Gå til innhold
Hundesonen.no

European Dog Show 2015


Monikawt
 Share

Recommended Posts

  • Svar 986
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

101 dalmatinere

Jeg må få skryte litt: Det kommer sjelden like mange hunder på spesialen som på EDS/WDS, fordi tittelen lokker så mange flere, samt at det er dyrt å bli en ekstra natt, melde på en utstilling til, os

Posted Images

84 bernere så langt, så det lover godt - jeg mener at det var 88 på Europavinneren i Tsjekkia i fjor, et land som er betydelig mer sentralt plassert enn Norge. Jeg formoder vi kan lande på et tresifret antall.

Ingen appenzellere så langt, og det er trist - det hadde vært moro å få se noen i Norge, og de har mange bra i Finland. Alle fire sennenhundraser burde klare å bli representert på denne utstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Puli, øvrige farger ??

Hæ?

Lette etter puli hvit siden England insisterer på at det er en egen variant, men det fant jeg ikke.

Regner med det er 7 Pulier i alle farger.

Nico er ikke påmeldt.

Det er påmeldt hvite. :) De 7 er øvrige farger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60 springere, ikke veldig imponert. Hadde håpet på ca. 100, hadde vært kult å se hva Europa har å by på istedenfor bare de "vanlige".

Det kan jo være mange europeere? Jeg vet i hvert fall om mange nordmenn i min rase som ikke kommer til å melde på, fordi det blir for dyrt, så da prioriterer de eventuelt spesialen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...