Guest Gråtass Skrevet 10. September 2014 Rapporter Skrevet 10. September 2014 Jeg tipper seks valper, to hanner og fire tisper.Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Siter
KristinR Skrevet 10. September 2014 Rapporter Skrevet 10. September 2014 Er det noe på gang nå? Vi er mange som venter Siter
Fillerya Skrevet 11. September 2014 Rapporter Skrevet 11. September 2014 Jeg tipper åtte valper. To blå hanner, seks tisper! Heia Heia Siter
mokken Skrevet 11. September 2014 Rapporter Skrevet 11. September 2014 Men herregud da Arya, den fasongen er vel stengt tatt ikke noe å beholde lengst mulig! Ut med de! Siter
Perfect Image Skrevet 11. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. September 2014 Alt er bra her, oppdaterer mer senere engang 4 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 12. September 2014 Rapporter Skrevet 12. September 2014 Burde ikke du snart få noen valper? Siter
Carina Skrevet 12. September 2014 Rapporter Skrevet 12. September 2014 Håper ikke det har skjedd noe. Liiill? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 12. September 2014 Rapporter Skrevet 12. September 2014 Veldig stille både her og på FB. Lill, hva skjer? Siter
Anette Skrevet 12. September 2014 Rapporter Skrevet 12. September 2014 Alt er bra, lill oppdaterer når hun kan :-) 12 Siter
ida Skrevet 12. September 2014 Rapporter Skrevet 12. September 2014 Da venter vi tålmodig og bruker F5 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 12. September 2014 Rapporter Skrevet 12. September 2014 Er fødselen i gang eller sitter vi her og hopper forgjeves? Siter
Mud Skrevet 12. September 2014 Rapporter Skrevet 12. September 2014 Lill sitter garantert og flirer med alle de små søte valpene i mens vi omkommer av nysgjerrighet og spenning Litt morsomt, men samtidig veldig slemt 6 Siter
Synnikken Skrevet 12. September 2014 Rapporter Skrevet 12. September 2014 Er fødselen i gang eller sitter vi her og hopper forgjeves? Alt er bra der i gården snakket med lill igår hun oppdaterer snart. Hun har ustabilt nett. Men alt er fint! 7 Siter
Perfect Image Skrevet 13. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2014 Kan love dere at jeg ikke har sett på dere skrive og ledd av dere eller noe lignende Har ikke hatt nett hjemme, itillegg til at Arya var litt treg å få melk, valpene, 5 andre hunder som krever sitt og to unger- så har jeg rett og slett måtte prioritere alt annet enn internett! Arya fikk 9 valper på rett over 2 timer den 10 september (vel, de siste kom vel den 11...). Først kom 4 Blue merle hannhunder, så kom 3 tric tisper og til slutt 2 BM tisper rett etter hverandre!. Den første tric tispen er veldig liten, og veldig svak så vi får se om hun kommer til å klare seg eller ikke. Hun spiser selv ihvertfall Arya var råflink, og helt avslappet og de smatt ut :)Ingen haleknekk, ingen baksporer, ingen overtegnet eller overdrevne hvite, ingen hvite flekker.. Tenk at folk laget SÅ ståhei om det, også til deres skuffelse ble det ikke en engang med en liten hvit flekk Jeg skal ta individuelle bilder av dem på mandagen, når ungene er i barnehagen og det er dagslys hvalen! Rie-ansikt! Ble tilbudt vann. Og energigreier. Hvis man ikke tåler blod bør man ikke se mer Men flere av dem kravlet nærmest ut selv, og flere hadde åpnet fosterposen Idyll <3 Litt bilder fra fødselen ihvertfall. 26 Siter
Kensington Gate Skrevet 13. September 2014 Rapporter Skrevet 13. September 2014 "Hajjo? Ej det hej det ej pajty?" 25 Siter
MegaMarie Skrevet 13. September 2014 Rapporter Skrevet 13. September 2014 Gratulerer Gleder meg til individuelle bilder 1 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 13. September 2014 Rapporter Skrevet 13. September 2014 Kuuuuule bilder. Gratulerer så mye med et flott kull. Siter
ida Skrevet 13. September 2014 Rapporter Skrevet 13. September 2014 Gratulerer så mye! Lillemor skal klare seg fint, hun. Du var jo litt engstelig for at det var fire små, men de lå kanskje bare litt langt bak på bildet? Tenk at det ble ni! Herlig, fantastisk og kos dere med alle de små 1 Siter
xxx12345 Skrevet 13. September 2014 Rapporter Skrevet 13. September 2014 Gratulerer! Så lenge lillemor spiser selv så klarer hun seg nok helt fint 1 Siter
Perfect Image Skrevet 13. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2014 Takk! Og jeg beklager til sonen (Oppriktig!) for at jeg brukte så langt tid med å oppdatere. Mange valper og mamma uten melk til å begynne med + dødsfall i familien + ta meg av det vanlige på hjemmefronten ble bare for mye, så måtte bare koble ut og konsentrere meg om det aller viktigste! Ja, vesla spiser selv, gikk ned første dagen men godt opp igjen nå Passer på at hun ligger på varmeteppe så hun ikke trenger å holde kroppsvarmen, og at hun får spise av de "gode" pattene Og takk til @Kensington Gate for support over webcam&chat med antall, farger, vekt, og kjønn mens de kom ut 8 Siter
Aslan Skrevet 13. September 2014 Rapporter Skrevet 13. September 2014 Fantastisk kule bilder - og gratulerer med valpene 1 Siter
Recommended Posts