lucy Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Noen andre som har sett denne? Myndefolk? http://m.finn.no/bap/free/ad.html?finnkode=48490602&ov=m Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Jøsses, spesiell annonse.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Å ta over to omplasseringsmynder er vel ikke noe så mange har kapasitet til.. Og den annonsen var spesiell ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Den annonsen har vært delt overalt det siste halvåret uten at de har funnet noe nytt sted å bo. Ordlyden var ikke slik i den opprinnelige annonsen. Snodig at det skal være så liten interresse for disse to samtidig som folk sleper hjem Spania og Neverneverland hunder i fleng Jeg kjenner kullbror til sloughien og broder Azaar er i hvert fall en herlig fyr. Håper noen snart kan finne plass 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Det er kanskje det at de må selges sammen som "skremmer" folk bort. Hadde nok vært lettere å gi dem bort hver for seg. Men skjønner godt at hun ikke har lyst til det, de ser ut til å være veldig glad i hverandre. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Vi vurderte disse tidligere i år. Men det at man må få to hunder sammen og alderen "skremte" oss vekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Syns ikke ordlyden er spesielt rar, men så har jeg også sett annonsen fra starten av. Der virker som to enkle og fine hunder, så synd ingen ønsker å ta over dem. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Enkle hunder, MEN det er to av dem og de jakter på katter.. Det er vel det som stopper de fleste. F. eks mamma likte dem godt, men vil hvertfall ikke ha to + de hadde spist kattene. Synd, for de virker jo som verdens enkleste hunder... ser for meg de løper to runder rundt huset og sover i sofaen resten av dagen etter luftetur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Folk må jo selvsagt få velge selv altså men jeg blir litt oppgitt over at folk henter seg ex racere (apropos katt :/ ) men ikke vurderer disse engang. Det at de jakter katt er ikke noe stort problem egentlig,og ærlig av eier å skrive. Må være fælt å stå i en sånn situasjon med to kompiser du har hatt i 9 år 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Åh, hadde jeg da vært hundeløs om noen år og eid hus med hage hadde disse vært drømmen å overtatt. Håper virkelig det rette hjemmet dukker opp snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Jeg håper virkelig disse hundene får et nytt godt hjem. Jeg har møtt og snakket med eieren og det var helt tydelig at han elsker hundene sine over alt på jord.Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Den som bare hadde tid, ork og plass. Den der annonsen går rett i hjertet på meg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Det at de jager katter er vel ikke noe problem for folk flest vel? Min jager og katter liksom... vennene mine sine hunder jager katter... men ingen av dem er jakthunder. Det er jo en ganske normal hundegreie liksom... og helt håndterbart i hverdagen. De virket utrolig rolige og greie. Trist å måtte omplassere to man er så glad i. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Ble nesten frista til å gi dem et hjem selv. Alderen skremmer ikke meg, men jeg har jo planer om å flytte samt at jeg strengt tatt har nok hunder for tilfellet. Håper virkelig de finner et nytt hjem sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2014 Min erfaring er også at to samkjørte mynder er ikke like mye arbeid som to andre hunder.. En mynde vs to var akkurat like mye arbeid for meg..Synd at ingen har plass til de.. Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2014 Dette burde jo Være en drømmesjanse for mange som vil ha mynde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2014 At de må tas sammen og alder er nok det som skremmer folk. Men den var da ikke veldig rar den annonsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2014 Skjønner ikke hvorfor disse ikke har blitt omplassert enda. Det virker jo ikke som noen problemhunder. Men det er vel kravet om at de begge må være sammen. Skal jo litt til før folk har sjangs på to hunder på en gang. Er det en hastesak så ville jeg delt dem. Det burde de jo klare. Hva er alternativet liksom? Å avlive dem? Det syns jeg blir for dumt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2014 Nå høres jeg kanskje litt kynisk ut,men så lenge de må være to så er nesten alderen bare et pluss. To seniormynder merker man ikke mye til,man trenger ikke planlegge 15 år frem i tid,og selv om de jakter katter er det nok fullt håndterbart på to 9 åringer. To tenårsmynder er nok vanskeligere å håndtere i så måte. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2014 Jøsses, spesiell annonse...Å ta over to omplasseringsmynder er vel ikke noe så mange har kapasitet til.. Og den annonsen var spesiell ja. Nå har jeg finlest annonsen flere ganger og jeg kan ikke se noe rart eller merkelig. Tvert i mot virker det som om eieren er nøye med hvem som skal overta de og oppriktig bryr seg om hundene. Hva er det dere syns er rart? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2014 Den annonsen har vært delt overalt det siste halvåret uten at de har funnet noe nytt sted å bo. Ordlyden var ikke slik i den opprinnelige annonsen. Snodig at det skal være så liten interresse for disse to samtidig som folk sleper hjem Spania og Neverneverland hunder i fleng Jeg kjenner kullbror til sloughien og broder Azaar er i hvert fall en herlig fyr. Håper noen snart kan finne plass Jeg hadde lett tatt disse to hvis jeg hadde hatt en hund mindre og bodd med mulighet til tre hunder. Det er to flotte hunder, som burde være mulig å få omplassert. Håper det løser seg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2014 Har sett denne annonsa lenge, håpar dei finn nokon snart. Tykkjer ikkje den er så spesiell egentlig, men litt "lei" av å ikkje få seriøse svar, og fortvila. Hadde kanskje kunna vurdert å ta whippeten, dersom dei delte dei opp, og alderen er nesten eit pluss for meg (gamle hundar ), men potensiell gjerdehopping og løpetidssurr (har hannhundar frå før) gjer det uaktuelt med begge. Og kanskje at sambuar muligens kanskje egentlig ikkje vil ha fleire. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2014 Jeg forstår at de ikke vil dele de opp på en måte, men samtidig synes jeg det er noe de burde vurdere seriøst, hvis det kan skaffe hundene nye, gode hjem. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2014 Jeg synes den opprinnelige annonsen var kjempe søt og det overasker meg at de ikke har funnet et hjem, selv om jeg må innrømme jeg stusset litt over det lave aktivitets nivået, 15-20 minutter er da ikke nok for en hund uansett rase. Håper virkelig at disse to finner et godt hjem snart ♡ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2014 Ikke spesielt oppsiktsvekkende, med unntak av dette: Synes ikke det var merkelig, jeg. Med unntak at antall foringer pr dag så kunne det vært en beskrivelse av Ganzie også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts