MegaMarie Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Hvem skal? Jeg stiller Blondie i veteran og Tidi i junior. Det blir Blondie sin aller siste utstilling høyst sannsynlig. Etter den helgen klippes ihvertfall pelsen hennes bort, så får vi se om den noen sinne får gro tilbake. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Jeg kommer med begge gutta til Nordisk Vinner. Jeg får ikke fri fra jobb til å komme til Norsk Vinner så vi får satse på søndagen i stedet Storm i åpen og Amigo i veteran. Han har allerede en dateavtale med favorittdama si Kathrine . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Jeg stiller ikke, men skal stå på stand og gå i raseparade på lørdag. Søndag kommer jeg for å heie og få med meg finalene. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Hm, lurer på om jeg skal stå på stand for Norsk rally på lørdagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Freke stiller på begge utstillingene, vurderer å melde på en valp pr dag i tillegg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Jeg kommer på begge med Pelle og Chico. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Hunden som ble laget for å kunne stille som junior her er død, så jeg kommer nok med pappaen hennes istedenfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Hunden som ble laget for å kunne stille som junior her er død, så jeg kommer nok med pappaen hennes istedenfor. Litt OT, men huff det høres ikke mye moro ut Er det lov å spørre hva som skjedde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabalderet Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Jeg skal nok alle dager, NM i juniorhandling fredag og har veldig lyst å stille Balder på nordisk på lørdagen kommer nok søndagen og gå rundt å se og se på finalene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Stiller Stina i veteran begge dager. Dita står antageligvis for underholdninga på rasestanden til Myndeklubben, begge går nok i raseparaden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Stand på fredag, ser jeg det blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Gneisen skal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Jeg skal nok for å titte. Nuka vurderes etterpåmeldt, men litt usikker pga pris. Tror nok vi bare blir tilskuere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Jeg stiller Nora i unghund, Jäger i åpen og Bella i veteran fredag og søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Elgkalv i åpen klasse og første utstillinger med mulighet for championat fredag og søndag Mennesket gleder seg til å stå på stand, gå i raseparade og fått øyelyst gutten! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Jeg kommer uten hund for shopping Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Litt OT, men huff det høres ikke mye moro ut Er det lov å spørre hva som skjedde? Pia ble påkjørt dessverre. ------- Ludvig kommer nok på både nordisk og norsk vinner Håper jo på en juniortittel, men vi får se hvordan han oppfører seg og ser ut om 1 måned Grei sosialisering og øvelse er det ihvertfall (men huff for noen fæle priser) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Jeg stiller skrullen i unghundklassen både fredag og lørdag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Jaaa Kommer masse trivelige svensker, gleder meg Ace er påmeldt begge dager... Da jeg fikk se ham i Bergen sa jeg "aldri i verda", men i løpet av helgen var ikke pelsen så aller verst likevel Søndagen skal jeg stå på stand for NRK og stille favvo gæmlisen Amigo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Litt OT, men huff det høres ikke mye moro ut Er det lov å spørre hva som skjedde? Kom seg ut av ett hull i gjerdet i fotvertens hage. Løp rett i en bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Jaaa Kommer masse trivelige svensker, gleder meg Ace er påmeldt begge dager... Da jeg fikk se ham i Bergen sa jeg "aldri i verda", men i løpet av helgen var ikke pelsen så aller verst likevel Søndagen skal jeg stå på stand for NRK og stille favvo gæmlisen Amigo Det hører med til historien at nå står vi plutselig i den situasjonen at han ikke må ta noe cert før dette. For jeg vil IKKE gå i den championklassen det sannsynligvis vil bli på Lillestrøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Melder nok på Jaro begge dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Ikke i år desverre, jeg hadde kommet å tittet hvis det ikke var så dyrt (og trang) parkering + dyr inngang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Skal stille Amigo på norsk vinner/fredag. Håper på siste certet og NUCH tittel. Nordisk får jeg ikke stilt på pga barnedåp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Jeg stiller Nora i unghund, Jäger i åpen og Bella i veteran fredag og søndag Eh, Jäger skal selvfølgelig stille i champion, ikke åpen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts