Gå til innhold
Hundesonen.no

Det er snart jul!


Margrete
 Share

Recommended Posts

Samboer: fjellsko

Mamma: pysj og varme sokker

Mannen til mamma: ??

Mellomste bror: ??

Eldste bror: ??

Kona til eldste bror: ??

Eldste nevø på 13: penger? Han ønsker seg vist en 3d printer, så han sparer penger til det.

Minste nevø: klær som han ønsket seg fra jobben min.

Pappa: Genser og sjokolade.

Kona til pappa: skjerf og en cardigan.

Farmor: skjerf og noe godt snop.

Familien til samboer får han ta seg av.

Gleder meg til sånn midten av desember da jeg har "lov" av meg selv til å begynne å pakke inn alle gavene. Det er så kos :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Altså, jeg må si at jeg er lei av å vandre småpanisk i butikker fordi jeg ikke aner hva jeg skal kjøpe til folk. Spesielt ikke når de fleste jeg kjøper til er voksne som "har alt", eller barn som vel

Ja, eller den mindre hyggelige: en tom krukke med lapp på som sier "Du ønsket deg ingenting, her har du en krukke med det i" Mohahaha.

Et skudd i blinde, men hvis han er interessert i seiling og liker å være på vannet så kanskje en opplevelsesgave kan treffe? Wakeboard, riverboard, rafting, flyboard osv. http://youwish.no/vann-sjo

Julegaveideen til min søster pg svoger utgår da jeg spurte hva de trengte av ting til leiligheta. Utstyr til kjøkkenet trengte de ikke..

Så da er jeg tom for ideer.. Hva gir man til ei bortskjemt søster som er sær og nettopp flytta inn til typen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Abonnement på et eller annet blad? Hudpleie? Spasett? Time til massasje, kinobillett ol?

Mine brødre får abonnement på vi menn. Spesielt ene broren min er kresen, og kjøper det han vil ha selv. Tenker blad av noe slag kan være greit da. F.eks et interiørblad om hun liker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaveideen til min søster pg svoger utgår da jeg spurte hva de trengte av ting til leiligheta. Utstyr til kjøkkenet trengte de ikke..

Så da er jeg tom for ideer.. Hva gir man til ei bortskjemt søster som er sær og nettopp flytta inn til typen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kondomer.

Hvis jeg ikke får tak i Snikker Andersen på engelsk, så tar jeg gjerne imot andre tips til en koselig oppmerksomhet til min amerikanske venninne som det ikke koster flesk å sende, eller knuser over Atlanteren. I fjor fikk hun blant annet gløgg og marsipan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@plutte var det du som lurte på om du fikk tak i julmust? Ikea har en variant så jeg, men jeg drikker ikke slikt, så jeg aner ikke om det er godt.

!

Såg du det på Ikea i Åsane? Fann Ikea-julmust på nettet for nokre år sidan, då eg sist prøvde å få tak i, men då hadde dei ikkje inne i Åsane. Åh, sei at du såg det der. :D Det hadde vore så kjekt! Smakar sikkert like mykje høgg som alle dei andre julmustvariantane, så det spelar nok ikkje noko rolle. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!

Såg du det på Ikea i Åsane? Fann Ikea-julmust på nettet for nokre år sidan, då eg sist prøvde å få tak i, men då hadde dei ikkje inne i Åsane. Åh, sei at du såg det der. :D Det hadde vore så kjekt! Smakar sikkert like mykje høgg som alle dei andre julmustvariantane, så det spelar nok ikkje noko rolle. :D

Ja, jeg så det i Åsane :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiksa en julegave

Tassimomaskin til Bonden

Mamma og stefar skal få spørrespill "idiotkunnskap"

Bror: vet ikke, kanskje samme spillet?

Svigersøstre og svigers: aner ikke

Lillemor vet jeg ikke, tror vi skal sjekke om hun får gyngehest av besteforeldre hvis ikke så får hun det av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Samme som til min bror.... nadda :lol:

:lol: det blir sikkert poppis ja :lol:

 

Kondomer.

 

Hvis jeg ikke får tak i Snikker Andersen på engelsk, så tar jeg gjerne imot andre tips til en koselig oppmerksomhet til min amerikanske venninne som det ikke koster flesk å sende, eller knuser over Atlanteren. I fjor fikk hun blant annet gløgg og marsipan.

Kondomer hadde nok satt stemningen hjemme ja.. :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, hadde bestilt noen lamper (sånne som liksom skulle lage stjernehimmel) til tantebarna på ebay, og så fungerte ingen av dem.... :devil: Irriterende.... Fikk pengene igjen heldigvis, men nå må jeg finne på noe annet. :P

Noen som har forslag til gave til 90 og 93 åring?

Hi hi, slik du skriver høres det ut som at tantebarna dine er 90 og 93 år :o

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, hadde bestilt noen lamper (sånne som liksom skulle lage stjernehimmel) til tantebarna på ebay, og så fungerte ingen av dem.... :devil: Irriterende.... Fikk pengene igjen heldigvis, men nå må jeg finne på noe annet. :P

Noen som har forslag til gave til 90 og 93 åring?

