Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken årsmodell er du?


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1962.

Whaaaaat? No offence, men jeg har alltid sett for meg at du var typ...40 Edit: Fordi du virker så erfaren altså! Edit 2: Herrens år 1990, på dagen 45 år etter Hitler'n dævva.

Småripsgrensa går ved 1971

Alle som er født i 90 er yngre enn meg, og siden jeg er 16-18 år i hodet er alle 90'ere 13 år eller yngre. Bare ubehagelig å tenke på at noen født i 1996 er 18 år. Det betyr jo at jeg ikke er det og det blir jo bare feil :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1987 :) Så akkurat gammel nok til å skjønne hvor ufattelig kule Spice Girls er/var!

Ah, minner (bær over med meg - det er alderen :sleep: ) Jeg var i mange år "annenhverhelg*sett inn alt annet enn mamma" for to jenter og de mildt sagt digga den gruppa, kunne alt om dem, alle sangene, elsket å høre sin egen stemme, drømte om karriere som popstjerne og syntes det beste på jord var å opptre foran publikum med de sangene. Så vi arrangerte konsert tre ganger. Vi hadde et stort kjellerrom som de innredet til scene, hang opp laken som sceneteppe, vi inviterte en del folk til konserten og mat etterpå og entreen til de to superstjernene var en stjerne verdig. Faren var bodyguard (stor som et fjell, skalla og med mørke solbriller og hadde sklidd rett inn i enhver lignende setting :ahappy: ) og fulgte dem inn forbi horden som venta.... Jentene hadde kledd seg og sminket seg akkurat som sine store helter og sang/mimet. :punk: :lol:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1987 :) Så akkurat gammel nok til å skjønne hvor ufattelig kule Spice Girls er/var!

Oooh, det var tider det! Husker vi drev og samlet på kort/bilder av dem og hadde egne dansegrupper hvir vi øvde og øvde for vi skulle jo delta på sånne konkuranser :lol: (88 modell her)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1987 :) Så akkurat gammel nok til å skjønne hvor ufattelig kule Spice Girls er/var!

Å gud, Spice Girls :frantics: Min bestevenninne og min lillesøster var blodfans, de samlet kort, hørte musikkvideoer og styrte på, og jeg syntes hele gruppa og musikken var grusom :lol::lol: Det var en slitsom tid :ike:

Og nå de endelig hadde gått lei så tok det ikke lang tid før Backstreet Boys var det nye store. *sukk* :ermm:​ (jeg mistenker at jeg var en kjedelig tenåring :lol: De leste TOPP, jeg leste illustruert vitenskap :punk:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 Mars 1975...hater at jeg snart blir 40år, vet ikke hvorfor, men bare liker det ikke, føler meg mye yngre, kanskje derfor?

Og at folk som er født i 1996 er 18år er helt syykt...om ikke lenge er 2000 barna 18år :blink::|

Ikke si det da.... minstegutten min er 99 modell..... han skal være liten lenge :aww:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, minner (bær over med meg - det er alderen :sleep: ) Jeg var i mange år "annenhverhelg*sett inn alt annet enn mamma" for to jenter og de mildt sagt digga den gruppa, kunne alt om dem, alle sangene, elsket å høre sin egen stemme, drømte om karriere som popstjerne og syntes det beste på jord var å opptre foran publikum med de sangene. Så vi arrangerte konsert tre ganger. Vi hadde et stort kjellerrom som de innredet til scene, hang opp laken som sceneteppe, vi inviterte en del folk til konserten og mat etterpå og entreen til de to superstjernene var en stjerne verdig. Faren var bodyguard (stor som et fjell, skalla og med mørke solbriller og hadde sklidd rett inn i enhver lignende setting :ahappy: ) og fulgte dem inn forbi horden som venta.... Jentene hadde kledd seg og sminket seg akkurat som sine store helter og sang/mimet. :punk::lol:

Huff, vi hadde flere opptredner hvor vi var spice girls på skolen, flaut å tenke på. Jeg var hun mørke med afro, hahaha (jeg var lita, nett og med helt hvitt hår, men jeg hadde mørke øyne :lol:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? :o Dette er ikke ment som en fornærmelse altså, men jeg hadde tippa 50-ish :lol:

Neineinei, du får ikke det året for deg sjæl :D 91 her også :)

Haha, kanskje du ble litt påvirket av det faktum at jeg har, ifølge mange andre, en "gammal kjerring-hund" òg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1990. Spice girls og A1 var tingen. Og slengbukser, spesielt Miss Sixty. Barneskolen var preget av jojo, klistremerker, dracco heads og pokemon.

Liker så godt å være født i 1990. Er så lett å holde styr på alt som har skjedd i løpet av livet mitt og vite fort akkurat hvor gammel jeg var. :P 92, 2 år, 99 9 år, 2004 14 år osv. Og når jeg er født på sommeren vet jeg alltid at i hele 8.klasse var jeg 13 år. Hele 1vgs var jeg 16. Så lett å holde styr på alt :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1990. Spice girls og A1 var tingen. Og slengbukser, spesielt Miss Sixty. Barneskolen var preget av jojo, klistremerker, dracco heads og pokemon.

 

Liker så godt å være født i 1990. Er så lett å holde styr på alt som har skjedd i løpet av livet mitt og vite fort akkurat hvor gammel jeg var. :P 92, 2 år, 99 9 år, 2004 14 år osv. Og når jeg er født på sommeren vet jeg alltid at i hele 8.klasse var jeg 13 år. Hele 1vgs var jeg 16. Så lett å holde styr på alt :P

:lol: akkurat sånn tenker jeg med 91 også, det er bare å trekke fra 1 på årstallet så har jeg alderen min :teehe:

Fikk aldri miss sixty-bukser :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BACSTREET BOYS! :wub: Hatet spice girls (fordi det var litt kult å hate dem det tror jeg :lol: ), nå hører jeg på spice up your life på full guffe når jeg kjører til jobb, mens jeg gauler med.

Backstreet boys holder koken enda de og jeg hører litt på dem innimellom :heart: Jeg er 35 og elsker boyband :heart: Eller ikke alle boyband da, men noen :D

Spice girls hørte jeg også på når jeg var yngre. Ikke sånn superfan, men siden alle andre hørte på dem, så måtte jeg jo gjøre det jeg også... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...