Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagecopys første mellompuddel-kull


Guest 2ne
 Share

Recommended Posts

  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gratulerer så mye med vel overstått! Høres ut som en perfekt start på livet for kvintetten. Er det bare jeg som tenker at 2ne burde ha et Puddelrock-navnetema? Appetite for Destruction, The Hair

Små fylliker

Posted Images

Jeg hadde jo en sånn valp her som jeg ikke fikk meg til å annonsere eller noenting. Jeg hadde angra om hun ikke hadde blitt hos meg, selv om det førte til at jeg beholdt 2. Det er bare helt riktig at hun ble værende. Men du vet jo allerede hva jeg tenker om magefølelser og sånt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Det er jo så deilig å bestemme seg! :flowers:

Husker da jeg skulle få Imouto, og den valpen som var tiltenkt meg utvikla bittfeil. Jaja, der røyk den sjansen, tenkte jeg, for hun hadde vært min siden jeg fikk bilde da hun var 10 min gammel. Likevel dro jeg opp for å hilse på kullet på nytt, og da våkna søsteralternativet og slo på sjarmen, og siden har jeg ikke sett meg tilbake. :heart:

Skal hun fortsatt hete Gry? Og hva skal hun hete på stamtavla? Kan vi drodle navn? :banana:

Mvh ivrig

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun blir hetende Ali, som i kaffen som kurerer gruff ;) På stamtavla skal hun hete Imagecopy Got Swag, for det har hun selvsagt :P

Jeg har vært skikkelig dårlig på å svare ang besøk og sånt, men folk er selvsagt velkomne! Valpene og jeg har omtrent samme batterikapasitet, så avtale på forhånd er greiest, men vi orker besøk altså! De to første drar på fredag alt, men resten blir her en stund til :)

Siden jeg har vært litt sløv og hatt andre ting å tenke på i tillegg til valper, glemte jeg helt å bestille valpetester, så det blir ikke gjort. De er 49 dager i dag, liksom. Det er ikke kjempekrise, selv om jeg gjerne skulle sett dem testet fordi det er gøy :) De er sosiale og trygge valper, men det er moro med uhildet syn på de også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun blir hetende Ali, som i kaffen som kurerer gruff ;) På stamtavla skal hun hete Imagecopy Got Swag, for det har hun selvsagt :P

Jeg har vært skikkelig dårlig på å svare ang besøk og sånt, men folk er selvsagt velkomne! Valpene og jeg har omtrent samme batterikapasitet, så avtale på forhånd er greiest, men vi orker besøk altså! De to første drar på fredag alt, men resten blir her en stund til :)

Siden jeg har vært litt sløv og hatt andre ting å tenke på i tillegg til valper, glemte jeg helt å bestille valpetester, så det blir ikke gjort. De er 49 dager i dag, liksom. Det er ikke kjempekrise, selv om jeg gjerne skulle sett dem testet fordi det er gøy :) De er sosiale og trygge valper, men det er moro med uhildet syn på de også :P

Fredag? FREDAG?? Herregud jeg satt liksom her og tenkte at neste uke passer jo bra å besøke :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dagene har det skjedd litt her. På søndag var Leahs oppdretter her og gjorde små pudler ut av krøllebøllene (klipp), på mandag var det siste ormkur før flytting (smakte visst ikke noe godt denne gangen), og i dag har vi vært hos veterinær og blitt chippet, vaksinert og fått helseattest (og med vi mener jeg valpene :P ). Søndag ble det også tatt bilder, så her har dere gjengen, med riktig navn og alt:

10686620_10202685373810541_3651495016195

(Egentlig skrives navnet hans Mimir, men det har jeg glemt å fortelle fotografen ;) ). Mimir skal bli ID-søkhund pluss litt mer, og skal bo på Langhus :)

10310603_10202685373930544_6888551140835

10250050_10202685371690488_6227828993602

Guri skal hete Wilma fikk jeg beskjed om i dag, hun flytter til Nannestad for å bo sammen med storpuddelen Molly :)

10450131_10202685371970495_2828603050757

10479041_10202685372570510_6429355988696

Så har vi keeperen, min lille frøken, og hun skal hete Ali fordi at da kan jeg synge "Ali, Ali, Ali blir vi glad i, hun er deilig, hun er herlig, og kurerer gruff" :lol:

10355008_10202685372770515_2398472992913

Hun har et passe deilig temperament, er veldig klar på hva hun vil og ikke.. hehe

10678506_10202685371250477_6920554751773

Georg skal hete Georg og skal flytte til Gjøvik, der han skal dele familien sin med en gordon setter, labrador og blanding av kinesisk nakenhund og puddel.

10458717_10202685371210476_9102887252095

10696293_10202685373370530_7928358241628

Sist og nesten minst er Glenn, som jeg burde få lagt ut en annonse på snart, han har nemlig ingen egen eier enda, og det fortjener han. Jeg håper vel at det skjer et under og at noen bare dukker opp, helt perfekt for han, for dette er han som nesten ble her. Liten rakker med temperament, utrolig søt, alltid der det skjer noe, veldig oppmerksom og liker både lek og kos. Vi er mange som har en softspot for han, det var ikke så langt unna at han ble svenske da Leahs oppdretter var her på søndag, hun har annonsert han i sin omgangskrets og håper vel at noen i hennes nærhet vil ha ham. Jeg håper egentlig at han bare blir.. Men så kommer jeg på at pelsstell på 3 pudler ikke frister all verden, så jeg må vel få annonsert han.. Snart ;)

10711055_10202685373410531_4694907600052

Jeg syns jeg har hatt flaks med mitt første egne kull, jeg tror jeg kunne beholdt hvem som helst av disse 5 og vært kjempefornøyd. De er sosiale, trygge, lekne og fulle av fart og meninger, akkurat sånn som jeg liker dem.

Veterinær-besøk gikk selvsagt bra, selv om datterbarnet sleit seg gjennom hver eneste chip som ble satt *flir* Ingen anmerkninger utover et ørlite navlebrokk hos Glenn, og samtlige syns veterinæren var kul, og at veterinærkontor var spennende :)

Georg og Wilma (Guri) reiser på fredag allerede, men Mimir blir her ut måneden, og Glenn til jeg finner noen som fortjener ham. Ali blir her til hun er gammel! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har sistemann som skulle reise, reist, og eneste valpen som er igjen her, er my precious Ali :heart:

Glenn fant seg en familie som hadde en voksen puddelgutt fra før av, så han bor nå utenfor Fredrikstad og heter Kompis. Gustav heter Mimir (Mime) og har flyttet til Langhus, han reiste i går. Alle tilbakemeldinger tyder på at valpene klarer seg fint i sine nye hjem, og det er jo godt å høre for oss hjemme her, som har hatt de i 8-10 uker :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...