Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunden min er ikke i form


Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har ikke noe annet å komme med jeg heller enn god bedring, håper dere finner ut av det og at han blir mindre stein etterhvert! (hvis ikke så får du kjøpe noe sånt:

Livets store mysterier eller noe sånt og det er skikkelig fint at dere deler tanker og ideer! Nå har monsteret fått tre rimadyl. I går ettermiddag, i dag morges og i ettermiddag, og så gikk vi en

Det er veldig ålreit med veterinærer som faktisk følger opp! Høres ut som du er i gode hender.

Ja, nok var nok, i dag kastet han opp all maten (jeg kan ikke huske om han noen gang har kastet opp annet enn da han gresset og det kom opp slim for ørti år siden), og han har tydelig følt at han har hatt problemer med magen sin i dag. Synet var borte, det er det ingen tvil om og han var fryktelig pjuskete.

Det var jæ**** trist å "sende han avgårde," men det var en fin stund også. Jeg hadde jo ikke noe valg så sånn måtte det bare bli. Han fikk med seg en haug med godbiter på turen og jeg følte at han fortalte at den turen var han veldig klar for. Da Teo og jeg gikk ut fra veterinæren og jeg hadde tørka snørr og tårer for siste gang så kjente jeg at dette er helt greit og jeg føler bare lettelse.

Og tusen takk for alle meldinger da! Det var overveldende!! :flowers:

Dette går fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...