Guest 2ne Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Jeg foretrekker bikkjer som ser ut som pyntegjenstander jeg Veldig politisk ukorrekt, men OH, so HOT! Bare fordi det er lekkert Nesten så man vurderer om det ikke er verdt å bli friluftsdame og skyte føggel bare for å kunne ha en sånn en Og harajakt for en sånn en Bare fordi de er sååååå søte Fordi de ER pene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Kun basert på utseende.. vanskelig da det er mange nydelige raser! Afghansk Mynde Border Collie Engelsk Setter(spesielt de som er sorte/hvite) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Det er helt umulig. Jeg syns ofte individer er vakrere. Utrykk, nei huff vet ikke. Den må jeg tenke på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingridhw Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Hvor skal man begynne? :-P Sitter på mobil, så får ikke lagt ved bilder. Lys saluki med lang pels på ørene. Var noen bilder i myndetråden som var utrolig vakre. Saluki har vært en av yndlingsrasene mine så lenge jeg kan huske, men de passer virkelig ikke inn hos meg. Grandis. De blå er de vakreste. Merle aussie med masse pels. Briard. Fawn (?) med kuperte ører. De får et helt annet uttrykk. De er veldig vakre med intakte ører også. :-P Basenji. Rød eller svart. Det høres ut som de har de herligste personlighetene, og så er de så flotte. Storpuddel. Har møtt noen helt fantastiske storpuddler. Hadde det ikke vært for pelsstellet hadde jeg skaffet meg en. Terv. De er skikkelig flotte og så er de brukanes også! :-D Får se om jeg husker å legge ved bilde når jeg er på pc. Må nesten ha bilde av salukien slik at alle kan se hvor vakre de er. :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M&M Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Åh, det såååå mange fiine hunderaser, vet ikke engang hvor jeg skal begynne! Skal prøve å begrense meg.. Samojeden så klart Synes det er verdens vakreste hunder.. Malamute Mudi Grand danois Dalmatiner Flere jeg kan nevne uten bilde er gronnis og malle, riesen, bullmastiff, eurasier, collie, rhodesian ridgeback, vizsla, sheltie and the list goes on... Flere av disse kunne jeg tenkt meg å eie en gang, både av utseende og bruk 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Jeg får ikke til å legge til bilder - Australian sheperd - Saluki med hår - Staffe - Korthåra collie - Mops Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Beagle!!!! De er så utrolig fine Ellers så synes jeg det finnes noen utrolig fine mudier! Og selvfølgelig mange fine pumier Bare se her, pumi og mudi sammen: (bilde fant jeg på: http://www.sarastassar.se/?paged=2) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 I helt tilfeldig rekkefølge Bearded collie Strihåret vorsteh Australsk kelpie Sibirsk husky Greyhound Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Toller Siberian husky er også på lista over favoritter utseendemessig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Mine topp tre utseende: Greyhound! Dobermann Ibizahund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Jeg er så politisk ukorrekt som det kan bli: Her representert med Protocol's Veni Vifdi Vici også kjent som: Fifi eller The Fifinator En stunning dobberman med kuperte ører og hale av amerikans type, jeg dør litt hvergang jeg ser denne hunden (Amerikansk) Golden retriever: Miniatyr Bull terrier Bracco Italiano (her er det mange guilty pleasures) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Beauceron Jepp, jeg henger meg på den politisk ukorrekte vogna.. Groenendael Sergeant Eleisa Selvfølgelig er hjerterasen min med Men jeg liker de gjerne litt mer som de ikke skal være sånn ift standarden Tervueren Berkana D'Jo Mer politisk ukorrekthet. Jeg liker de svartere og mer grovere enn hva standarden sier de skal være. Og seff skal de være røde Kelpie Vickulas Sarek. Peneste kelpien jeg noen gang har sett! Schäfer Puddel Når jeg ikke jobber lenger, skal jeg ha en puddel og den skal være i konstant show-frisyre Guilty pleasure så det holder Faraohund Saluki Læææææng! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Jämthund. Er så glad i denne rasen, og om jeg får høyere interesse for jakt vil det definitivt bli en grå svenske hos meg Eneste rasen jeg heller vil ha hannhund enn tispe, til tross for at jeg er tispemenneske. Skamsøte ramper som valper Papillon. En vakker papillon er noe av det vakreste som finnes Siberian Husky, skal ha en gang Irsk setter Shiba Karelsk bjørnehund. Naboen hjemme på bygda hadde en slik en, jeg forelska meg totalt. Mudi Collie, både lang- og korthår. Bilde stjålet av @ fordi hun har noen av de fineste colliene jeg har sett Eller er jeg forelska i Saluki, Dalmatiner, Vorsteh, Kooiker. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Jah, ehh HALLO liksom. Hvordan kunne jeg glemme disse.. Akita SPESIELT tora-ge Shiba Black and tan er favoritten Hokkaido Shikoku Kishu Kai ken Jepp, jeg har en ting for de japanske rasene Tror jeg har sett for mye på Ginga Nagareboshi Gin og Ginga Densetsu Weed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Grand Danois Grå elghund En hvit finsk lapphund Rottweiler Litt sånn ymse altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Seff zoi! <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Jeg dør litt på meg hver gang jeg ser en vakker faraohund. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 I no et tilfeldig rekkefølge. Korthåret hollender korthåret groen/svart malle (malle/groen blanding da men..) Beauceron (harlequin) RØD jaktlabb (usikker på hva jeg mener, google "Jobeshill Olof") Korthåret BC alla Ympe til @Papillon Pinscher RedFox 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Skulle ønske jeg kunne drive med jakt, for det er noen av jakthundrasene jeg virkelig kunne tenke meg å ha! F.eks viszla. Og luzernstøver! Weimaraner. Ellers synes jeg jo basenji er noe av det vakreste som finnes. Og saluki står på (den korte) lista over MÅ HA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 - Shiba - Siberian Husky OG - Toller Med mindre jeg endrer voldsomt mening om hva jeg ønsker i en hund er det nok bare den siste som blir aktuell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Nå har jeg vakreste rase allerede. Men der er jo flere vakringer 1.Weimaraner (som jeg har droppa så langt pga venner med dårlig erfaring ift gemytt…..) 2.Grønlandshund. 3. Borzoi og så er jo løvinnen min utrolig vakker - jeg kjenner jeg smelter på innsiden hver gang jeg ser på henne, dvs hele tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Alaskan malamute Pitt Basenji (helst en kopi av Pim ) Og malle/hollender 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Dobermann, selvfølgelig Og "motsetningen" som er nesten like vakker, malamute. Pinscheren kommer jo høyt opp da 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Flat og setter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Groenendael med tervueren på en god andreplass Ellers er eurasier (de uten rake bakbein) og afghaner på siklelista. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts