Malamuten Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Jeg har lyst på valp nå men er ikke kull før om ett halvt år selv om jeg vil ha den nå. 6 måneder føles så lenge til men det er iallefall 2015 og i år lyst på valp nå. Jeg skulle egentlig ha valp fra et kull som var ventet på denne tiden i fjor, dessverre drøyde de akkurat lenge nok til å komme etter de nye importreglene, så da utgikk de siden jeg helst ville ha valpen 8 uker gammel. Sto på et kull som var her i norge i sommer/høst, men der ble det ikke noen tispe til meg, men nå blir det valp om litt over en mnd (dog import likavell ). Den ventetiden er forferdelig, men vell verdt det Hvilken rase og hvilket oppdrett skal du ha fra? Siter
Guest Michellus Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Misunnelig på alle dere som skal få valp i 2015. Jeg derimot må nok vente 5-8 år til. You and me both Siter
Teserere Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Er såååå enig. Min er ikke leveringsklar før i sept/okt hvis det blir noe. Samme her! Det er lenge til det! Og jeg har ventet på flere potensielle kull fra tidlig 2014 Det tar så lang tid! Det er jo ikke gitt at tispa hverken tar seg eller lager tispevalper en gang *krysse alt jeg har av fingre og tær* Nå må det vel være min tur 1 Siter
Helene Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Jeg begynner bli nervøs. Skal importere sperm fra USA. Er godt i gang med prosessen, men synes hannhundeier er unødvendig treig, og tispa bygger pels i rekordfart. Ikke ventet løpetid før i mars, men skulle ikke forundre meg det minste om hun for første gang skulle løpe tidlig. Wæææh! 1 Siter
Belgerdama Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Samme her! Det er lenge til det! Og jeg har ventet på flere potensielle kull fra tidlig 2014 Det tar så lang tid! Det er jo ikke gitt at tispa hverken tar seg eller lager tispevalper en gang *krysse alt jeg har av fingre og tær* Nå må det vel være min tur Ja det er jo ikke gitt at de tar seg eller at det kommer tisper eller NOK tisper..hihi. Jeg tvinner tomler og håper på det beste. Foreløpig har ingen tisper fra denne kennelen gått tomme, men så må det i tillegg komme ei tispe til meg. Moro at vi får valp på samme tid Siter
Belgerdama Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Min lille pelsball er nå 12 uker og 16-17 kg Så søt da❤️❤️ Siter
Teserere Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Ja det er jo ikke gitt at de tar seg eller at det kommer tisper eller NOK tisper..hihi. Jeg tvinner tomler og håper på det beste. Foreløpig har ingen tisper fra denne kennelen gått tomme, men så må det i tillegg komme ei tispe til meg. Moro at vi får valp på samme tid Nå har denne tispa hatt kull før ihvertfall, men hun må jo lage nok tisper da. Er det som har skjedd fra de andre kombinasjonene, at det kommer 1 eller ingen tisper. Og alle oppdretterne skal jo beholde tisper selv 1 Siter
Belgerdama Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Nå har denne tispa hatt kull før ihvertfall, men hun må jo lage nok tisper da. Er det som har skjedd fra de andre kombinasjonene, at det kommer 1 eller ingen tisper. Og alle oppdretterne skal jo beholde tisper selv Ja det vil de jo gjerne. Krysser fingrene for at det kommer en fin tispe til deg☺️ 1 Siter
sol78 Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Ny på forumet - og venter på ny hund! Skal hente valp, ei lita kooikertispe, i Danmark i begynnelsen av mars <3 9 Siter
Malamuten Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Ny på forumet - og venter på ny hund! Skal hente valp, ei lita kooikertispe, i Danmark i begynnelsen av mars <3 Velkommen og gratulerer så mye 1 Siter
Monikawt Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Ny på forumet - og venter på ny hund! Skal hente valp, ei lita kooikertispe, i Danmark i begynnelsen av mars <3 Velkommen hit, og gratulerer med den lille kan tenke meg at ventetiden er laaaaang... 2 Siter
SaraSL Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Ny på forumet - og venter på ny hund! Skal hente valp, ei lita kooikertispe, i Danmark i begynnelsen av mars <3 Hvilken oppdretter er hun fra? 1 Siter
Kjesesk Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Her nærmer det seg virkelig valpehenting. Torsdag om 6 dager kommer denne frøkna, Marielle Chelsea, hjem til oss. Hun er født 22.11. , og er mellompuddel. Nå tror jeg jeg har det jeg trenger av utstyr i hus, eller ihvertfall underveis i posten. Det er en salig blanding av pur glede, panikk, og prestasjonsangst i hodet mitt, jeg har aldri før hatt valp. 14 Siter
