Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby og barnetråden - 2015


Raksha
 Share

Recommended Posts

Ask er veldig glad å sende meg sms når han er hos pappaen sin.

Det er kjempekoselig det altså , men jeg føler at kommunikasjonen noen ganger går litt i stå når jeg tekster med en som bare kan skrive navnet sitt :lol: :lol:

Screenshot_2015-04-26-13-05-38-1.png

Jeg savner han enda mer enn vanlig. Gode gutten min :wub:

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daaa hopper jeg inn i gravidklubben  Lille reka bosatte seg nesten med en gang, så er 12 uker i dag, nettopp vært hos legen og hørt hjertelyd  Var også på ultralyd for halvannen uke siden og da var og

I dag ble vi foreldre til verdens nydeligeste Kaisa Etter 38 timer med rier kom endelig frøkna på 50 cm og 3120 g til verden

I dag har vi vært på ultralyd, og det kommer en liten jente hit i mars/april (termin 2/4).  Såå koselig!

Posted Images

Ikke så mye til oppdatering enda. Hjemme og venter på at riene skal bygge seg opp, men det går ikke fort :P

Med begge mine visste jeg at fødselen var i gang ca 12 timer før de kom. Begge gangene var jeg hjemme til ca fem timer før de kom. Da jeg ringte sykehuset med nr 2, ba de meg komme med èn gang. Jeg sa at jeg bare skulle få den eldste hjem fra skolen og avgårde på fotballkamp først. Da kampen var slutt, var søstra født. Det var en av de få kampene jeg gikk glipp av :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er høygravid når du strategisk planlegger hvor i rommet du skal bøye deg ned, for å få plukka opp mest mulig fra gulvet for hver gang du bøyer deg.. :teehe:

Lillesnuppa mi spratt nettopp lykkelig avgårde mot rommet sitt for å legge seg, etter nattasuss. Hun er så fin og god, jeg er litt ekstra forelska i henne for tida. Og så er jeg litt spent på om vi brukte opp alle de gode genene våre på henne..? :P

Tenker på @SiriEveline :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og tenker på om vi skal gå for barn før ny valp. Evige spørsmålet... Mannen har sagt at enten så blir det barn, eller så blir det valp. Velger jeg valp nå i slutten av året så blir det ikke barn før om et år eller to, og motsatt.

Men så tenker jeg, det vil jo bli lettere for min del å ha en hund og baby fremfor to hunder og baby. Og da ta et valg om vi skal ha en hund til når babyen er ute, fremfor å måtte vente ekstra lenge barn fordi to hunder holder mer enn nok.

Hmm, må diskutere med mannen når han kommer hjem tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Ingen fødsel enda :P

Men innlagt og blir igangsatt med drypp ettersom jeg forsto. De skal bare prate litt om det og sørge for at det er nok bemanning.

Veldig spennende!

Krysser fingrene for at babyen holder seg inne i 1,5 timer til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har vært på gravidyoga? Jeg har aldri vært på yoga, men innbiller meg at det er mase pusting og pesing :P

Jeg har vært hos kiropraktoren min i dag og hun kjenner at jeg har noen områder som jeg burde være flinkere til å få strukket og tøyd. I samme bygning har de gravidyoga og hun anbefalte meg å begynne på det. Veldig lettvint med noe sånt rett over gata hvor man bor. Jeg kjenner at jeg begynner å bli veldig fortung allerede og at musklene kompanserer for å stabilisere det nye tyngdepunktet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har vært på gravidyoga? Jeg har aldri vært på yoga, men innbiller meg at det er mase pusting og pesing :P

Jeg har vært hos kiropraktoren min i dag og hun kjenner at jeg har noen områder som jeg burde være flinkere til å få strukket og tøyd. I samme bygning har de gravidyoga og hun anbefalte meg å begynne på det. Veldig lettvint med noe sånt rett over gata hvor man bor. Jeg kjenner at jeg begynner å bli veldig fortung allerede og at musklene kompanserer for å stabilisere det nye tyngdepunktet :P

Ikke gravidyoga men yoga generelt er kjempedeilig!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har vært på gravidyoga? Jeg har aldri vært på yoga, men innbiller meg at det er mase pusting og pesing :P

Jeg har vært hos kiropraktoren min i dag og hun kjenner at jeg har noen områder som jeg burde være flinkere til å få strukket og tøyd. I samme bygning har de gravidyoga og hun anbefalte meg å begynne på det. Veldig lettvint med noe sånt rett over gata hvor man bor. Jeg kjenner at jeg begynner å bli veldig fortung allerede og at musklene kompanserer for å stabilisere det nye tyngdepunktet :P

Jeg har heller ikke vært på gravidyoga, men "vanlig" yoga syns jeg ivertfall er veldig behagelig, og lite pust og pes, veldig rolig og balansert (men nå driver ikke jeg med den mest avanserte yogaen) og man kan tilpasse det så man ikke blir så voldsom svett og anpusten. Man føler seg litt klumsete i begynnelsen, men jeg syns det hadde en effekt rent fysisk ganske fort (mykere, mer smidig, mindre støl og stiv, bortsett fra når jeg prøver meg på noe nytt). Sikkert veldig tilpasset store mager på sånn gravidyoga, så jeg tror jeg ville prøvd (har faktisk tenkt på at det er noe jeg ville prøve hvis jeg blir gravid igjen, nå som jeg gjør det til vanlig)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har vært på gravidyoga? Jeg har aldri vært på yoga, men innbiller meg at det er mase pusting og pesing :P

Jeg har vært hos kiropraktoren min i dag og hun kjenner at jeg har noen områder som jeg burde være flinkere til å få strukket og tøyd. I samme bygning har de gravidyoga og hun anbefalte meg å begynne på det. Veldig lettvint med noe sånt rett over gata hvor man bor. Jeg kjenner at jeg begynner å bli veldig fortung allerede og at musklene kompanserer for å stabilisere det nye tyngdepunktet :P

Nei dessverre, men har tenkt både denne gangen og forrige at jeg hadde lyst. Når jeg er i treningsmodus sånn til vanlig synes jeg poweryoga er herlig, lite pust og pes sånn typ meditasjon, men det er veldig god styrketrening. Og for meg er det alltid et deilig mentalt avbrekk, for jeg må konsentrere meg så mye for å få til øvelsene at det ikke er plass til noe som helst anna i hodet :P

Kom akkurat inn fra tur, og jeg må bare innse at jeg har vært og er i mye dårligere form dette svangerskapet enn sist altså :hmm: Det er ikke så rart da, har ikke vært på langt nær like aktiv. Har likevel ikke lagt på meg mer enn sist, så får trøste meg med det i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjort gravidyoga selv, men hørt mye skryt fra ei venninne, veldig avslappende og med fokus på de "rolige" stillingene man kan gjøre uten å belaste feil/få magen i veien.

Endel av det er fokus på pust og kroppsbevisthet, og det er jo aldri galt å få mer av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har vært på gravidyoga? Jeg har aldri vært på yoga, men innbiller meg at det er mase pusting og pesing :P

Jeg har vært hos kiropraktoren min i dag og hun kjenner at jeg har noen områder som jeg burde være flinkere til å få strukket og tøyd. I samme bygning har de gravidyoga og hun anbefalte meg å begynne på det. Veldig lettvint med noe sånt rett over gata hvor man bor. Jeg kjenner at jeg begynner å bli veldig fortung allerede og at musklene kompanserer for å stabilisere det nye tyngdepunktet :P

Jeg gikk på det. Var mye mer fornøyd med "vanlig" Ashtanga yoga men tror alt hadde med instruktøren å gjøre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...