Hva med hjemmelagde drops eller karameller? Min bestemor elsker sånne harde fruktdrops og karameller. Lag selv og legg på et pent glass.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med julegavene i år. Kommer hjem ca 23.30 på lillejulaften :( her er det håpløst med shopping, og alt må i kofferten. Prosjekt umulig dette. Blir vel så jeg får andre til å handle for meg :(

@LinL hva med å kjøpe ting på nett, som noen kan ta i mot for deg hjemme? Bortsett fra de glassene da, de er kanskje greiest å få noen til å handle for deg. På nett har du i hvert fall mulighet til å surfe litt og finne noe som bare er deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, hadde bestilt noen lamper (sånne som liksom skulle lage stjernehimmel) til tantebarna på ebay, og så fungerte ingen av dem.... :devil: Irriterende.... Fikk pengene igjen heldigvis, men nå må jeg finne på noe annet. :P

 

 

Noen som har forslag til gave til 90 og 93 åring?

Jeg lager gavekurv til min mormor på 93 :) relaxation gel, liquid hand&face soap, relaxation lotion, kaffe, marsipan og kanskje noe mer godt oppi :) de har jo alt så jeg tenker litt velvære er på sin plass :)
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@LinL hva med å kjøpe ting på nett, som noen kan ta i mot for deg hjemme? Bortsett fra de glassene da, de er kanskje greiest å få noen til å handle for deg. På nett har du i hvert fall mulighet til å surfe litt og finne noe som bare er deg :)

Ja :) Håper jeg finner det meste på nett altså :) Søstern ønsker seg så den vasen, har funnet den på nett, nå må jeg bare lirke ut av henne hva slags farge (DOH. Svigermora hennes har kjøpt vasen. DUMME SVIGERS! :P) Mamma er verst. Vurderer å kjøpe ordentlige ansiksprodukter, hun klager sånn over at hun vil gjøre det ene og det andre, men så bruker hun dagligvare kremer og sånt. Det blir jo ikke ordentlig årnings av det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) Håper jeg finner det meste på nett altså :) Søstern ønsker seg så den vasen, har funnet den på nett, nå må jeg bare lirke ut av henne hva slags farge (DOH. Svigermora hennes har kjøpt vasen. DUMME SVIGERS! :P) Mamma er verst. Vurderer å kjøpe ordentlige ansiksprodukter, hun klager sånn over at hun vil gjøre det ene og det andre, men så bruker hun dagligvare kremer og sånt. Det blir jo ikke ordentlig årnings av det. :P

moren din hadde kanskje likt gavekort på spabehandling eller noe slikt da? Gir du det sammen med noen lys eller lignende bruker enkelte mødre å bli veldig glade :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vore på IKEA!! Julmust! Haha, eg diggar det. Tippar eg er meir engasjert i operasjon julmust, enn han som faktisk drikk skvipet.

Hamstra med meg nokre flasker, no blir'e jul på svensken!

Søstra mi har forresten informert om at ho ønskjer seg le cruiset salt og peparbørser, så da får ho kanskje det, sjølv om eg eigentleg hadde ei bok ho skulle få. Dei andre veit eg ikkje enno, men eg, pluttemann og plutteson skal dele ein star wars Lego kalender.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiksa en julegave

Tassimomaskin til Bonden

Mamma og stefar skal få spørrespill "idiotkunnskap"

Bror: vet ikke, kanskje samme spillet?

Svigersøstre og svigers: aner ikke

Lillemor vet jeg ikke, tror vi skal sjekke om hun får gyngehest av besteforeldre hvis ikke så får hun det av oss.

Det spille er kjempe underholdene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjøpte jeg to julegaver til:

Min far fikk en kjempefin varm genser fra Jack & Jones

Min bror og samboer fikk sengetøy, de trengte det også var det 50% på Kid på alt sengetøy! De vet at de får det da siden jeg måtte spørre om størrelse på dyne, flaks at jeg spurte, for de har dobbeldyne!!! Det hadde jeg aldri gjetta!

Nå mangler jeg bare min mor og 2 veninner. Min mor ønsker seg store porselenshus til lys, men jeg finner bare småååååå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hemmelig nisse på jobben, og jeg fikk selvfølgelig han nye gutten som jeg ikke aner en dritt om :P Så da gikk hele planen min i vasken. Jeg tror han røyker, så skal spørre ene kollegaen om hvilket merke, så kan han få en røykpakke og en fin lighter? Så har jeg tenkt til å gi han noen tjukkesokker, alle har vel bruk for det? Noen øl, også skal jeg bake kjeks neste Søndag så da får han noen sånne neste Mandag + en øl. Tenkte å brenne noen mandler og ha på en fin krukke, men veit liksom ikke om det er en innertier... Han er vel i begynnelsen av 20 årene tenker jeg, tror han er singel og bor aleine, men aner egentlig ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...