Belgerdama Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Ny på forumet - og venter på ny hund! Skal hente valp, ei lita kooikertispe, i Danmark i begynnelsen av mars <3 Velkommen og Grattis med valp som kommer. Gleder meg til å følge dere? 1 Siter
Belgerdama Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Her nærmer det seg virkelig valpehenting. Torsdag om 6 dager kommer denne frøkna, Marielle Chelsea, hjem til oss. Hun er født 22.11. , og er mellompuddel. Nå tror jeg jeg har det jeg trenger av utstyr i hus, eller ihvertfall underveis i posten. Det er en salig blanding av pur glede, panikk, og prestasjonsangst i hodet mitt, jeg har aldri før hatt valp. Så utrolig søt hun er. Blir artig å følge dere og lille jenta? Siter
Heidihj Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Skrevet 9. Januar 2015 Så koselig med alle valpene folk skal ha! Blir hyggelig å følge med og se valpebilder utover året Siter
sol78 Skrevet 10. Januar 2015 Rapporter Skrevet 10. Januar 2015 Hvilken oppdretter er hun fra? Nanna Klok Ankersen heter hun Siter
SaraSL Skrevet 10. Januar 2015 Rapporter Skrevet 10. Januar 2015 Nanna Klok Ankersen heter hun ahh Jeg trene ofte med søsteren hennes da Kjenner henne veldig godt, hun er en super hund 1 Siter
Elita2005 Skrevet 10. Januar 2015 Rapporter Skrevet 10. Januar 2015 Nanna Klok Ankersen heter hun Så spennende! Lykke til med kooikervalp Hvor i landet holder du til? Kooikervalper er noe av det skjønneste! Siter
Carro92 Skrevet 10. Januar 2015 Rapporter Skrevet 10. Januar 2015 Crappy bilder, men noen bilder av lille knøttet hvertfall Så fort jeg får ho i henda, så lover jeg bedre bilder Her går det i mye tenking i navn til lille bolle om dagen 9 Siter
Malamuten Skrevet 10. Januar 2015 Rapporter Skrevet 10. Januar 2015 Ser ut som lille Vims har det ganske greit mens hun venter på å bli trønder. Vims oppå fanget og mor ved siden. Hun ser så stor ut allerede *snufs* jeg som vil ha søt liten valp. Edit: Alle valpene er nå solgt, og vims er den eneste som er igjen hos oppdretter. Det blir spennende og følge med på kullet, 3 er solgt til politiet i USA, en skal være narkotika hund i frankrike, en annen eksplosiv hund i frankrike, en skal trene lydighet, to er solgt som "familiehunder" (tror jeg) og Vims skal forhåpentligvis bli rednings, ipo, lydighet og brukshund Hvertfall mange som får mulighet til å vise hva de er god for å det er jo kjekt for å få kartlagt bredde i kullet, blir spennende og se 16 Siter
Belgerdama Skrevet 10. Januar 2015 Rapporter Skrevet 10. Januar 2015 Ser ut som lille Vims har det ganske greit mens hun venter på å bli trønder. Vims oppå fanget og mor ved siden. Hun ser så stor ut allerede *snufs* jeg som vil ha søt liten valp. Edit: Alle valpene er nå solgt, og vims er den eneste som er igjen hos oppdretter. Det blir spennende og følge med på kullet, 3 er solgt til politiet i USA, en skal være narkotika hund i frankrike, en annen eksplosiv hund i frankrike, en skal trene lydighet, to er solgt som "familiehunder" (tror jeg) og Vims skal forhåpentligvis bli rednings, ipo, lydighet og brukshund Hvertfall mange som får mulighet til å vise hva de er god for å det er jo kjekt for å få kartlagt bredde i kullet, blir spennende og se Så utrolig flott. Er det en hollender?? Gleder meg til å følge dere? 1 Siter
Malamuten Skrevet 10. Januar 2015 Rapporter Skrevet 10. Januar 2015 Så utrolig flott. Er det en hollender?? Gleder meg til å følge dere Det er en hollender ja 1 Siter
ToneS Skrevet 10. Januar 2015 Rapporter Skrevet 10. Januar 2015 Ser ut som lille Vims har det ganske greit mens hun venter på å bli trønder. Vims oppå fanget og mor ved siden. Hun ser så stor ut allerede *snufs* jeg som vil ha søt liten valp. Edit: Alle valpene er nå solgt, og vims er den eneste som er igjen hos oppdretter. Det blir spennende og følge med på kullet, 3 er solgt til politiet i USA, en skal være narkotika hund i frankrike, en annen eksplosiv hund i frankrike, en skal trene lydighet, to er solgt som "familiehunder" (tror jeg) og Vims skal forhåpentligvis bli rednings, ipo, lydighet og brukshund Hvertfall mange som får mulighet til å vise hva de er god for å det er jo kjekt for å få kartlagt bredde i kullet, blir spennende og se Som hun har vokst! Men hun ser flott ut da! Litt nerver på deg nå eller? Alt klart til turen? Et sikkelig spennende kull ser det ut som, mange kommende stjerner der i gården! Jeg er så valpesjuk, har ikke hatt valp på 12 år og det blir nok desverre noen år til før det kommer noen hit.. Siter
Belgerdama Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Det er en hollender ja Regnet med det. Veldig spennende. Jeg liker hollenderen selvom jeg ikke har fått sett så mange av de. De er flotte hunder. 1 Siter
Recommended Posts