MegaMarie Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2014 Gratulerer med 4 store julekuler Synd det ble en litt dramatisk start og med den ene som ikke klarte seg, men godt å høre at Denali tar morsrollen så bra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2014 Gratulerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2014 Grautulerer med småttiser! Synd det ikke gikk helt smertefritt, men har tross alt 4 små julepakker å glede seg over <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2014 Gratulerer! Aldri moro når det ikke går som ønsket, og det blir keisersnitt og dødfødt valp, men det er en del av gamet, og det ser jo ut til at dette har gått veldig bra forholdene tatt i betraktning. Lykke til videre! Blir det Juul, Julius, Julianne og Juliette? 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2014 Ååh gratulerer med 4 friske og raske julepølser - synd med den siste og keisersnittet, men godt å lese at Denali takler det bra. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2014 Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2014 Så fint å høre at det gikk fint (forholdene tatt i betraktning), gratulerer med valpene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2014 Gratulerer med 4 nydelige små! Gleder meg til å se hvordan de utvikler seg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2014 Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før nå!? Gratulerer med fire små marsipangriser! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 23. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2014 Gratulerer! Aldri moro når det ikke går som ønsket, og det blir keisersnitt og dødfødt valp, men det er en del av gamet, og det ser jo ut til at dette har gått veldig bra forholdene tatt i betraktning. Lykke til videre! Blir det Juul, Julius, Julianne og Juliette? Jeg er veldig godt fornøyd med resultatet, alt tatt i betrakning. Skal vel klare å finne litt annerledes navn enn akkurat de fire Nå er også blogposten om fødselen klar for de som vil lese litt mer der. Har også lagt ut noen bilder av de små. Sonen får i denne omgang nøye seg med å bli henvist til bloggen, flere bilder kommer etterhvert som valpene vokser til og blir litt mer spennende å se på et av hele familien samlet. Forøvrig tippet en korrekt antall. Det var jo egentlig 5 valper, 3 tisper og 2 hanner. Den som tippet rett var @marjea, så om du ønsker skal du få den lovede julete premien i form av denne: bare send meg en PM med navn og addresse i så tilfellet. Ellers får den bo her 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcticaa Skrevet 24. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2014 ååå Denali er så nydelig. gratulerer med valper!! om jeg skal ha husky i fremtiden vet jeg akkurat hvor den skal komme fra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 24. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2014 Forøvrig tippet en korrekt antall. Det var jo egentlig 5 valper, 3 tisper og 2 hanner. Den som tippet rett var @marjea, så om du ønsker skal du få den lovede julete premien i form av denne: Gøy å tippe riktig, men synd at siste(første)mann ikke klarte seg. Siden det ikke ble til at dere faktisk har tre tispevalper løpende rundt hjemme, føles det ikke riktig å ta imot premien. Bruk heller tiden med å kose dere i jula fremfor å styre med å pakke inn og sende. Men tusen takk, det var en veldig fin tanke! Gratulerer med de fire små - de ser helt nydelige ut! Også Denali da, det siste bildet av henne var helt herlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 25. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2014 Helt fint @marjea Jeg synes den er en søt julesnømann så da blir den her. Julekullet er nå 3 dager gamle og alle har lagt på seg over 100g siden fødselen. Ikke noe matmangel her i gården akkurat. http://youtu.be/O4Rc7pyBlD0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 25. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2014 Herlige grynte-tjukkaser 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2014 Åååå jeg vil ha! Gratulerer med fint kull og kjempefine valper! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2014 Gratulerer så mye! Synd ikke alt gikk som ønsket. Godt å høre at mor og barn har det bra nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 I dag er julepølsene en uke alt! Tiden flyr jammen fort. Valpene legger veldig godt på seg med over 50g hver eneste dag, opp til 80g har de lagt på seg på et døgn. Tror de selv mener de skal bli Berner når de blir voksne eller noe slikt Jeg sitter på jobb så bilder blir tatt i kveld, men enn så lenge så kan jeg jo avsløre hva de kommer til å hete på stamtavla og mens de er hos meg. Rød hann: Snøfrost Glitrende Kongle, til daglig Kongle Svart hann: Snøfrost Stemningsfulle Gran, til daglig Gran. Svart tispe: Snøfrost Frydefulle Serina, til daglig Serina Grå tispe: Snøfrost Skimrende Stjernelys, til daglig Stjerne 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Gratulerer med kullet - gleder meg til fotospam når de vokser til. Finnes lite som er så vakkert som huskyvalper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Blogginnlegget fra 1 ukes oppdateringen finnes her: http://snofrost.blogspot.no/2014/12/juleplsene-er-1-uke-gamle.html men dere skal få bildene også her på sonen, og vekter Snøfrost Glitrende Kongle, 878g Snøfrost Stemingsfulle Gran, 880g Snøfrost Frydefulle Serina, 897g Snøfrost Skimrende Stjernelys, 981g alle har så og si doblet vekten sin, og jeg tipper Stjerne kommer over 1kg i morgen. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 Så nydelige! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 29. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2014 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Stjerne veier mer nå enn hva Hector veide når jeg hentet han! Herlige tjukkaser! også så vakre da! Elsker "trekløveret" i pannen til Serina! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 30. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Kikka på vektene til tidligere kull, og jeg tror virkelig disse har tenkt å leke kjempe Siberians, Malamuter eller Bernervalper for tiden. Stjerne har nå tippet 1kg og veier 1036g, mens den tyngste fra tidligere kull har veid rett over 900g, de fleste har veid rundt 800g som 1 uke og 1 dag gamle. Den minste av disse i Julekullet veier 924g... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Åsåfine de er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Gratulerer så mye med fine store valper! Herlige navn! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts