Gå til innhold
Hundesonen.no

European Dog Show 2015


Monikawt
 Share

Recommended Posts

Påmeldingene er vel godt i gang, så regner med en del har funnet ut om de skal eller ikke :) her kan vi diskutere EDS!

Så:

Hvem skal? Hvilke raser skal dere stille, evt hvor mange hunder? Hvor skal dere bo?

Jeg har kjempelyst til å stille Aron der! Vi flytter nedover til Kragerø til sommeren, så da bor vi jo ganske så mye nærmere enn vi gjør nå (nord-Trøndelag), men siden det er så mye som er uvisst enda så er jeg usikker på å melde på.. Eller så kan jeg bare melde på å satse på at vi har en jobb som er helgafri, evt spørre så raskt som mulig om fri akkurat den helga :) får se hva jeg finner ut av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 986
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

101 dalmatinere

Jeg må få skryte litt: Det kommer sjelden like mange hunder på spesialen som på EDS/WDS, fordi tittelen lokker så mange flere, samt at det er dyrt å bli en ekstra natt, melde på en utstilling til, os

Posted Images

Jeg har allerede meldt på begge gutta; Amigo i veteran og Storm i åpen. Men så kom jeg til å tenke på; om han blir NUCH i mellomtiden så er det vel ikke noe problem å skifte klasse?

Vi har spesial på fredagen og EDS på lørdagen; har ordnet fri fra jobb slik at vi kommer oss over fjellet i god tid :) Men overnatting..? Nei det har vi ikke tenkt på enda. Forhåpentligvis kommer Storm sin oppdretter fra Åland også med flere av avkommene så vi håper å få bo sammen.

Gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å melde på i EDS 15.

Går alt etter planen skal jeg stille en brasiliansk terrier (som forhåpentligvis har blitt champion innen det - hun mangler bare et Cert etter fylte 2 år). Regner også med å stille en dvergschnauzer i unghundklassen, men må da time pelsnappingen riktig.

Jeg bor hjemme - har en times kjørevei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stå på stand og jeg har meldt på Lani, håper naboen har tid til henne :lol:

Du må nok ha backup til henne evt for beste tispe om alle kommer så langt, da blir hunder med mitt navn prioritert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder på Bella i veteran og stiller sønnen hennes Fredrik i champion. Jeg orker ikke bruke så mye penger på å melde på Nora som nesten garantert er blitt champion innen den tid. Tror ikke hun har så mye å stille opp med der på den utstillingen :) Jäger skulle visst heller ikke meldes på.

På spesialen så melder jeg nok på begge jentene for å støtte klubben, får høre med eierne hvordan det blir med gutta der :)

Bor bare 25 min. unna varemessa så jeg bor hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende! :D vi MÅ jo bare få til å ta turen!

Jeg satser på å bo hos tante, må bare høre om hun vil ha lille jakt som gjest sammen med katta deres :lol:

Vurderer, vurderer. OM vi drar, melder jeg på begge. Hvor finner jeg dommerliste osv?

Dommerliste: http://www.europeandogshow2015.com/filestore/espen/Filer/DommerlisteannonseEUW152.pdf

@jaktlykke jeg vil hilse på pelsene dine! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg?

Aron er 17 måneder under EDS, blir 18 måneder 22.sept. Hva bør jeg evt melde på i? Junior, unghund eller åpen?

Jeg har bare stilt på valpeshow enda, så er ganske fersk på dette.. Hva er forskjellen? Er det "lettere" å få bedre i JK hvis han er mer uferdig i kroppen?

Ah, det er så mye å sette seg inn i :P tar imot alle tips og forklaringer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg?

Aron er 17 måneder under EDS, blir 18 måneder 22.sept. Hva bør jeg evt melde på i? Junior, unghund eller åpen?

Jeg har bare stilt på valpeshow enda, så er ganske fersk på dette.. Hva er forskjellen? Er det "lettere" å få bedre i JK hvis han er mer uferdig i kroppen?

Ah, det er så mye å sette seg inn i :P tar imot alle tips og forklaringer :D

Still i junior. Da har du sjanse på juniorvinnertittel (men får jo da selvsagt ikke CACIB, men det er kanskje ikke så viktig i denne sammenheng) :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...