Monab88 Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Jeg venter spent på ultralyd i morgen eller fredag.. 2 Siter
mokken Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Jeg venter spent på ultralyd i morgen eller fredag.. Tvi tvi! 1 Siter
Snøfrost Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 @Malamuten gratulerer med bestemt valp! Det blir sikkert bra @Renate A så moro at du skal ha en fra WTF kullet! Selv venter jeg mer og mer spent på at hvalen her hjemme skal sprekke... 2 Siter
Meg Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 blir nok ikke valp her neste år- har hatt valp(/er) 2010, 2012, 2013 og eget valpekull 2014, så neste år tror jeg blir et rolig "ikke-valp" år meeen. en vet jo aldri... 1 Siter
Monab88 Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Skrevet 18. Desember 2014 Jeg venter spent på ultralyd i morgen eller fredag.. Tispa er drektig! Da blir det veldig spennende å se hva som kommer! 8 Siter
Teserere Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Skrevet 18. Desember 2014 Jeg har lett godt over et år nå, men vært uheldig 4 ganger. Ikke nok tisper, ikke parring pga sykdom under løp, ikke tisper i det hele tatt, ikke nok tisper... Jeg skal ha en liten staffetispe, og er meget kresen Oppdretter er sekundært for meg, kombinasjonen er viktigst. Men nå venter jeg på en kombinasjon som skal parres til våren, jeg håper hun holder seg frisk, tar seg, og får mange fine tisper 6 Siter
maysofie Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Skrevet 18. Desember 2014 Vi burde få en Valpegjengen 2016 4 Siter
Malamuten Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Skrevet 18. Desember 2014 Vi burde få en Valpegjengen 2016 Bare å ordne det vell Siter
Malamuten Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Skrevet 26. Desember 2014 Dagens bilde av lille Vims; hun er vell nå 9 og en halv uke sånn omtrent. litt over en mnd til vi setter snuten mot det store utland for å hente Crappy bilder, men der er bare slike oppdretter tar så får vell bare leve med det Kjekt for henne at ikke alle valper er solgt så hun har gode lekekamerater 21 Siter
Garp Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Skrevet 26. Desember 2014 Skal hun hete Vims? Utrolig søt liten nurk. Siter
Malamuten Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Skrevet 26. Desember 2014 Skal hun hete Vims? Utrolig søt liten nurk.jeg har jo ikke møtt henne enda, men tenker at hun skal hete vims til daglig, med mindre det føles feil når jeg ser hvordan hun er. 1 Siter
ElisabethHH Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Skrevet 26. Desember 2014 jeg har jo ikke møtt henne enda, men tenker at hun skal hete vims til daglig, med mindre det føles feil når jeg ser hvordan hun er. Så koselig, min forrige hund het Vims. Fint navn (er helt objektiv selvsagt...), og søt valp! 1 Siter
Artemis Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Skrevet 26. Desember 2014 Så søt hun er, @Malamuten ! Nå er det snart 2015, og jeg håper at det blir valp til meg innen året er omme. Har ikke mulighet for å få valp før til sommeren, så det blir i alle fall valp en eller annen gang fra sommeren 2015. Kanskje jeg må vente til 2016. Nå må jeg på oppdretterjakt. 6 Siter
Malamuten Skrevet 26. Desember 2014 Rapporter Skrevet 26. Desember 2014 Så søt hun er, @Malamuten ! Nå er det snart 2015, og jeg håper at det blir valp til meg innen året er omme. Har ikke mulighet for å få valp før til sommeren, så det blir i alle fall valp en eller annen gang fra sommeren 2015. Kanskje jeg må vente til 2016. Nå må jeg på oppdretterjakt. Spennende, lykke til Hvilke raser står det mellom da? Siter
MegaMarie Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Skrevet 30. Desember 2014 Dagens bilde av lille Vims; hun er vell nå 9 og en halv uke sånn omtrent. litt over en mnd til vi setter snuten mot det store utland for å hente Crappy bilder, men der er bare slike oppdretter tar så får vell bare leve med det Kjekt for henne at ikke alle valper er solgt så hun har gode lekekamerater Herregud for en søt liten rakker Jeg håper du tar masse fine bilder av henne når hun kommer til deg ihvertfall Siter
Lunatic Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Skrevet 30. Desember 2014 jeg har jo ikke møtt henne enda, men tenker at hun skal hete vims til daglig, med mindre det føles feil når jeg ser hvordan hun er. Vims Gleder meg skikkelig til å se henne ordentlig! Siter
Malamuten Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Skrevet 30. Desember 2014 Herregud for en søt liten rakker Jeg håper du tar masse fine bilder av henne når hun kommer til deg ihvertfall Det skal jeg nok Vims Gleder meg skikkelig til å se henne ordentlig! Jeg også Er så spent på hvordan hun er og hvordan hun blir og om jeg blir fornøyd og om hun er frisk og alt Håper jo hun er helt perfekt selvsagt Siter
Lunatic Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Skrevet 30. Desember 2014 Det blir nok veldig, veldig bra! Du har jo hatt en "pitteliten" liste med krav til hund og oppdretter, så i mitt hode skal det ganske mye til at du ikke blir fornøyd Det blir nok, igjen, veldig bra 1 Siter
Monab88 Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Skrevet 30. Desember 2014 Forhåpentligvis mammaen til min 2015 valp, den vakreste berneren jeg vet om <3 Termin i slutten av januar. Og pappaen som valp 7 Siter
Maria Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Skrevet 30. Desember 2014 Vanvittig fin tispe og verdens søteste valp (altså bernervalper!) 2 Siter
Malamuten Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Skrevet 30. Desember 2014 Forhåpentligvis mammaen til min 2015 valp, den vakreste berneren jeg vet om <3 Termin i slutten av januar. Og pappaen som valp Herlighet så søt 1 Siter
Carro92 Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Da har jeg fått vite fra hvem kull jeg får tispe Denne lille brune og hvite er min eneste tispa i kullet (2 gangen jeg ender opp med en slik tispe ) 5 Siter
Ane Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Da har jeg fått vite fra hvem kull jeg får tispe Denne lille brune og hvite er min eneste tispa i kullet (2 gangen jeg ender opp med en slik tispe ) Så fin! Hvem er foreldre? Siter
Carro92 Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Så fin! Hvem er foreldre? Skoglykka's Tyra og Skoglykka's Tapper er foreldrene Siter
Belgerdama Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Skrevet 2. Januar 2015 Ja nå er 2015 her så nå raser det vel inn søte valpebilder snart? Jeg må vente å håpe på klaff i mai/juni. 1 Siter
Recommended Posts