LØJ Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2015 Hahaha..løpebildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2015 Flott hund! Og fine bilder! Hvis han bor på gård og står og vokter i kjetting er han en heldig hund. Det er jo det de skapt for, i hvertfall Presa Canario. Og flott å se en Dogo, kjenner ingen på nært hold. Men presa kjenner jeg jo selvsagt. Og det er vel ikke store forskjeller unntatt i kanarieres hode. FCI stjal vår hund Og du har fått en usedvanlig vakker type! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 4. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Ja han er en fin fyr, det er helt klart. En vakker gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 4. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Herregud han er så barsk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 4. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 4. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Herregud han er så barsk Ser barsk ut men god som gull 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 5. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2015 Se så snill han er 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 12. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Damir nærmer seg faktisk to år! 21 mnd har han rukket å bli og han blir stadig flottere! Var å lekte med en rosa gris her i forrige uke. Var stas det, såpass stas at det var umulig å få tatt noe brukbare bilder av han. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Kjekkas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Oi, det var en flott treningsplass med ordentlig inngjerding! Det er virkelig noe jeg savner her i området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 12. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Oi, det var en flott treningsplass med ordentlig inngjerding! Det er virkelig noe jeg savner her i området. Ja men er dessverre et lite stykke for meg å kjøre dit. Jobber der, men når jeg jobber 100% og bruker nesten en halvtime på å kjøre en vei tar vi sjeldent turen dit. Er ikke så glad i å kjøre med han heller. Men en gang i blant så gjør vi det. Den er faktisk ekstremt lite brukt, til tross for at den er åpen for alle hele døgnet. Er en hundepark et kvarters tur unna, men er veldig fint å bruke stedet til å trene eller leke med èn kjent og ikke fem fremmede hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2015 Skikkelig kjekkas 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 18. April 2015 Rapporter Share Skrevet 18. April 2015 Altså, han er så pen at det nesten gjør litt vondt! Bulletryne <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 18. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2015 Takk Damir har fått seg råååsa sele. Guri så kjekk han er 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 18. April 2015 Rapporter Share Skrevet 18. April 2015 Fine gutten! Men hva sier mannebeinet om rååååse sele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 18. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2015 Fine gutten! Men hva sier mannebeinet om rååååse sele? Jeg har gjemt den Men kan nok garantere at den ikke blir brukt av han 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Han har så søte ører! Er de sånn naturlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Han har så søte ører! Er de sånn naturlig? Nei han er ørekupert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SynneWoll Skrevet 23. April 2015 Rapporter Share Skrevet 23. April 2015 Fy søren for en vakker hund! Dette er desidert en av mine abselutt favoritt raser!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 Fy søren for en vakker hund! Dette er desidert en av mine abselutt favoritt raser! Han er et flott eksemplar Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2015 Litt bildespam. Boff boff Leke Wohoo! Sliten, men veldig glad gutt 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2015 Herlig uttrykk på han, han ser snill og klok ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 8. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2015 Løpebilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2015 Herlig uttrykk på han, han ser snill og klok ut Han er snill, klok kommer vi til Nei men han er fin han Løpebilde Hehe, etterfulgt av meg som desperat prøvde å redde kameeaet fra kanonkula 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 8. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2015 Han er mer søt enn barsk! Veldig søt da.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts