli værende her hos meg, men da de skulle til Vegard kjente jeg at jeg ikke var helt klar enda. Så da ble de igjen litt. Og litt ble til litt mer. Ble ikke så lett det her :) De er så fantastiske, trygge og gode. Så morsomme å ta med på nye ting for de er helt gira og med hele gjengen. "Hva skal vi nå?!" "Enn nå da??" "Jeg er med, jeg!"

Jeg må bare beklage elendig filming, ikke min greie i det hele tatt og det hjelper ikke på å bli overfalt :lol:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...