Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagecopys første mellompuddel-kull


Guest 2ne
 Share

Recommended Posts

  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gratulerer så mye med vel overstått! Høres ut som en perfekt start på livet for kvintetten. Er det bare jeg som tenker at 2ne burde ha et Puddelrock-navnetema? Appetite for Destruction, The Hair

Små fylliker

Posted Images

Nye bilder av bebisene, 12 dager gamle :heart:

Valp 5, minstemannen Glenn på 472 gram:

10622732_10202463473383169_8181740642201

10624900_10202463473463171_5634951843803

10653376_10202463473703177_2759688987019

*smelt* :wub::heart: Det finnes ingenting som er så søtt som puddelvalper altså - ingenting! :D

Jeg fikk fryktelig lyst til kidnappe lille Glenn jeg da. :)

Det blir spennende å se hvor store de blir, Sølve veide 850 gram da han kom hjem til meg og er nå er staut kar på 4,5 kg. :P Og i kullet hans var de veldig jevne i vekt og størrelse, men alle ble ikke dvergpuddel, noen ble toy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffff :| Så fine de er, og nå er det ikke lenge til de ser ut som ekte pudler med barberte snuter og labber :wub:

*ler* En venninne og jeg prata om det, nå er de bare søte valper, men så fort vi får barbert snute og labber, da er de søte puddelvalper :wub:

*smelt* :wub::heart: Det finnes ingenting som er så søtt som puddelvalper altså - ingenting! :D

Jeg fikk fryktelig lyst til kidnappe lille Glenn jeg da. :)

Det blir spennende å se hvor store de blir, Sølve veide 850 gram da han kom hjem til meg og er nå er staut kar på 4,5 kg. :P Og i kullet hans var de veldig jevne i vekt og størrelse, men alle ble ikke dvergpuddel, noen ble toy.

Glenn er søt han :heart: Lillegutten vår :ahappy:

850 gram ja, jeg tipper at "lille" Guri tar igjen den vekta i løpet av en uke eller to :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Oppdretteren til Leah har akkurat gitt meg vekta på Leah og hennes søsken og halvsøsken da de var en 10-11 dager gamle, og Glenn - minstemannen min - er den som er nærmest de i vekt, den tyngste i Leahs kull (som - om jeg ikke husker feil - var Leah selv) veide 488 gram, den tyngste av halvsøsknene veide 608 gram.. Jah, den tyngste der veier altså nesten 90 gram mindre enn Guri(malla, så svær hun er) :lol:

Kanskje jeg er storpuddel-oppdretter uten å vite det? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra! Men har ikke lyst å vente så lenge.. ;-D

haha.. Nei, da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg ;)

--

Bebisene ble filmet når de fikk frokost i dag:

http://youtu.be/7ErlrSt5RZg

Den som protesterer når jeg løfter ham, er kullets minstemann Glenn. Han er en liten fighter han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...